Saturday, May 10, 2014

Tvarohové lívanečky


No říkala jsem si, že už by těch receptů na lívanečky stačilo. No, ale potom Monča zveřejnila další kolo snídanové soutěže a tam přece moje palačinky (z mypancakestory!!) nesmí chybět! Tentokrát jsem zvolila moje poslední dobou nejoblíbenější - tvarohové napůl z celozrné a ovesné mouky s karamelizovanými lesními plody.


Na 8 lívanečků (1-2 porce) potřebujete:
1 vejce (bílek a žloutek zvlášť)
3 lžíce javorového sirupu/medu
1 lžička vanilkového aroma
150g tvarohu
100ml mléka
35g ovesných vloček najemno rozmixovaných
45g celozrné mouky
1 lžička kypřícího prášku
Na karamelizované lesní plody:
půl hrnku mraženého lesního ovoce
2 lžíce javorového sirupu (pokud nemáte, tak dejte jakýkoliv jiný sirup nebo 2 lžíce cukru)

Bílek vyšlehejte do tuhé pěny. Žloutek rozšlehejte se sirupem, vanilkou, mlékem. přidejte tvaroh a všechny suché suroviny. Nakonec opatrně přidejte bílkový sníh. Opékejte na pánvi na kosovém oleji/másla z každé strny do zlatova.
V malé pánvičce smchejte lesní ovoce se sirupem a nechte rozvařit.



27 comments:

  1. Jsou dokonalé! Skvělý příspěvek do soutěže :) Úplně se mi sbíhají sliny, fakt že jo :D

    ReplyDelete
  2. Tak tyhle se vážně povedly!:)) kdyby mi někdo podobné naservíroval k snídani, vůbec bych se nezlobila :D

    ReplyDelete
  3. Panebože, vypadají úžasně!!! :)

    ReplyDelete
  4. Vypadají božsky, hodí se do soutěže, hodně štěstí. :))

    ReplyDelete
  5. no tak ty vypadají totálně božsky a pohádkově ♥

    ReplyDelete
  6. Vypadají naprosto úžasně!

    ReplyDelete
  7. Hm tak prohlížet si tvé krásné fotky lívanečků ,když má člověk hlad je víc než nebezpečné :)

    ReplyDelete
  8. mmm to ovocíčko nahoře! :)

    ReplyDelete
  9. aj ja chcem takto vedieť robiť lievance :D

    ReplyDelete
  10. soutěž ani nemusí začínat, vítěz je už jasný :)

    ReplyDelete
  11. TY JSEŠ BOHYNĚ!!!!!!
    Ty fotky jsou vážně dokonale nafocený a určitě vyzkouším, na to se spolehni!

    ReplyDelete
  12. To už se ale jako vůbec nemusím snažit se do soutěže hlásit :D:(( prostě krása, určitě vyzkouším, jen budu asi ráno líná šlehat ty bílky :D

    ReplyDelete
  13. Vážně miluju fotky jídel a tyhle jsou fakt jak z kuchařky! ♥ nádhernýý a určitě hodně moc mnam nam

    ReplyDelete
  14. Vypadají tak nádherně! Mňam, hned mám chuť na druhou snídani... :D

    ReplyDelete
  15. To je jak z časopisu o vaření, mňam!

    ReplyDelete
  16. Vyzerajú nádherne. Fotky sú krásne a urobila si mi také chúťky že si môžeš byť istá že tieto lievance v najbližšej dobe vyskúšam! :)

    ReplyDelete
  17. Nádhera :-)
    Mohla bych se zeptat, kde fotíš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. fotím doma :) je to na poličce u bílé zdi :D

      Delete
  18. Vypadají úžasně! Snad je zvládne i takový amatér, jako jsem já :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. takové si taky peču :) s tvarohem jsou stejně nejlepší :D hlavně když jsou k tomu jahody a javorový sirup :3

    ReplyDelete
  20. Mňam, tak ty naprosto nemají chybu! ♥ musím si je někdy udělat.

    ReplyDelete