Sunday, May 25, 2014

Kokosová bublanina s malinami


Poslední dva týdny jsem pekla skoro pořád, teď si musím dát na minimálně dva týdny pokoj. Přestavujeme totiž novou kuchyň a já chytám absták! Shromažduju si recepty a novou troubu pořádně za dva týdny proženu. Posledním výtvorem byla tahle bublanina, kterou jsem pekla do komise k volbám, abychom tam měli aspoň trochu co dělat.

Potřebujete:
1 hrnek celozrné mouky
1 hrnek strouhaného kokosu
1 prášek do pečiva
špetk soli
3/4 hrnku cukru
3 vejce
lžičku vanilky
1 hrnek kokosového mléka
mražené/čerstvé maliny

Vejce s cukrem vyšlehejte do pěny, přidejte předem smchané suché suroviny, vanilku a mléko  nalijte do vymazaného pekáče/plechu. Nakonec pokladte malinami a pečte na 180°C 20-30 minut.


24 comments:

  1. Na tenhle recept jsem úplně čekala, hned po úterní zkoušce, zkoušim tuto frajerku :P
    EJNET

    ReplyDelete
  2. Miluju bublaniny ♥ udělala jsi mi chuť :( :D

    ReplyDelete
  3. Veľmi krásne si to nafotila a vyzerá to moc dobre

    ReplyDelete
  4. Looks yummy;)!

    NIKA Bittner

    ReplyDelete
  5. Hmm kokos a maliny, to je pohádka :) škoda, že ten můj nejí kokos ...

    ReplyDelete
  6. To vypadá hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Tak to musím vyskúšať vďaka za tip :)

    julca-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zrovna bábi přivezla mražené maliny, takže doufám, že budu mít co nejdříve čas, abych se na tuhle dobrotu mohla vrhnout:)

    ReplyDelete
  9. vypadá to úplně výborně :) já jsem pekla včera jablečnou bublaninu a byla taky výborná :)

    ReplyDelete
  10. Jednoduché, rýchle a lahodné. Presne také, aké by mali byť varenie v dnešnej zaneprázdnenej dobe ;) Paráda!

    ReplyDelete
  11. Všechno, co jím... do toho jdu!!! Díky za tip :) Jen co potkám v obchodě maliny :

    ReplyDelete
  12. Super recept. Já osobně většinou něco spálím a žádné moje dílo není bezchybné, ale tvůj blog mi dává motivaci na tom zapracovat. :)

    aNOVAM

    ReplyDelete
  13. Vypadá naprosto luxusně. Bublaniny mám moc ráda :)

    ReplyDelete
  14. mnaam. Bublaninu jsem už neměla pořádně dlouho:)

    ReplyDelete
  15. Vypadá to parádně, recept není složitý, jen se zeptám, existuje něco, čím bych mohla nahradit kokosové mléko? Díky! ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  16. Práve som ju dopiekla a vonia naozaj krásne, už sa teším na raňajky :)

    ReplyDelete
  17. díky Tobě budu mít zachvilku kompletní kuchařku a budu se moct vdávat! ^^

    ReplyDelete
  18. Můžu se zeptat na rozměry formy prosím?

    ReplyDelete