Tuesday, June 17, 2014

Letní chvíle II.

Nejskvělejší oldschool rádio u kamarádky na zahradě! a z něj hrající jazz, pravá highclass zábava!


 Asijský týden v lidlu! měla jsem si toho kokosového mléka koupit víc! / Rychlosvačina před treninkem, toast se sýrem a zeleninou a icecoffee

 Letní procházky prahou mám mnohem radši než ty zimní. V uličkách je krásný stín a mně nemrznou všechny údy na těle!

Bulgur s avokádem, rajčatová salsa a file na česneku♥ po dlouhé době trochu pracnější oběd než "nahazimvšenapanev" 


 Bramborový salát s avokádem
Makovec jakožto první výtvor z nové trouby! Konečně peče rovnoměrně z obou stran! / No a tvaroh.. jak jinak :D

 Už jsem řikala, jak miluju grilování? :D 

Večeře: chleba s vajíčkem a na balkoně vypěstovanou rukolou...  a chleba se sýrem a šunkou

19 comments:

  1. Bramborový salát s avokádem jsem ještě neměla. Když jím avokáda, mám husí kůži, přitom si ho kupuji pořád dokola.
    Pées pěkné fotky a to rádio je boží, mám podobné.

    ReplyDelete
  2. všetko to vyzerá super :) dúfam, že aj u nás budeme mať čoskoro Ázijský týždeň, nedávno sme mali Mexický a aj ten bol super! :)

    ReplyDelete
  3. Tá fotka uličky je skvelá a takisto to jedlo, mňam! :)

    ReplyDelete
  4. Máš krásné fotky :) Doma vypěstovaná rukola je pecka! :)

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky,miluju léto a všechno co s tím souvisí a to jídlo vypadá moc dobře :)
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. No joo, Asijský týden v Lidlu byl fajn :D na mě udělaly dojem oříšky ve wasabi :D a i ty nudle, co tu máš i ty, ty byly moc dobrý! :) Na kokosový mlíko jsem taky koukala, ale nakonec jsem se nějak neodvážila ho vzít.. :D

    ReplyDelete
  7. Z těch fotek jídla se snad rozteču :D...a icecoffee vypadá naprosto famózně :-)!

    ReplyDelete
  8. Opět pěkné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Krásne fotky, prechádzky letnou Prahou musia byť úžasné :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  10. mnam mnam mnaaam! miluju grilování a bramborovej salát s avokádem ach, to musím zkusit! a není nic lepšího než vlastně vypěstovaná zelenina <3
    ady.

    ReplyDelete
  11. Naprosto skvělé fotky jako vždy!:-)

    ReplyDelete
  12. mnam! ty mi děláš chutě! :D ten bramborový salát musí být vynikající :)

    ReplyDelete
  13. Bože to radio, to je mazec :) A rukola vypěstovaná na balkoně vypadá skvěle!

    ReplyDelete
  14. Báječné fotky! Procházky Prahou na jaře/v létě miluju také moc.

    ReplyDelete
  15. Bramborový salát z avokádem? Něco mi říká ! Zkus to! :)

    ReplyDelete
  16. Je to nezvyklé, ale ta první fotka mě naprosto dostala, kam se hrabe jídlo! ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  17. Krásné fotky :). Baví mě takovéhle články :)

    ReplyDelete