Wednesday, May 14, 2014

This Week

Řepka♥ sice mi úplně nevoní, ale na pohled je nádherná. No to bude řepkového oleje!

Grilování. Nejoblíbenější jaroletní činnost, protože maso, to já můžu v neomezeném množství.

 Nepoučitelná. Zase jsem si koupila bílé conversky. Ty staré už se úplně rozpadly a místo abych si koupila nějaké boty do deště, zase jsem si koupila tyhle a od té doby neustále kontroluju počasí. (A vůbec mi to nevychází)

 Velice romantická kadibudku na chatě! Škoda, že není vidět ten nádherný orbaz Antonína Zápotockého za okýnkem!

Nákup ve zdravé výživě. Poslední dobou mám hroznou chuť péct (ale bohužel ne tolik času) a konečně jsem se odhodlala a koupila si chia semínka.

Tak jako v úterý jsem snad ještě nezmokla (a ještě mi ujel autobus!) / Otužujeme se!
Po těhle dvou zážitcích bych si zasloužila zápal plic.


Čerstvé arašídy ze Sapy. Jsou sice fajn a nejradši bych je snědla na posezení, ale to loupání bylo ne-ko-neč-né.

Zbytek arašídového másla a v něm chia pudding se skořicí jako svačina do školy / A večeře, když jsem měla nesktuečný hlad - 2 kuřecí prsa, kuskus, jáhly, bulgur, fazole, sýr a zelenina.

 A nakonec moje nejoblíbenější svačina. Tvaroh s ořechy, javorovým sirupem a granko hvězdičkami. A jalbko.



26 comments:

  1. ta fotka z kadiboudy je kouzelná :D

    ReplyDelete
  2. Řepku teda zrovna moc nemusím. Kdyby se místo ní vysázely slunečnice, to by byla nádhera!:) Minulý týden jsem měla možnost obdivovat Česko z ptačí perspektivy a musím říct, že ze shora ta žluť všude dole vypadá strašně nepřirozeně, je jí příliš! A hned bylo poznat, kde končí Čechy a začíná Německo - bohužel na něj byl příjemnější pohled...:(
    Tyhle tvé články miluju!♥
    perko101.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Super fotky, ta kadibudka je nejlepší! :))

    ReplyDelete
  4. v řepce chci každý rok fotit až než se odhodlám tak už je odkvetlá :( a jak ti chutnají chia semínka?
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc! miluju pudink! a ta možnost, že do sebe nemusim cpát škrob je víc než skvělá!

      Delete
  5. Můžu se zeptat, jak dlouho ti conversky předchozí vydržely? :)
    Krásné fotky jako vždycky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zatím jsem všechny měla na rok :( jsem hroznej vandal :D

      Delete
  6. Jako vždy krásný.
    První fotka mě dostala.. :)

    ReplyDelete
  7. bohužel ne tak řepkový olej, jako takzvané biopalivo.
    ale tvoje fotky jsou (y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D snažila jsem se to pojmout optimisticky

      Delete
  8. o.O Panebože, ta fotka s kadiboudou je neskutečná, asi jsem se rozplynula nad její krásou!
    A souhlasím s Ady Any s tím focením v řepce :D

    ReplyDelete
  9. Tá fotka, kde robíš tie lievance je neskutočná ! BIG BIG like za ňu !! :D
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  10. Takový žrádlo takhle na noc, Vaci, nech toho! :D

    ReplyDelete
  11. Nejkrásnější je ta fotka kadibudky, vážně kouzelná:)

    ReplyDelete
  12. Ta kadibudka vypadá dokonale :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. mnam ta svačinka dala bych si:D Máš krásný fotky:)

    ReplyDelete
  14. Jako vždy super fotky:)
    a taky letos běhám v řepce, střídá se to s kukuřicí a ta byla minulý rok (achjo, teď nemám co krást:D)

    ReplyDelete
  15. Grilování mi po zimě fakt chybí! A s tím lívancováním musím začít!♥♥

    ReplyDelete
  16. Co se týče koupě bot, které teď kvůli počasí nemůžeš nosit, tak jsem na tom dost podobně. O víkendu jsem si koupila krásné letní sandálky, ovšem od té chvíli ukazují teploty spíše podzim, takže zatím ty krásky odpočívají v krabici. Fotky jsou krásné, ta kadibouda je tak epická a postačí k tomu pouze pavučina :-D Když vidím ten couscous, dělá se mi nevolno, zjistila jsem totiž, že to je momentálně potravina, které jsem přejedená a nemůžu o ní slyšet, natož ji cítit. bára.kára blog

    ReplyDelete
  17. Ty chia semínka musím taky už zkusit. A grilování, to je moje :)

    ReplyDelete
  18. Máš nejkrásnější fotky, Martinko :)
    <3

    ReplyDelete
  19. Krásný fotky :) Pole s řepkou vypadá báječně :)

    ReplyDelete
  20. jako asiatka:D:D doporučuju ty arašídy osmahnout na pánvi :D jsou potom fakt dobrý a nemusíš se štvát s tím loupáním :D k rýži se dobře jí ! :D (protože rýže nemá skoro žádnou chuť a ty arašídy, když posílíš, tak je to fakt výborný :))

    ReplyDelete
  21. Ty tvoje fotky.....ach♥. Mně řepka hrozně voní :D . Jenom už to není hezké, jak je všude po celé republice jen samé pole s řepkou.

    ReplyDelete
  22. Krásny blog♥proste všetko TOP!nádherné fotky.
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    ReplyDelete