Wednesday, June 25, 2014

Jíst, spát, nakupovat

soba-cottage-hrášek-domácí špenátové pesto-arašídy

Posledních pár nejzbytečnějších chvil ve školních lavicích a pak už jen 2 měsíce hloupnout a smutnit jak tato část roku utíká rychleji než ten zbytek. Školní jídelnu nahradil vlastní sporák a s tím je spojeno i přeplnění složek fotkami jídla. 
A vlastně pořád to samé dokola. Jsem totiž v poledne hrozně originální, ale svádím to na hlad a nedostatek času, protože trávit čas v posilovně dopoledne, kdy je zde jenom hrstka nadšených cvičenců než navečer se skupinkou pracujících maminek co si po práci jdou pokecat na pás.



 froyo♥ co největší množství čokolády a lentilek!


Moje domácí sushi konečně vypadá jako sushi. Třikrát hurá! jen příště trochu méně wasabi. 


Nový malý zázrak. Olejíček na vlasy od syoss, který odložil mojí návštěvu kadeřnice zase alespoň o měsíc.


Moje klasická jogurtová nálož k snídani tentokrát i s lesníma jahůdkama z chaty. Ano, pořád mě baví snídat to samý! / EMA Espresso Bar, protože ho všichni tak chválili! Kafe mají výborný! i ledový čaj i jablečný páj a i borůvkový koláč!


A dnešní rychlo oběd. Bulgur, cuketa, tunák, rajčata, špenát a parmazán.

16 comments:

  1. mňaaam! hlavně to první <3

    ReplyDelete
  2. Zase takový dobroty! Já jsem v poledne taky děsně nekreativní, v pondělí jenom rychlovka kuskus, hrášek, kukuřice, mrkev a dneska žemlovka :DD Ovšem zítra se pouštím do majstrštyku, budu podruhé péct makronky, tak doufám, že se podaří líp než minule :D
    Btw, Marti, co děláš v úterý? Přijedu do Prahy na focení, tak jsem si říkala, že bych se mohla s někým i potkat, když už tam budu. A tebe bych viděla moc ráda ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaj to by bylo super !! ale já bohužel jsem od pondělí do čtvrtka každý den v práci, takže to moc nestíhám :( tak snad někdy příště!

      Delete
  3. Aaa, mňam, to první jídlo vypadá skvěle! A domácí pesto? klobouk dolů!

    ReplyDelete
  4. Všechno to vypadá báječně :))

    ReplyDelete
  5. Jako vždy krása:)
    A cvičím většinou taky dopoledne, takže pak přiběhnu domů hladová a MUSÍM mít oběd do 10 minut, maximálně :D což znamená kuskus :D

    ReplyDelete
  6. tvoje jídla jsou prostě ach ach uzasneeee <3
    ady.

    ReplyDelete
  7. ooch také chúťky si mi zrobila na sushiiii 8) ja odkedy si robím vlastné domáce tak už iné ani nechcem a to tvoje vyzerá skvele!:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. soba nudle vypadají geniálně Marti, na mě taky už čekají (máš je z asijského týdne, že? ) :) Tak jsem zvědavá, nejspíš zkusím Tvou verzi! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo jsou to ony! a jsou vynikající! konečně je tam pořádně cítit ta chut pohanky :)

      Delete
  9. Teda, nádherný fotky!!! Jsi stále ve Vídni? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc ! :) ale s tou Vídní si mě pleteš s Markétkou (http://eatandrunandlove.blogspot.cz/)

      Delete
  10. Krásné fotky, jako vždy :)
    Škoda, že u nás při asijském týdnu byly soba nudle vyprodané, jinde jsem na ně ještě nenarazila :/

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky, jako vždy :)
    Škoda, že u nás při asijském týdnu byly soba nudle vyprodané, jinde jsem na ně ještě nenarazila :/

    ReplyDelete
  12. Je to úžasné, tvé fotky mě stále baví, už teď se těším na další ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete