Wednesday, June 11, 2014

Mých 14 dní s Tiny Tea Teatox


Jak jste tu zhruba před dvěma týdny mohli vidět, dostala jsem možnsot vyzkoušet 14-ti denní detox od yourtea.com ,momentálně ohromný hit především na instagramu. (No nemohla jsem říct ne!). Mají více druhů od pleť čistících čajů po čaje na pomoc s otěhotněním.. Já měla konkrétně nejznámější Tiny tea 14 day detoxTen by měl oficiálně zbavit tělo toxinu, zbavit nafouknutého břicha, dodat energii a pomoci s úbytkem váhy. Budu se soustředit na první tři, třetí nemohu posoudit, jelikož to není mým cílem( a podle mého to jinak než stravou ani nejde.)

Užívání:
Doporučuje se vypít 2 šálky denně 30 minut před nebo po jídle. Já si dávala vždy jeden po snídani a jeden po večeři. V balení je ale čajových sáčků 42 a tudíž můžete pít šálky klidně i 3. Co se složení a chuti týče, tak jsou to (pro mě) klasické bylinky, které není žádná lahoda pít ani je čichat. Už když mi balíček přišel tak mi ten charakteristický zápach zasmradil celý pokoj.. Ale na chuť není špatný, ke konci mi dokonce začal chutnat! 

Účinky:
Jelikož jsem v dobu, kdy mi přišel, měla trochu prasečí životosprávu, moje pleť na tom byla dost tragicky. Teď nevím, jestli za to může právě tento čaj, ale moje pleť se krapet zlepšila a prozářila. Stejně tak zmizely i náznaky nafouklého břicha a zlepšení trávení. Upřímně ale pořád nevím, jestli za to může právě čaj, nebo návrat ke zdravější životosprávě. 

Závěr:
Cena 25€ mi přijde dost přemrštěná. A ještě kdy se k tomu připočte poštovné. Na druhou stranu, takové zázračné tabletky na hubnutí jsou snad i dražší a v tomto ohledu beru tinytea jako lepší volbu. Čaj bych doporučila hlavně těm, kteří se změnou životního stylu teprve začínají. Donutí vás to k nějaké pravidelnosti a pomůže odstranit škodliviny z těla. Když k tomu přidáte zdravou stravu a pohyb, tak si myslím, že za 14 dní by mohly být vidět změny. 



17 comments:

  1. Ahoj,
    poslední dobou taky přemýšlím o tom, že bych si tento čaj objednala, ale ta cena mě od toho opravdu odrazuje.. A tak přemýšlím, jestli třeba není lepší začít pravidelně pít zelený, černý nebo bílý čaj?
    Ještě bych se ráda zeptala, kolik tě stálo poštovné? A doporučila by si TinyTea? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. poštovné jsem neplatila, dostala jsem ho celý zdarma k vyzkoušení :) taky mi přijde cena přliš vysoká a takový zelený čaj má skvělé účinky :) ale kdybych neměla hledět na cenu, tak ho určitě doporučuji

      Delete
  2. Musím říct že to balení je tak krásný, kvůli tomu bych ho chtěla hned :D

    A taky mají skvěle zvládnutý marketing, aneb jak přesvědčit lidi, že při pití "obyčejnýho" (možná bez uvozovek?) ale předraženýho čaje budou zdravější, štíhlejší a krásnější :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zvládnutý? :D no na toto by ma nenahovorili, ani keby mi to zadarmo dali, preboha, to len ľudia sú leniví a aj dobre vedia, ako chudnúť, koniec koncov je toho plný internet, len sa im nechce a myslia si, že ich nejaký čajík zachráni a noci plné pizze a chipsov sa razom zmenia za 14 dní na six pack :D
      blud roka :D skrátka makať, makať, makať a jesť normálne

      Delete
  3. já bych si to objednala jen kvůli tý krabici :D jinak to ale má podle mě jen psychický efekt, že když už máj čaj za majlant, tak to přeci nepohnojíš čokoládou a dorty :DD ale utrácíme i za větší kraviny, takže proč ne, je to stylové ;D

    ReplyDelete
  4. Krabice a obaly jsou fajn, ale stejně si myslím, že obyčejné bylinné čaje mají ten samý třeba i lepší účinek. Mě se osvědčilo luhovat si bylinky čerstvé či sušené (máta, meduňka, heřmánek, kopřiva...), nebo taky různé směsi, třeba na akné atp. :).

    ReplyDelete
  5. Ja už som nad ním premýšľala dávnejšie, ale no neviem, tá cena ma stále nejako odrádza...
    The city of fashion

    ReplyDelete
  6. Hrozně se mi líbí balení i design sáčků, vypadá to zkrátka skvěle. Výrobce opravdu moc dobře ví, jak na zákazníky....ve skutečnosti, myslím, půjde o obyčejný čaj bez jakýchkoliv zázračných účinků..nevím, prostě takové ty teatox proměny, kterých je plný instagram mi připadají dost vtipné :D

    ReplyDelete
  7. tiež by som to chcela vyskúšať ale mínať sa mi na to peniaze nechce :D

    ReplyDelete
  8. mňam
    Mohla bys mě prosím podpořit v začátcích mého blogu? Děkuji. :) http://zaseokrokbliz.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Docela dlouho jsem přemýšlela, jestli to také vyzkouším a nakonec jsem od toho odstoupila. Nasadila si mi zase brouka do hlavy. :D :))

    ReplyDelete
  10. Mně se především líbí ta krabička :D Jinak těmto produktům příliš nevěřím) ale v začátcích to asi může pomoci.

    ReplyDelete
  11. Já ho mám teď taky a musím říct, že na mě to docela funguje. A to s tou plětí, ono je klidně možný, že se ti zhoršila a pak zlepšila kvůli tomu čaji. Protože nejprve jdejakoby všechen bordel na povrch, takže se to ukáže na pleti a pak se zlepší. Já jsem to tak taky měla:)

    ReplyDelete
  12. Není nad zdravou a pravidelnou stravu, nicméně i tak taky o něčem podobném přemýšlím.

    ReplyDelete
  13. Chtěla bych se zeptat, z jaké stránky to jde objednat . Projíždím různý stránky a ještě jsem na nic nenarazila. Našla jsem to jen na Ebay, ale dát skoro 2 tisíce za čaj ? ... to je vážně moc. Díky za odpověď :-)

    ReplyDelete
  14. Skús www.teatox.sk ! :)

    ReplyDelete