Tuesday, July 29, 2014

Photodiary

Miluju trhy s čerstvým ovocem!! 

Měla bych se hanbit zato, jak posledn dobou blog skomírá, ačkoliv jsem slibovala, jak tu bude o prázdninách živo! No opak je pravdou a víc než blogu teď zase propadám instagramu. Prázdniny už jsou skoro v půlce (achjoachjoachjo to snad neni pravda), můj denní režim není vůbec takový, jaký by měl u dnešního náctiletého být. Z oslav chodím v 22 a vstávám ještě před svítáním abych si mohla přivydělat na své živobytí a tvařit se hrozně dospěle. Nepiju, nekouřím, cvičím, joguju, čtu a poprvé jsem ochutnala protein, ačkoliv jsem si řkala, jak jsou pro mě tyhle věci zbytečné, mám velký nutkání si ho koupit už jen kvůli tomu jak moc dobrý to je! 


Miluju sekáče! další dvoje highwaisted levisky za 50,-, připraveny na to stát se kratasami. // Někdo stresy zajídá čokoládou, někdo arašdovým máslem... a někdo obojím


Batát zpečený s parmezánem a česnekem. V jednoduchosti je krása!

1984 od Orwella (ach jak octivě čtu tu maturitní četbu už s předstihem!) a limonáda.

 Mojí sndani už určitě všichni dobře znáte, ale borůvky! to je teprv luxus. // Nevěděla jsem kterou dřív, tak jsem vzala obě. Kam se hrabe ben&jerry! (zmrzliny jsou z lidlu z amerického týdnu)

Chatařská

A je to zase tady. Tentokrát ještě s tvarohem (=proteinová nálož!) // Feta, paprika, okurka, rajče.. můj nejoblíbenějš salát!

Čmelák♥

Hrozně jsem si zamilovala vysedáván v kavárnách a halvně hledán těch nových v Praze! tentokrát Nostalgická myš, kde měli tu nejlepší mrkvovou polívku! // A nakonec svačina, jablečný drobenkový koláč a meloun






23 comments:

  1. Moc krásné fotky a dobroty, jinak 1984 od Orwella mám již koupenou a chystám se také číst :-) Jinak také mám takové prázdniny, párty už mi ani nic neříká, ráno vstávám brzy ale za to se i občas snažím se starat o své tělo aby nevypadalo staře :D
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. taky miluji sekáče :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. To jsou krásné fotky, budiž ti tedy zanedbávání blogu odpuštěno ;-) Já také trávím prázdniny úplně jinak a dospěle. To se občas musí :-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  4. Mňam, arašídové máslo :))

    ReplyDelete
  5. teda, nevím co okomentovat dřív :D i když jsi to určitě už nesčetněkrát slyšela, tak to musím napsat taky: máš nádherné fotky! :)
    na trhy chodím taky strašně moc ráda <33 ale borůvky jsem snad ještě ani letos neměla :(, ta arašídová zmrzlina z Lidlu je nejlepší! :) ..hrozně moc mi chutná :)))
    a ještě k tomu proteinu, já jsem ještě nikdy žádný neochutnala, ale tak moc by mě zajímala ta chuť, že si snad půjdu koupit alespoň ten vzoreček, takové to mini balení :D :)

    ReplyDelete
  6. Marťo, kam chodíš do sekace? Taky bych nějaký kalhoty brala:P:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jedině http://www.textilehouse.net/ ! :)

      Delete
  7. Milujem tieto fotky s jedlom, vždy zostanem hladná!! :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  8. jako vzdy moc krasne fotky 😏 🍓 a jen hezky cti, mas muj obdiv, ze ses do toho dokopala, ja jsem tu cetbu dohanela na posledni chvili (a stejne jsem odmaturovala z dila, ktere jsem necetla - diky bohu za filmy 😍😈 )

    ReplyDelete
  9. ten batát vypadal až do přečtení popisku jako nakrájený buřty, tak jsem si řikala, co je to za babicovinu :D já batát můžu s tvarohem, máslíčkem a marmeládou <3 lahůůůdka :D

    ReplyDelete
  10. Super fotky! Měla bych už taky začít číst povinnou četbu.:D
    Blog ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
  11. kráásne!! :)) a tie levisky ti závidím!! :)

    ReplyDelete
  12. Ahhh, ten čmelák v levanduli <333 A vím, jakou radost musíš mít z Levisek, já jsem ulovila takový barevný šortky za 60Kč, ted je mám v posledním outfitu na blogu :)

    ReplyDelete
  13. Čmeláček je úžasný ♥ ty fotky s jídlem by se měly zakázat, i když jsou na Tvém blogu snad to nejlepší a nejskvělejší. Ale potom mám velké chutě.
    Instagram je hezká závislost.

    ReplyDelete
  14. mnam ty batáty! :) máš krásný fotky :)

    ReplyDelete
  15. Krásně fotky, hlavně batáty, na těch teď opravdu ujíždím. :D
    www.hooneysfit.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. 1984 se mi moc líbilo, ačkoliv to bylo dost depresivní... skvělý úlovky - ať už to jsou levisky nebo zmrzka z Lidlu, jsem na sebe naštvaná, že jsem si ji během amerického týdne taky nepořídila! :/ :D

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Máš super fotky :) Zmrzliny z Lidlu musím taky ochutnat :) Jaká příchuť je nejlepší?:))

    www.sonastorova.blogspot.cz

    ReplyDelete