Monday, August 11, 2014

Photodiary


Co si budeme povídat, moje blogerská morálka stojí za starou belu. Nebudu vám tu psát jak moc mám práce, že to rpsotě nestíhám. Tak to není. Čas je (jsou přece prázdniny), ale není moc nálada ho trávit zrovna blogováním. Doufám, že se mi chuť sdílet tu své zážitky a hlavně fotky vrátí i s usednutím do lavice (achbožeužjetoskorotady) a do té doby si dám nezasloužený odpočinek od virtuálního světa blogové sféry. Snad mě do té doby všichni neopustíte. Do té doby je tu ale starý dobrý instagram, který je naštěstí vždy po ruce (přece jen, mobil u sebe nosím pořád, narozdíl od fotáku).


Skvělá dekorace, jsem rozená designerka :D

S Blaničkou na kafi! Konečně po dlooouhé době // Pohanková vafle zapečená se sýrem, vajíčkem a rajčaty, nejlepší výmysl za poslední dobu
Levandule♥

Tvaroh, borůvky, domácí granola... nejlepší večerní sváča. // Testujeme yogoterii na Floře, já měla mango+oříšky+řecký jogurt.. zatím nejlepší froyo co jsem měla.

Švestkový drobenková koláč s tvarohem.. Nejlepšíí za tepla.

Chodit každý den kolem nákupáku je to nejhorší, co mě mohlo potkat.. #shopaholism, ale černou kabelku jsem potřebovala!! // Soba s rybou a cuketou.. Toho se nikdy nepřejím.



39 comments:

  1. aaaaa frozen yogurt!
    A opustit tě? Ani náhodou!!! :D

    ReplyDelete
  2. kde kupuješ ty soba nudle, prosím?)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tyhle byly v asijském týdnu v lidlu, ale mají je například v marks and spencer:)

      Delete
  3. Super fotky, na instagramu tě sleduju, máš fakt pěkný fotky :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. Velmi pěkné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Joo to mám stejně, jsem pěknej blogo-flákač haha. Ty prostě tak krásně fotíš a hlavně samý dobrůtky!

    ReplyDelete
  6. Mňam
    Já tě tak ráda viděla, i kddyž zhruba tak na 5 minut :D :*

    ReplyDelete
  7. Mňam, takové chutě dělat! Krásné fotky! Nevím, co bych si dala dřív :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. Myslím, že Ti to odpustíme, je přeci léto! Ta první fotka je krásně šťavnatá! A letní! Šišky jsou náhodou náramně fotogenické a zkus se po nich někdy projít bosá, je to skvělá masáž nohou ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  9. Ty fotky jsou naaadherny! Z tech s jidlem mam ted hlad :)

    ReplyDelete
  10. super užasné fotky ! <3

    _________________________________
    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. frozen yogurt <33 achjo, my mimo Prahu se ho snad nikdy nedočkáme :(( měla jsem ho minulý rok v Bratislavě a od té doby nic, ale já ho prostě potřebuju znovu ochutnat!! :D
    a krátkou pauzu chápu, určitě si odpočiň a načerpej síly na září! :)

    ReplyDelete
  12. instagram je nejlepsi a pomalu se na něm stávám závislá :-D
    xx
    http://nathalisbreakfastclub.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. máš krásné fotky a miluju tvoje fotky jídla ! :)

    ReplyDelete
  14. Skvělé fotky! Škoda, že jich není víc :)

    ReplyDelete
  15. tohle je nejlepší, proto miluju instagram:D♥♥

    ReplyDelete
  16. Super fotky! :) a pravda, instagram vždy po ruce :D:))

    ReplyDelete
  17. Achjo, u nás Froyo nidke není a já ho chci táák ochutnat. :D
    www.hooneysfit.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Sooo delicious food, I want to eat all of them<333
    http://www.wecocktaildress.com/taffeta_70-t-5.html

    ReplyDelete
  19. Ahoj,máš krásny blog,už ťa sledujem dlhšie a bola by som veľmi rada keby si ma tiež podporila sledovaním ♥ http://eeverywomen.blogspot.sk

    ReplyDelete
  20. Ahoj, chtěla bych se tě na něco zeptat. Jak jsi udělala ty rubriky nahoře v liště blogu? Vím, že jsou to vlastně štítky, ale nevím jak to mám udělat, aby byly vidět. Budu moc ráda za radu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) já to nemám jako štítky ale jako html/java script..

      Delete
  21. Máš hezký blog! Stala jsem se pravidelnou čtenářkou a byla bych moc ráda, kdyby ses také stala pravidelnou čtenářkou u mě na blogu :)

    Corculum♥

    ReplyDelete
  22. Krásné fotky, jídlo je stejně nejfotogeničtější! :) A skvělé, že vim o dalším froyo místě :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  23. Ten švestkový koláč! ♥ Taky máme doma, ale bez toho tvarohu :D Vafle naslano? To musela být dobrota :) Já chci vyzkoušet palačinky naslano, ale ještě jsem se k tomu neodhodlala :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. Ahoj :) Ráda bych tě pozvala k sobě na blog na právě zahájenou giveaway. Budu ráda, když se zůčastníš ! :) Corculum♥

    ReplyDelete
  25. Hmm, jak vidím mražený jogurt tak nevidím, neslyším :D

    ReplyDelete
  26. neaktivitu Ti ihned odpouštím, protože slintám :D ukaaa kabelku, také nějakou černou nutně sháním, protože je mám už ve značně dezolátním stavu :( :D

    ReplyDelete
  27. Mňam ty vafle vypadají úžasně :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    ReplyDelete