Saturday, August 2, 2014

50 věcí, co ze srdce nenávidím



Tak dneska to bude trochu negativní. Přišel mi dotaz, jestli bych mohla napsat o tom co miluju a co nesnáším co se týče jídla, oblečení, atd.. a tak jsem si řekla proč ne. Rozdělila jsem to raději na 2 části a začneme tím horším. (A nemyslete si, ve skutečnosti jsem přeci jen poměrně pozitivní člověk)


1. Stres. Úkoly. Povinnosti.
2. Věčně si stěžující okolí (ano a právě proto teď píšu tento seznam :D)
3. Pesimismus.
4. Když mi zazvoní budík uprostřed napínavého snu.
5. Zimu.
6. Vepřové.
7. Vůni Smrad párků a salámů.
8. Mouchy.
9. Langoše.
10. Hlad.
11. Mlaskání, srkání a veškeré tělesné projevy při jídle.
12. Když mí někdo sní moje jídlo.
13. Když doma není jídlo
14. Legíny pod sukni (a nejlépe sportovní tenisky k tomu!)
15. Tělové silonky (ne nikdy nebudou dsottečně tělové!)
16. Průsvitné legíny (ne, legíny nejsou džíny!)
17. Obchody typu "levný textil"
18. Sportovní kabelky a tašky přes rameno.
19. Nakupování bot a fakt, že s podpatky narážím halvou do futer.
20. Ranní postáván u skříně bez nápadu, co na sebe.




21. Fronty
22. Lidi, co očividně neví kam jdou a pletou se mi do cesty.
23. Když odmítnu nějaké jídlo a všichni na mě koukají, jako bych spadla z marsu.
24. Ty, kteří na sebe neustale musí poutat pozornost všech ostatních.
25. Pár konkrétních osob, jenom proto, že prostě jsou :D
26. Akce typu jdem se opít.
27. Starání se o opilé.
28. Vodku.
29. Kocovinu.
30. Neustálé dotazy na asku jak zhubnout (probůůůůh!!!)
31. Určité typy lidí v posilovně.
32. Rýpavé dotazy, jestli to s tím cvičením nepřeháním.
33. Přeplněnou posilovnu v pondělí večer.
34. Běh na páse



35. Čekání na nový díl seriálu.
36. "... to be continued"
37. Nekonečné vaření cizrny.
38. Loupání česneku a následný zápach rukou po celý den.
39. Připálený pudink.
40. Cenu kešu másla.
41. Rozhodování se.
42. Přemýšlení nad budoucností.
43. Řízení auta v pražských ulicích.
44. Badminton.
45. Psaní seznamu věcí co nenávidím.
46. Svoji naivitu.
47. Svoji náladovost.
48. Bulvární titulky.
49. Demenci některých lidí.
50. Fakt, že tito lidé maj nakonec lehčí život.

13 comments:

  1. 20., 49. a 50. thumbs up! :D

    ReplyDelete
  2. 20. to úplně nesnáším, pomalu každý ráno se 100000krát převlíknu a stejně si vezmu to co jsem měla na sobě jako první. :D

    ReplyDelete
  3. Ten závěr to dokonale podtrhl. :D

    ReplyDelete
  4. skvělý!:D často to mám stejný, ale kdybych to měla psát já, tak to má aspoň 200 bodů :D

    ReplyDelete
  5. psaní seznamu věcí co nenávidím:D ale zapsala si to skvěle, to mě baví!:D

    ReplyDelete
  6. Pěkný blog, dnes jsem na něj narazila a většinu článků jsem už přečetla:)).
    Jinak v hodně nenáviděných věcech se shodneme. :D

    ReplyDelete
  7. Moc pěkná padesátka, legíny nejsou džíny by mělo být na nějakém billboardu, protože není den, abych nepotkala slečnu, co si jde městem s odhaleným pozadím! :-D

    ReplyDelete
  8. 26. nejhoršíííííííííííííííííííííí!!!!!
    Blog ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
  9. :D super článek
    4 - to mě taky vždy dokáže děsně naštvat :D
    21 - anoano, hlavně když spěchám, fronta pomalu přes celý obchod a otevřená jedna pokladna z deseti :D (y)

    ReplyDelete
  10. Body 23. a 32. taky taaaak nenávidím.Nejsem zatím ještě dospělá a nesnáším, když odmítnu například kachní prso, ze kterého úplně teče tuk, ještě mi ho i knedlíky a zelí přelijou dalším přepáleným tukem a já když pak řeknu, že bych raději něco jiného (tuplem když mám zánět střev a tohle by mě dost bolelo-vím ze zkušenosti), tak jsem hned za anorektičku!
    A co se cvičení týče to samé.Chci už pár měsíců posilovat a trochu zlepšit fyzičku cardiem a rodiče hned, že jsem anorektička a že cvičit není zdravé, to ať prý raději sedím u počítače!
    Plus k tomu jídlu kvůli rodičům nemohu být ani vegetariánka (zatím), protože to je také nenormální a naprostá kravina (podle nich)!
    Tak to je jenom trocha toho, co všechno jsem chtěla ze sebe vypustit.Sice mám už tu blbou občanku nějaký ten pátek, ale stejně mi je uplně k hov*u (s prominutím), když ani o svém zdraví nemohu rozhodovat sama...

    ReplyDelete
  11. pobavilo :D ve většině musím s těžkým srdcem souhlasit, ale nejvíc mě vysírá ta naše povaha, kdy si furt jenom stěžujeme... teď ale dělám úplně to stejný, co? :/ :D

    ReplyDelete