Saturday, July 19, 2014

Summer moments

Jedna z mála, kterou mi nesežrali na záhonku slimáci! Ale na domác jahody zkrátka nic nemá♥


Droždové knedlíčky do polívky. Jsem jedna z mála co nám, kdo je zbožnuje.

Svačina: čokoládový avokádový pudink, maliny a kokos♥ // Večeře: pohanka se zeleninou, tunákem a avokádem.

Neustále samé saláty se vším možným.

Svačina: tvaroh s borůvkama, merunky a celozrný žitný chleba se sýrovátkovým sýrem // konečně období jablek a štrúdlů! moje srdeční záležitost.. půlka už pryč

grilování aspoň jednou týdne :D

druhý domov... konečně jsem si ale pořdila rukavice, rpotože na ty mozoly se nedalo koukat :D // dezert na dobrou noc : meloun, třešně a merci.

a rybíz!! na rybízový koláč samozřejmě!!!




16 comments:

  1. Jé, já taky miluju drožďové knedlíčky! Naposledy jsme je měli v pórkové polévce a byly mňam. :)

    ReplyDelete
  2. Ten čokoládovo avokádovy puding vyzerá super ! :)

    ReplyDelete
  3. hmm, vypadá to, že si léto doopravdy užíváš plnými doušky ;-) jen tak dál! :-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  4. člověku je smutno, když vidí, že si na jahůdkách pochutnal někdo jiný, že? :(
    a miluju miluju drožďvé knedlíčky ♥

    ReplyDelete
  5. Rybíz! Já věděla, že jsem na něco zapomněla! CHtěla jsem ho tady u babi natrhat, abych z něj také mohla péct, tak díky za připomenutí :D Krásné fotky:))

    ReplyDelete
  6. to je jídla zase<3 všechno vypadá skvěle.

    ReplyDelete
  7. Super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Ja som včera vyskúšala čokoládovo-avokádový puding, aaale neviem mu nejak prísť na chuť :/ Máš nejaký špeciálny recept?:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. dělala jsme jen obyč avokádo, kakao a javorový sirup :)

      Delete
  9. já teda stále ještě na ty dobrý, štrůdlový jablka pořád čekám. Ale už jen ta myšlenka a štrůdl! Mňam! :D

    ReplyDelete
  10. Nám taky všechno ničí slimáci, jahody jsme kvůli tomu museli přestat sázet. Jablečné štrůdly jsou taková česká klasika, zvlášť tady u nás na Moravě. Nejen pro tebe znamenají takovou srdeční záležitost. O:)

    ReplyDelete
  11. mňam mňaam... ale stejně, i přes to krásné ovoce a zeleninu se mi nejvíce sbíhají sliny na to grilované O:) :D

    http://cocoococktail.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Mš tak boží bloooog!!! :3333

    ReplyDelete
  13. Mňam! Všechno to vypadá skvěle. A souhlasím, domácí jahody jsou nejlepší. <3

    ReplyDelete