Monday, July 7, 2014

Prázdniny, kavárny a jídlo


Poslední dobou mám konečně zase spoustu času číst. A dokonce (!!!) jsem se velice zodpovědně pustila do povinné četby (jelikož představa těch 20ti knih je více než děsivá) Čapka jsem včera dočetla, respektvě jeho 3 díla-Hordrubal, Povětroň a Obyčejný život. 1. a 3. můžu jen a jen doporučit! Teď jsem se vrhla na Steinbecka a čeká na mě Orwell.



Tvaroh, merunky a kešu máslo. Byla chyba si ho kupovat, takové pokušení ve skříni jsem ještě neměla :D

 A tady celé balení. To otvírání mi přijde docela naprd, všude je to uleptaný. 
// Premiéra s batáty.

 Velice originální dárek k 18tinám kamarádky. Krabička první pomoci.
 Vařené batáty s květákem osmaženém na kokosovém oleji a lžící protlaku a cizrnou. To vše zapečené s vajíčkem a sýrem. Nechápu, jak jsem mohla batáty ochutnat až teď, ještě mě v šuplíku čekaj dva, ale určitě nejsou poslední!

Dostala jsem chuť upéct si slunečnicový chléb. K tomu šunka, syrovátkový sýr, gouda, rukola a rajče. 

Poslední dobou jsem si zamilovala kavárny. Vlevo Café Neustadt a nejlepší zázvorová limonáda na Karlově náměstí a vpravo I need coffee na Palackého náměstí - ice tea a olivová bagetka se sýrem a rukolou.

23 comments:

  1. co budes cist od steinbecka? na vychod od raje je nejlepsi:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. máme tam o myších a lidech. už jsem v půlce tak pak dám možná i na tvůj tip ! :)

      Delete
  2. bože olivová bageta z I need coffee je sen, aj káva, aj priestor aj atmosféra :)
    a tie zapekané batáty vyskúšam

    ReplyDelete
  3. Jé na Farmu zvířat ( nebo snad 1984 ? ) se určitě těš, je to paráda :) třeba my jsme v povinné četbě měli samé skvělé knihy, klidně bych si jich vybrala třeba 30 :D :)
    Jinak mňam, úplně cítím, jak ten chlebík voní :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farmu jsem už četla, ta byla skvělá ! :) v povinné máme právě 1984 tak jsem zvědavá

      Delete
    2. to je ještě lepší!! Ty se mááš chci ji taky číst poprvé :D

      Delete
  4. skvelyyyy nejvic me inspirujes tim jidlem vzdycky :)
    ady.

    ReplyDelete
  5. To já se do toho čtení povinné četby nemůžu pořád pustit :D To kešu máslo musím mít :O!

    ReplyDelete
  6. tyjo,mě naštěstí maturita čeká až za dva roky, ale k Čapkovi jsem se ještě nedokopala:D ale na druhou stranu těch 20 knížek už asi poskládám, jen budu mít problém třeba s českou literaturou 19. století :D

    ReplyDelete
  7. To vypadá tak pohodově.
    Užívej prázdniny! :)

    ReplyDelete
  8. Mega super fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Aj ja mám teraz konečne veeeľa času čítať... a je to super ! :))
    Fotky sú prekrásne, ide z nich taká pokojná, pohodová, prázdninová atmosféra <3
    A všetko jedlo, by som ako vždy s chuťou zjedla :))

    ReplyDelete
  10. Také mám dost času číst konečně knihy, které chci nebo povinnou četbu v klidu :)
    Krásné fotky, musím si jít dát meloun :)

    ReplyDelete
  11. Dárky od kamarádky mě celkem pobavily, nebo spíše ty lístečky. :D
    To pití na poslední fotce vypadá dobře a kavárny mám také ráda. ^^

    ReplyDelete
  12. Moc pěkné fotky. Dneska jsem se zrovna zastavila na zahrádce jednoho italského podniku v Brně. Vítr mi pročesával vlasy, hrála italská muzika, já si vychutnávala pistáciovou zmrzlinu a připadala si jako v Itálii. byl to skvělý pocit! bára.kára blog

    ReplyDelete
  13. Jéé povinná četba, chybí mi už jen dvě knihy a mám to hotové, Čapka jsem četla, na Orwella a jeho dílo 1984 se chystám :-) Jinak moc pěkné fotky, teď nevím jestli jsem někdy batáty ochutnala nebo ne ale každopádně ráda bych je ochutnala.
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. tú naberačku čiernu, ktorá je na fotkách s batátmi mám aj ja :D :D áno, viem, je to veľmi potrebná informácia :D
    inak úžasné fotky ako vždy a ako vidím, si závislá na melóne ako ja :D :D
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  15. Jee ted recept na bataty vypada skvele :)

    ReplyDelete
  16. Taky se prodírám povinnou četbou :D Ale 1984 se mi strašně líbilo a četlo se to samo, tak snad tě to taky bude bavit ;) Jinak krásný fotky, miluju tu atmosféru, která z nich vyzařuje :)

    ReplyDelete
  17. Ty se máš:) Super fotky, já teď čtu dvě hodiny každý den - cesty vlakem do práce:)

    ReplyDelete
  18. aaa to kešu máslo ti vážně závidím! :)

    ReplyDelete