Tuesday, July 15, 2014

Food time


Joooo, nejdřív jsem chtěla článek pojmenovat nějak inteligentně, typu zážitky z prázdnin, prázdninové radosti, ale když jsem zjistila, že to jsou fotky jenom jídla, nebylo by to rozumné.  
No je sice pravda, že tahle první půlka měsíce hraničí s obžerstvím a já si docela užívám (můj trávicí trakt už asi tolik ne), ale zase to můžu svést na to počasí, protože normálně přes léto tolik chutí nemám, jelikož je mi vedro. Zatmco když za oknem prší, to se ten koláč k seriálům hodí.
První část fotek je ještě z chaty, druhá z francouzskhé trhu na kampě, který byl ještě včera na Kampě. Vyrazily jsem s kamarádkou na oběd, obě hladové jako vlci a spořádaly talíř těch nejlepšch sýrů, krevetový špíz, špenátový quiche a bagety. Už jenom ty samotné bagety bych mohla jíst od rána do večera! No ikdyž jsem se musela z kampy skoro odkutálet, musely jsme ještě vyzkošuet novou pobočku Angelata na újezdě. Je vážně krásná a konečně! tam není tolik lidí, že není ani vidět interiér (zatím) 



17 comments:

  1. Tak tohle je pěkná podpásovka, já tady prahnu už týden po melounu a dostalo se mi leda tak jeho fotek (:-D). Teda, ten krémový zákusek a zmrzlina na poslední fotce mě nenechají po nocích v klidu, ale na druhou stranu jsem ráda, že sis užila tak dobrého jídla! :-) Vypadá to opravdu neodolatelně!

    ReplyDelete
  2. Fotky a vlastně jídlo vypadá suprově. Já se snažím jíst málo a mít menší dietu ale ty chutě když venku prostě jen prší a ty sedíš doma jsou příšerné :D
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Bože! Ty mi zase děláš chutě! slint
    A ta francouzská kuchyně.... čím dál tím víc mě mrzí, že mám do Prahy tak daleko... :( :D

    ReplyDelete
  4. Všechno to vypadá úplně nádherně, vůbec se nedivím, že ses tak nacpala! :)

    ReplyDelete
  5. Úplně tě chápu, já taky baštím koláče při čtení knížky, když za oknem prší :) A od té doby, co jsem doma, pořád něco peču.... začarovaný kruh :D

    ReplyDelete
  6. corsica! plechovku z tej ich čiernej coly mám v skrinke ešte :D

    ReplyDelete
  7. Občas lituji, že nebydlím v Praze, alespoň mohu číst takové články a kochat se fotkami :-)!
    Nejvíc mě dostává fotka zmrzliny ááách sorbet ♥

    ReplyDelete
  8. Super fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. krasny fotky! a mam hlad pak docela v tenhle cas:D

    ReplyDelete
  10. Ty odfotíš vždy tak pekné fotky! :)

    ReplyDelete
  11. Krásne fotky, konečne som si ich pozerala naraňajkovaná :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. Fotíš na auto nebo na manuál? :)
    Nádherné fotky

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak kdy a jak co :) většinou na prioritu clony

      Delete