Friday, May 30, 2014

This week

 V neděli, kdy to na zmrzlinu ještě bylo! A konečně jsem ochutnala tu z Angelata! Fronta sice až za roh, ale stálo to za to! Já měla tiramisu a mango a bylo to vynikající!! A pořádná porce ♥


Volby minulý víkend. Cestovní verze bublaniny a za víkend přečtená knížka. 

Babiččina zahrádka :D 

Ulovila jsem v marks&spencerovi ty všemi chválené hot cross buns za 16,-. No upřímně, nijak zvlášt mě nenadchly a jsem ráda, že jsem je koupila tak za levno. Přece jenom, domací a křupavé jsou mnohem lepší!.
A chia puding v kokosovém mléce se lžíci javorového sirupu a lžičkou kakaa, poslední dobou jím i 3x denně. Ještě, že jsem si koupila tolik kokosového mléka!

 Les

Co ale musím vychválit je tahle rittersportka! Jestli vám chutná milak oreo, zkuste i tuhle! Má takovou zajímavější příchuť a křupe to v ní stejně! A půlka už je po včerejšku pryč. 

A nakonec knížka o běhání, kterou jsem si pujčila v knihovně (kde jsem konečně po 3 letech zaplatila členský poplatek mimochodem!). Už jí mám skoro přečtenou a musím říct, že mi v hodně věcech hoodně pomohla, takže přemýšlím, že o tom napíšu zvlášť.

25 comments:

  1. Pěkný týden! Já teď čtení moc nedám, ale už se na to moc těším, už za tři týdny, jupííííííííí bára.kára blog

    ReplyDelete
  2. Hlavně ta poslední knížka mě tedy zajímá, určitě o tom napiš :)) Počasí se notně zkazilo, což mě pěkně štve, už jsem se naladila na léto :D

    ReplyDelete
  3. Jé, ta první fotka je super! :)

    ReplyDelete
  4. Chm, na tu Ritterku jsi mě navnadila, Milku Oreo zbožnuju, tak vyzkouším i tuhle :) Tyjo a "chia puding" prosím tě seženu kde? Vypadá to hrozně mlsně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kup si chia semínka a na 100ml mléka dej 1 lžíci chia semínek a 4 hodiny nech nasáknout ! :) stojí to za to !

      Delete
  5. knížka by mě zajímala detailněji, určitě se rozepiš :))

    ReplyDelete
  6. Také čtu knihy o tom, co miluji a jednou jsem četla k běhání i ''Born to run''. Ale tu určitě znáš předpokládám :)
    Je zajímavá.
    Moc krásné fotky, tuto čokoládu zbožňuji a když vidím ty zmrzliny .. skvělá momentka.

    ReplyDelete
  7. Zmrzlina z angelata je nej nej nen <3 hlavně ta mangová!

    ReplyDelete
  8. Rittersportka, moje nejoblíbenější čokoláda, kam se hrabe Milka a nejlepší jsou limitky :)

    ReplyDelete
  9. Tvoje randomy <3
    Nesnesitelná lehkost bytí je dokonalá knížka, strašně strašně moc se mi líbila (četla jsem ji několikrát :D)
    a fotka babiččiny zahrádky...och <3

    ReplyDelete
  10. První fotka a kytičky jsou krásný!! :)

    ReplyDelete
  11. krásne fotky,milujem tvoje randomy:)
    pozývam ťa na moju giveaway na blogu orsolyaambrusova.blogspot.sk ,dúfam že sa záčastníš:)

    ReplyDelete
  12. Ta rittersportka mě láká, vídám jí na insta i blozích dost často. Jinak tu knihu - díky za tip, asi si ji také půjčím, pořád se odhodlávám začít běhat, ségra slíbila, že po maturitě (což už je dva týdny) začne běhat se mnou, ale ještě se neodhodlala, a sama se bojím, je to tu samý les z každé strany naší vesnice :D Jinak fotky jsou báječný. Valerie

    ReplyDelete
  13. Mňam rittersport :33

    http://julca-fashion.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  14. Krásné fotky jako vždycky! Nejvíce se mi líbí les a babiččina zahrádka :D Připomíná mi to naší chatu, kterou jsme měli a takovéto fotky miluju! Čokoláda vypadá skvěle a o knížce rozhodně napiš, už se těším na článek! :)

    ReplyDelete
  15. skvělé fotky, ta kniha mne oslovila!

    ReplyDelete
  16. Naprosto skvělé fotky! Nejvíce mě zaujala čokoška a zmrzlina!:-)

    ReplyDelete
  17. Vše s příchutí Cookies cream bych snědla na posezení a tuhle čokošku určitě vyzkouším jakmile na ni narazím. :)

    A díky za tip na Nesnesitelnou lehkost bytí, jak se ti četla knížka? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. překvapivě dobře ! :) z 3 dny jsem jí měla přečtenou !

      Delete
  18. wow ta prva fotka ma hned dostala!! :) ale aj tie ostatne ... a mnam tu cokoladu som mala raz aj ja :)

    ReplyDelete
  19. Ááá, ta zmrzlina! V tomhle vedru! Neměla jsem to vidět :D Vzala bych zmrzku, šla do toho lesa a nad ničím nepřemýšlela a nechala zamrznout mozek ;)

    ReplyDelete