Saturday, July 5, 2014

Brownies muffiny ze sladkých brambor


Poslední dobou mě a překvapuje, z čeho všeho se dá péct. V americkém týdnu v lidlu jsem si ukořistila pár batátů, abych tu úžásnou věc ochutnala. A nezklamala. Na jeden oběd toho bylo z jedný brambor až moc, tak jsem si trochu odendala a zkusila jí i na sladko. A protože jsem měli doma spousty zbytků zeleniny, s kterou už se ani tolik péct nebojím, můžeme tyhle muffiny vlastně nazvat zeleninovým salátem.


Potřebujete:
200g sladkých brambor (15 minut vařených ve vodě na kostičky)
1 přezrálý banán
1/2 avokáda
90g celozrné mouky
2 vrchovaté lžíce kakaa
2 lžičky prášku do pečiva
1/2 lžičky jedlé sody
3 lžíce javorového sirupu (nebo jiného sladidla)
2 vejce
50ml mléka

Brambory, banán i avokádo pořádně rozmixujeme. Přidáme sirup, vejce, mléko. Nakonec přidáme i mouku smíchanou s kakaem, práškem do pečiva a jedlou sodou a naplníme těstem košíčky. Pečeme na 180°C cca 40minut.



18 comments:

  1. Vypadá to skvěle,hned si opíšu recept :)
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Jéé super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Tak to teda taky čumím, z čeho všeho se dá péct, muffiny vypadají božsky :)

    ReplyDelete
  4. Vypadají opravdu nádherně! Až ukořistím batáty, tak je zkusím upéct bez vajec :)

    ReplyDelete
  5. Co všechno se nedá vymyslet!:) Vypadají absolutně skvěle:)

    ReplyDelete
  6. mňáám ty vypadají vážně dobře :O asi si je v ňáký deštivý den upeču :O

    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. jeee tak mám další super recept:) dneska jsem dělala muffiny z cukety(cuketová sezona - už fakt nevim do čeho mam tu cuketu cpát:D), tak příště udělám tyhle:))

    ReplyDelete
  8. Waaaau skvelý receptík, odkladám na lištu, najbližšie vyskúšam, keď niekde nájdem sladké zemiaky no:P,

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. no super...aspoň vím další recept z batátů , dííík :-)

    ReplyDelete
  10. mam na ne obrovskou chuť !!:-)

    ReplyDelete
  11. Zrovna jsem přemýšlela, co udělám z batátů zítra k jídlu, protože mi na klasický způsob moc nechutnají a voilá, ty tu máš jeden skvělý recept :) http://chilli-chocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. to by mě nenapadlo, že z batátů půjdou udělat muffiny :) a vypadají tak lákavě!

    ReplyDelete