Monday, June 30, 2014

Prázdniny!


První volné pondělní ráno! (a možná taky poslední vzhledem k nemilosrdnému rozpisu ranních směn v práci :D) Sice to na léto moc nevypadá, ale ta absence školy a vidina 2 měsíců bez jakýchkoliv povinností se snažit nacpat vědomosti do hlavy je k nezaplacení.
Letos moje prázdniny nijak zajímavé nebudou, jediný hajlajt je týden s rodiči v chorvatsku poslední týden v sprnu. lánů bylo dost, to sice jo, ale vlastně ani jeden nevyšel a tak se mě rodičů zželelo a vyrazíme na starou dobrou českou dovolenou :D 
Na druhou stranu jsem si řekla, že je to pravděpodobně poslední příležitost si vydělat na příští snad tříměsíční prázdniny na které mi snad moje velké plány vyjdou! 


 Snídaně, svačiny, obědy, večeře a nikde nechybí meloun! 
(dezert po snídani / dezert po večeři / podlouhé době jiná snídaně než moje obří miska jogurtu, protože u nám zbylo jen málo. ke zbytku ještě 2 kousky slunečnícového chleba se sýrem a medem a meloun.

 Už tradiční rozlučka grilování na Bílé Hoře.

Butter chicken / trochu nevzhledný oběd - kuskus, bylinkové tofu a zelenina

A nakonec ještě dnešní lidlovský nákup. Snad zase do dalšího amerického týdne vydržím. Do mého máslového království ještě přibylo kilo kešu másla a já jsem nadevše ráda, že to doma nikdo nejí :D 
dnešní nákup 8 másel, 2 zmrzliny, musli a batáty.


23 comments:

  1. Pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Tvé fotky jsou tak neuvěřitelně krásné! A ten meloun, ještě jsem si ho tohle léto nekoupila! Sakra :D

    ReplyDelete
  3. Ty si ty másla jedeš teda :D A meloun jsem letos snad ještě neměla, to musím brzo napravit!

    ReplyDelete
  4. tvoje fotky milujem ! :) a ten melón máme narovnako :D :D
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Já prostě zbožňuju tvoje fotky!

    ReplyDelete
  6. Super fotky, po videní všetkého toho jedla som úplne vyhladla :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  7. Ty tvoje zásoby másla:D krásný fotky:)

    ReplyDelete
  8. mňam meloun+arašídové másla v jednom článku! :D

    ReplyDelete
  9. Krásné fotky jako vždy.
    Moc užívej prázdniny.
    EJNET

    ReplyDelete
  10. Jo, bez melounu si léto neumím představit, mohla bych ho jíst pořád, to bych ale musela neustále trůnit, protože po jeho pozření strašně běhám :-D bára.kára blog

    ReplyDelete
  11. skvelé fotky, všetko tvoje jedlo vyzerá úžasne !!! :)

    ReplyDelete
  12. arašidové maslo ani u nás nikto neje..jes! :D och tuším som zase zabudla na americký týždeň :/

    ReplyDelete
  13. ta první fotkaaa! mně zatim vůbec nedochází, že jsou prázdniny :D

    ReplyDelete
  14. nejvíc nám to vyjde! už sem to doma oznámila jako hotovou věc :D

    ReplyDelete
  15. Já na těch prázdninách nejvíc baví to ovoce, včera jsem měla místo oběda velkej talíř všeho možnýho ovoce, lahoda! :)

    ReplyDelete
  16. Taky jsem odcházela s krabicí šesti arašídových másel ,-)

    ReplyDelete
  17. mňáám :oo

    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Ta mistička s melounem a jablkem by mohla přistát u mě na stole :-)

    ReplyDelete
  19. léto vnímám podobně, převážně dokonalá úleva!...a meloun, samozřejmě :-D !

    ReplyDelete
  20. Mňamky ! Milujem články, kde sú fotky jedál ! Akurát potom dostanem chuť na dané veci a ako na potvoru ich vtedy nemáme doma :/ :D Pekné fotografie :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    ReplyDelete
  21. také jsem dělala nálety na americkej týden :D užívej prázdniny! :))

    ReplyDelete