Wednesday, August 6, 2014

50 věcí, co mi vždy zlepší den

 
Tak negativně jsme začali, pozitivně skončíme! Upřímně, sát o věcech co mám ráda je nakonec mnohem jednodušší. Možná to bude mým (snad) věčně optimistickým a flegmatickým přístupem k životu, který ne vždy skýtá samé výhody



1. Rodina a přátelé. Klišé, samozřejmě.. Navíc občas je proklínám, až to hezké není, ale bez nich by to nebylo ono!
2. Dobré jídlo.
3. Endorfiny.
4. Jogurt a tvaroh.
5. Pozitivní osoby.
6. Když se mám na co těšit.
7. Když si můžu říct, že jsem něco dobře zvládla.
8. Koťátka.
9. Nakupování knížek a jídla.
10. Peníze.
11. Seriály. (1, 2)
12. Flákání se po kavárnách.
13. Vynikající kávu a čerstvý croissant.
14. Vodní meloun.
15. Kuskus, pohanku, bulgur a jakékoliv jiné zrní se zeleninou.
16. Maso (až na vepřové)
17. Obědy u babičky.
18. Arašídové a kešu máslo (a trofuám si říct, že ani ta ostatní ořšková bych neodmítla!)
19. Čerstvý chleb s máslem a sýrem.
20. Spánek.
21. Sport a pohyb.
22. Pocit bolesti svalů.
23. Dlouhá ranní sprcha.
24. Vůně čerstvě umytých vlasů.
25. Pocit čisté pleti.


26. Pánské košile.
27. Vůni pravé kůže.
28. Ten holčičí pocit, když si vezmu sukni nebo šaty.
29. Kožené bundy.
30. Severská modu.
31. Huňaté svetry.
32. Podzimní večery za deště s teplým čajem a dobrou knížkou.
33. Pozitivní prostředí posilovny.
34. Vymýšlení nových receptů.
35. Když někomu chutná, co uvařím.
36. Když mi někdo uvaří.
37. Joga.
38. Dlouhý běh venku po psychicky náročném dnu.
39. Gen pro chápání matiky, fyziky atd. co se mi povedlo zdědit.
40. Úsměvy neznámých lidí.
41. Když si někdo váží mých názorů.
42. Když mám pocit, že mi to ten den sluší.
43. Štěstí.
44. Letní grilování.
45. Když narazím na chlapce vyšší nežž jsem já :D
46. Spánek
47. Cestování.
48. Den volna.
49. Prohlížení si starých fotek.
50. Blogování (ačkoliv se to poslední dobou moc nezdá :D)

17 comments:

  1. Moc pěkný seznam, v hodně věcech s tebou souhlasím, ale v zásadě je to jednoduchý klíč. Pozitivní mysl zlepšuje náladu, jsme méně unavení a prostě to funguje ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  2. 51. když Vaci napíše článek ^^

    ReplyDelete
  3. To je super, že máš takový seznam :) Máme to dost podobné :)

    Sororessa

    A.

    ReplyDelete
  4. užasný článek:) máme toho hodně společnýho;)

    ReplyDelete
  5. Všetko čo si napísala platí aj na mňa, možno by som si to ani neuvedominla kebyže si to tu neprečítam, pekné .
    kolko meriaš , len tak zo zvedavosti ? :D

    ReplyDelete
  6. To je pěkné, člověk se zasměje, zjistí co má podobné..... ach ty pánské košile!!! :D<3

    ReplyDelete
  7. To je super článek :) máme to podobné :)

    ReplyDelete
  8. úplne presne ! minimálne dve tretiny máme celkom rovnaké :)))

    ReplyDelete
  9. Se spoustou věcí bych souhlasila, ale nevím, jestli bych toho vůbec tolik vymyslela :D
    www.hooneysfit.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Myslím že snad skoro ve všem by jsme se shodli :D :)
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  11. vo veľa (ak nie vo všetkých) bodoch som sa našla.. :D

    ReplyDelete
  12. super ! v mnoha věcech se shodujeme :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Tak některé body by mi den nezlepšily, ale většina ano. Třeba jogurty bych vypustila :-)

    ReplyDelete