Friday, May 16, 2014

Kokosové brownies z fazolí


Brownies. Čokoláda. V pečené podobě. Moje srdeční záležitost.
Ty pravé, nefalšováné s kostkou másla, čtvrt kilem cukru a tabulkou čokolády jsem dělala jenom jednou, ale asi mám slabý žaludek, jelikož víc jak dva kousky neustál. Od té doby už jsem zkusila všechny zdravější verze (už jenom proto, že takové pravé brownies by asi byly brzy na nějaké pneumatice za pasem poznat) od řepy přes fazole až po avokádo až jsem skončila zase u fazolí. A ikdyž všechno předchozí byly fajn (protože čokoláda je pořád čokoláda), těmhle žádné nesahají ani po paty!
A to myslím skutečně vážně, jelikož jsem je snědla všechny sama. Půlku ten den večer, druhou půlku další den ráno a utajila to celé před zbytkem rodiny. Mazaná!
A jestli máte strach z fazolí, tak vám můžu odpřísáhnout, že byste je tam nikdy nikdy nepoznali. (Naopak vytvoří krásně vlhkou texturu, žádná suchá buchta se nekoná)


 Potřebujete:
(recept na dortovou formu nebo poloviční plech)
plechovku červených fazolí, opláchnutých
1 banán, rozmačkaný
60g celozrné mouky
50g strouhanho kokosu
5-7 lžíc sirupu z agáwe (nebo medu, javorového sirupu, datlového sirupu atd..)
2 lžíčky prášku do pečiva
3 lžíce kakaa
2 vejce
100 ml mléka
hrst čokoládových čipsů / nasekané čokolády

Vše kromě čokoládových chipsů spolu pořádně rozšlehejte ručním šlehačem nebo v robotu, dokud nezmizí sebemenší cucky fazolí. Nakonec přidejte i čokoládu a pečtě na 180°C zhruba 30 minut.


22 comments:

  1. Vypadají božsky, určitě vyzkouším! :) (Chystám se na pečení z fazolí už hrozně dlouho, ach, ta lenost :D)

    ReplyDelete
  2. Vypadá to úžasně, hrozně to chci zkusit :)

    ReplyDelete
  3. Mňam! určitě vyzkouším :)

    zvu tě k nám na blog http://nikiandsuzi.blogspot.cz/ :))

    ReplyDelete
  4. čokoláda, čokoláda, já je miluju :) povedly se ti!

    ReplyDelete
  5. Vypadají fantasticky! Proč ty mé, které jsem nedávno pekla vypadaly (nebo je tam měkké i? to brownies, ten brownies? :D) tak děsně? :D

    ReplyDelete
  6. jeeee to je super :) já právě fazole nemusim, a přehnaně čokoládové a tučné věci taky ne,takže tohle je skvělá kombinace ♥

    ReplyDelete
  7. Musí to chutnat zajímavě, vypadají luxusně:)

    ReplyDelete
  8. vypadají dokonale:)
    zrovna včera donesla sestra od kamarádky brownies z cukety, a ty jsou taky dokonalý, a to normálně na čokoládový buchty tolik nejsem:)

    ReplyDelete
  9. to vypada naprosto uzasne. :O :))

    ReplyDelete
  10. Vypadá to fantasticky.:)
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. To teda čumím, brownies z fazolí, to by mě vážně nenapadlo! Vypadá to moc dobře ;)

    ReplyDelete
  12. Hmmm, vidíš, to by mě nikdy nenapadlo, brownies z fazolí. Já dělala minulý týden z celozrnné mouky a třtinového cukru a byly naprosto geniální! ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  13. to vypadá skvěle!! a co kdybych přidala opravdu 200g kvalitní 80% čokolády?? www.jojovictus.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. čokoláda navíc nemžůe nic zkazit podle mě !!!! ♥ :D

      Delete
  14. To musí být naprostá delikatesa!:-)

    ReplyDelete
  15. Už toľko chvál som na ne počula, že ich už musím urobiť. Dik, si ma k tomu nakopla :)

    ReplyDelete
  16. už to konečně musím upéct! Vypadá to skvěle.. a navíc vše je zdravé, takže když to sním sama tak bez výčitek! juchů!

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    ReplyDelete