Sunday, August 31, 2014

Vodice photo diary I.


Po týdnu ve 30°C a na rozpáleném slunci jsme se vrátila do zapršené Prahy. Bylo krásně, spálila jsem se jen jednou, naplnila pamětovou kartu u foťáku, založila si na diabetes stovkou kopčků zmrzlin příchutě typu bounty, snickers nebo rafaello, nakradla si pár fíků, vypila litry soli a teď už můžu jen truchlit, až zítra nastane (naštěstí už jne 8smi měsíční!) peklo.

Týden jsme strávili v Chorvatsku v městečku Vodice. 80% čechů, pár němců, chorvati snad žádní. Naštěstí většina těcht oturistů tráví celý týden válením se na pláži, což naše rodina nikdy neuměla a rozdělili jsme si týden na 4 výlety (Navštívili jsme 3 města se spoustou nádherných uliček jako v Toskánsku a nakonec ještě národní park Krka s vodopády.  a 2 dny na pláži. Plus občas večerní nebo ranní koupání. Fotky jsem rozdělila na dvě části.


34 comments:

  1. O Chorvátsko! ♥ u mňa články o Londýne :)

    ReplyDelete
  2. Krásne fotky !! :) Už dlhšie sledujem tvoj blog,strašne sa mi páči :) ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥
    Bola by som rada ka by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥

    ReplyDelete
  3. V Chorvatsku jsem byla několikrát a mám to tam opravdu moc ráda. Pořídila si nádherné fotky, miluju fotky detailů♥
    www.eliska-dvorakova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. To sú krásne fotky! Ale iné som od teba ani nečakala :) Vieš krásne zachytiť momenty do fotky. Hneď som spoznala z fotiek vodopády z národného parku. Zhodou okolností sme tam boli aj my a veľmi sa mi páčili :) My sme boli v Rogoznici, čo nie je ďaleko od Vodíc. A ktorá zmrzlina ti chutila najviac??? Ja som ich tiež jedla každý deň a najviac ma určite dostala príchuť Bounty :)

    ReplyDelete
  5. presne tam som bola pred mesiacom a pol ♥ Boli ste na výlete v Šibeniku, však? :)

    ReplyDelete
  6. nádherné fotky, vodopády sú neuveriteľné!

    ReplyDelete
  7. Ve Vodici jsem byla několikrát a moc se mi líbila. Tímto ti tedy děkuji za připomenutí nádherného města, přírody a jižanské atmosféry ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  8. Tvoje fotky jsou prostě nejlepší!
    Ve Vodici (ve Vodicích?) je krásně, byla jsem tam před pár lety. A zašli jste si na burger do Good Food?:D

    ReplyDelete
  9. Já ty tvoje fotky prostě miluju... přijde mi, že dokážeš vždycky zachytit pravou atmosféru daného místa, nebo emoce nějakého okamžiku :) Prostě nádhera!

    ReplyDelete
  10. Nádherné fotky ! Vo Vodiciach som bola pred tromi rokmi a bolo tam neskutočne krásne. Ako vidím počasie bolo super ako aj pred dvoma týždňami, kedy som bola ja, takže dúfam, že si si to poriadne užila ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  11. Krásne nafotené obrázky, muselo byť tam nádherne :-) V Chorvátsku som ešte nikdy nebola, no Tvoje fotky ma dosť namotivovali, tak možno budúce leto :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    ReplyDelete
  12. muselo to být úžasné!! Fotíš čím dál líp...píšu tak krátký komentář, protože už se nemohu dočkat, až fotky projedu znovu :D

    ReplyDelete
  13. fotka vodopádu s duhou je pře krásná.

    ReplyDelete
  14. ty fotky jsou nádherné ! jak já ti závidím..bohužel jsem se tento rok nikam na dovolenou nedostala :-/ tak snad příště :-)

    http://one-dose-of-happiness.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. má to neskutečnou atmosféru!! ♥

    ReplyDelete
  16. Přesně takové dovolené mám nejradši :) Ta fotka s kočkou je dokonalá! Jinak úplně stejné snímky mám z Trogiru i já :D Nádherné město, hlavně tedy v noci:)

    ReplyDelete
  17. Ten NP je krásný, taky jsme tam byli (teda asi před šesti rokama), ale pořád na to tak trochu vzpomínám. :) Fotky krásný a přeju úspěšný (poslední středoškolský) rok. :)

    ReplyDelete
  18. tak s vámi bych jela na dovču hned :-)
    taky neumím celýtýden válení na pláži což jsem třikrát v Chorvatsku zažila... ještě když jsem byla na základce

    ReplyDelete
  19. Jé, tam jsem byla minulý rok. :) Super fotky.

    ReplyDelete
  20. wow kráásne fotky !! :) a tá zmrzka! v Chorvátsku mali vždy dobrú

    ReplyDelete
  21. to jsou překrásný fotky, moc hezky fotíš!♥

    ReplyDelete
  22. Překrásné fotky, umíš strašně dobře zachytit tu atmosféru :)

    ReplyDelete
  23. také už nějak nejsem na dovolené typu válíme se na pláži all day long, takže objevovat města by se mi moc líbilo :) ty uličky vypadá nádherně i "jenom" z fotek, co pak v reálu!

    ReplyDelete
  24. Jeeej Vodice!! Navštívila som ich pred pár rokmi a pri videní týchto fotiek ma prepadla trochu nostalgia...je tam naozaj nádherne.
    The city of fashion

    ReplyDelete
  25. Taky jsme byli v Chorvatsko, ale mamka je právě ten typ, který se rád válí, takže se mnou nikde chodit nechtěla. Snad příště :)
    P.S. - úúúžasné fotky :))

    ReplyDelete
  26. Já věděla proč se tak těšit na tento článek, fotky jsou prostě skvělé :))

    ReplyDelete
  27. Chorvatsko je naprosto úžasné. Strašně ráda se tam vracím. Na Chorvatské zmrzliny nemám slov, snědla bych jich tuny! :D a máš krásný fotky!

    ReplyDelete
  28. Vypadá to kouzelně :) Měli jsme hrozně podobný výlet, včetně parku a tak :D Prostě země, do který je třeba se zas vrátit...

    ReplyDelete
  29. Tak to velmi závidím. My jsme se vrátili dnes v noci o den dříve z Krku, protože nám 4 dny pršelo a dalo se vyjít do ulic jen v podvečer na chvíli, než se zase začalo smrákat.

    ReplyDelete