Sunday, May 18, 2014

Random

Doufám, že jste přes víkend moc nezmokli, neonemocněli a hodně nakupovali ! (protože jste stejně komerční lidé jako já a necháte se nalákat na akce dny Elle nebo Marianne :D)

Svačina k hokeji-tvaroh, arašídy, granko hvězdičky, javorový sirup a ovoce.


Ještě když bylo Slunce, náš les u chaty♥ (kéžby tam jen nebylo tolik divokých prasat, nebo se alespoň dala fotit!)

Kafe za deštivýho rána. Neznám nic lepšího, jenom ta představa, že člověk někam musí není nic moc.

 Macro macro

 Tak zase na rok. :D Vážně nevím, jestli je to mnou nebo tou kvalitou #ničimboty #neumimchodit

Kadibudka měla minule úpěch, tak jsem jí sem musela dát celou! 

Nákupy, čekání před kabinkama // Domácí musli ♥ a nekonečné krájení ušeného ovoce, zatímco se pěkně peklo v troubě. (a to nemluvím o oříšcích!) aneb když se mi rozbil mixér v tu nejnevhodnější dobu.


26 comments:

  1. Ty tvoje randomy! A Conversky-nojono, mám to s nima podobně :(

    ReplyDelete
  2. Můžeš se zeptat, čím fotíš? Máš totiž uplně éňo ňůňo super fotky :D

    ReplyDelete
  3. zas nádherné fotky! :) jsem zvědavá, co jsi si pořídila, bude new in? :)

    ReplyDelete
  4. Ať mám boty jaký chci, tak je stejně za rok nejpozděj musím měnit.. spíš, než že šmatleme, bych řekla, že je ta kvalita na nic. :)

    ReplyDelete
  5. Super random :)) ! První fotka je lákavá :)

    ReplyDelete
  6. Áaaano :D som komerčná a som rada, že v tom nie som sama :D

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. Nemám slov, prostě super fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Ta kadibudka je krásná :D to zní ironicky ale fakt,uplně z toho čiší ta chalupářská pohodička :)

    ReplyDelete
  9. u těch Conversek taky netuším čím to je :D já je mám rozpadlé, jak kdybych v nich chodila 20 let, přitom kamarádka je má ve stavu, že vypadají jako nové, i když je máme stejně dlouho...máma mi je dokonce tajně vyhazuje, protože se za mě stydí :D já se jich ale nehodlám vzdát! :D

    ReplyDelete
  10. tak conversky jsou tvoje starý jako moje nový xD já je mam vždycky rozedraný že z nich lezou ponožky.. a je to nekvalitou no :( ale taky je miluju

    ReplyDelete
  11. U těch bot máme to samé .. mě kolikrát nevydrží ani půl roku :D :X Jak já už se těším na prázdniny za babičkou na chalupu :D ! :)

    ReplyDelete
  12. Super fotky.:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. mé conversky zatím přežily všechny situace a jsou jako nové :D a že to nebyly zrovna příznivé situace...:D

    ReplyDelete
  14. Tvoje randomy mám nejradši, super fotky !:)

    ReplyDelete
  15. Moc pěkné fotky, zase! :-D Mě deštivé počasí přišlo vhod - musela jsem se učit, což musím i teď, když už je pěkně, škoda. U bot je to kvalitou, neumí, nebo nechtějí, je už vyrábět tak, aby lidem vydrželi na delší dobu než jednu sezónu. Kadibudka je super, taková poetická, i vcelku ;-) A kávu? Tu bych si dala hned, tak si jí jdu udělat. Pěkný den! :-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  16. Nádherné fotky :)) #ničimeconversky!! :D

    ReplyDelete
  17. Máš krásné fotky ! :) Čím je fotíš ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju ! :) je to napsané tady dole na blogu : nikon d3100 + pevná padesátka konkrétně tenhle článek :)

      Delete
  18. s botama jsem na tom stejně :D :/ když je do roka nezničím, tak je něco špatně! :D

    ReplyDelete
  19. Ty conversky v pravo mají být zničené? :D aha :D podle mých výpočtů by vydržely ještě tak 2 roky jako :D

    ReplyDelete