Saturday, June 14, 2014

Letní chvíle I.

Protože zítra odjíždím na týden na sportovní kurs do divočiny mimo blogový svět, rozdělila jsem random článek z tohoto týdne na 2 a druhou část tu uvidíte v úterý. 

Grilovačka u Kristýnky v Roztokách♥ Miluju léto


 Když před 14ti dny  po hrozně dlouhé době konečně vysvitlo Slunce! // 2 Housky se sýrem a šunkou k večeři skromně na krabici od mikrovlnky aneb přestavba kuchyně v plném proudu. Dnes už konečně finišujeme a pořádná vařící/pečící manie začínná!

Pohankové špagety se zeleninou a vejcem jako rychlo oběd. 

Jahody, jahody, jahody! ♥ a nejlépe s tvarohem

 Letní opájení.. cider s přichutí lesního ovoce♥

 Přípravy na grilovačku aneb sedím, fotím a pozoruju jak někdo pracuje :D

Děsně umělecké fotky na náplavce! Na instagramu to vždycky všechny zajímá!

20 comments:

  1. Cidery letos jedou! Kde jsi koupila ten tvůj, ten jsem ještě nikde neviděla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. měli ho v jedné hospodě :) ale v obchodě jsem tuhle značku zatím nikde neviděla :/

      Delete
  2. Krásne fotky! Najlepšie bude si ich pozrieť v lete, aby sme si vážili to, čo máme teraz :)

    ReplyDelete
  3. greeeat pics.
    you got a new follower ♥

    ReplyDelete
  4. Já tak zbožňuji tvé fotky! Úplně z nich dýchá atmosféra.

    ReplyDelete
  5. Úžasné fotky! Taktiež milujem jahody s tvarohom :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  6. Naprosto úžasné fotky, s tím jídlem mi děláš úplně chutě! Jahody, miluju <3 Kurz si užiij! :)

    ReplyDelete
  7. Super fotky, ta na té náplavce mě dostala! :D
    Ten Cider vypadá vážně dobře, až ho někdo objevíte v nějakém obchodě, dejte vědět! :)

    follow for follow?
    dej mi vědět ;)

    KLARA | klararecman.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. odkud máš ty pohankové špagety, prosím? :)

    ReplyDelete
  9. Tady není co říkat, super fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Tvoje random články ♥ prostě jsi v nich hodně dobrá :D
    a mám takovou chuť na pohankové špagety, že si je dneska udělám :D

    ReplyDelete
  11. Poslední fotka je fajn a originální, tyhle making-of jsou prostě super. :-) Co se týče jahodových hodů, tak se musím pochlubit, že se u nás odbyly taky, pěkně ve velkém. Sportovní kurz si určitě užiješ, aspoň v to pevně věřím. Hlavně hodně štěstíčka, skvělé nálady a dobrého počasí. :-))

    ReplyDelete
  12. haha posledná fotka je strašne super :))

    ReplyDelete
  13. cider s príchutí lesního ovoce?:O aj ja si prosíííím :)) yummy

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  14. Pěkné, ty špagety vypadají parádně! dáš fotky z náplavky i sem? nejsem na instagramu :-( bára.kára blog

    ReplyDelete
  15. Ten Cider vypadá skvěle, mám tyhle ráda;-) Tyto tvé příspěvky mám vůbec ráda, skvělé fotky, grilovačku jste si očividně krásně užily:-) (y)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    ReplyDelete