Friday, May 23, 2014

This week

Další random článek s fotkama z tohoto týdne. No budu doufat, že Vás pořád baví, ale statistiky říkají, že snad jo ! (stejně jako mě, nejenom, že je nejradši fotím, ale i nejradši čtu na ostatních blozích!)  



Dostala jsem příležitost zkusit hit dnešního instagramu, tiny tea 14ti denní detox od yourtea.com . Jsem hrozně moc zvědavá, poslední dobou se totiž necítím úplně ve své kůži a viním za to počasí. Tak uvidíme až se očistím od toxinů a za 14dní tu máte mojí recenzi!

 Jeden týden kroo v zimní bundě a další zase v kraťasech. Nazvala bych to prvním letním během, kdy se vám potí i oční víčka. / Nesnášim tyhle fotky v zrcadle :D ale což, měla jsem dobrou náladu a chvíli čas před tím, než mi jel autobus.

 Kokosová bublanina s malinami, co jsem pekla na volby. Tentokrát zdravá verze! Recept přidám pozítří!

Můj výsoce experimentální středešní oběd. Pohanková pizza bez kynutí. Stačí 30g pohanková mouky,30g celozrné mouky, 1 bílek, 1 lžíce olivového oleje, špetka soli a lžička prášku do pečiva. Všechno zpracovat a namačkat na plech s pečícím papírem. Přidat co je libo a péct na 230°C kolem 15-20minut.

Tvaroh den co den!  A k tomu arašídy, javorový sirup, granko hvězdičky a jablko.

Šortky!!!! konečně! / A zase tvaroh. Tentokrát s banánem, kukuřičnými lupínky a domácím musli

21 comments:

  1. Na poslednej fotke sa ti ako super lesknú nohy, máš ich super namakané :)

    ReplyDelete
  2. Ty tvé mňamky jsou vždycky nejlepší :) !

    ReplyDelete
  3. Randomy zbožňujem! Tá kokosová bublanina s malinami vyzerá dobre, tak sa na recept teším! a tiež mám radosť, že konečne môžem nosiť šortky!! nech to počasie už vydrží, pretože minulý týždeň som nosila ešte zimné veci:D

    ReplyDelete
  4. Jeee, ta bublanina, tu chci hned ted!
    Přeji krásný víkend.
    EJNET

    ReplyDelete
  5. miluju tyhle tvoje články :)

    www.pigavo.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Bublaninu bych si hned dala :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Bublanina vypadá moc krásně! :)

    ReplyDelete
  8. To jsou super fotky! Taky mám ráda takové články ;-) Kokosová bublanina mě láká, já před nedávnem udělala zdravější brownies a nějak jsem tomu propadla. bára.kára blog

    ReplyDelete
  9. Super fotky :) tesim sa na recept! Inak ten caj si objednavala? Kolko Ta stal shipping? :)

    ReplyDelete
  10. Mega se těším na ten recept na bublaninu ♥ Btw doufám, že balíček s Aussie věcma dorazil v pořádku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. už na něm pracuju !! :) a jo snad už dorazil! jen jsem v pátek přišla až pozdě a našla jen ve schránce lísteček, takže v pondělí pro balíček jdu ! ♥

      Delete
  11. hmm pizzu bych si teď strašně dala <3

    ReplyDelete
  12. na te fotce v zrcadle ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  13. Vážně miluju tyhle tvoje randomy - jsi krásná, máš nádherné fotky a nikdy mě nenudíš!
    PS: navíc jsi mě namotivovala do běhání a jógy, takže moje tělo ti moc děkuje! :D

    Klara's world

    ReplyDelete
  14. Super článek :) těším se na recenzi :)

    ReplyDelete
  15. random posty sú proste top :D

    ReplyDelete
  16. taky radši čtu než píšu, ale ráda se dělím o novinky a zážitky.

    aNOVAM

    ReplyDelete
  17. super článek, mně tyhle "fotkové" fakt baví!! Já mám za sebou letos už dva "letní běhy", vždy večer, ale vedro bylo pořád dost :-) A těším se na recept! I ta pizza vypadá zajímavě :-)

    ReplyDelete