Wednesday, May 7, 2014

Dress obsession


 O mé posedlosti koupit si na léto stovy šatů už jsem psala. Už se mi začínají ve skříni pěkně kupit, ale to mi nezabránilo neodmítnou nabídku od martofchina vyzkoušet hned dvoje šaty z jejich nabídky. Normálně se snažím tyhle emaily ignorovat, protože všechny asijské eshopy většinou stojí zaprd, ale na slova dvoje šaty moje materialistická duše slyšel. Navíc výběr šatů je enormní, projížděla jsem jí asi hodinu a půl. No bála jsem se kvality, ale nakonec jsem příjemně překvapená! Vybrala jsem si jedny květované (už asi 5. do sbírky :D) a košilové
A jelikož šaty zde nejsou tolik předraené jako jinde (zatímco kvalita je všude po asijským eshopech stejná), tak téhle spolupráce nelituju (ikdyž občas jí na některých blozích nemůžu vystát!). Tak snad mě neukamenujete a třeba vás některé šaty taky zaujmou.
Můžete použít i kupon na slevu 15% = coupon15




21 comments:

  1. krásné, hlavně ty květované :)

    ReplyDelete
  2. ty květinové jsou krásné!

    ReplyDelete
  3. do tých s kvetmi som sa zamilovala :3

    ReplyDelete
  4. Oboje jsou super!:) To s závislostí na šatech znám (já jich mám hrozně moc a nenosím skoro žádné:D)

    ReplyDelete
  5. Nad těmihle košilovými šaty slintám nejvíc, jsou boží !:)

    ReplyDelete
  6. Dokonalé!! Já si dnes v sekáči zkoušela troje šaty, ale odolala jsem (vrátím se tam v pátek :D) A jinak jsem ráda, že jsi o spolupráci napsala :-)

    ReplyDelete
  7. Oboje šaty jsou překrásné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Jsou nádherný :)) Ty květovaný bych brala hned, na ten e-shop se podívám :))

    ReplyDelete
  9. Oboje jsou krásné, květované by mi asi nešly, ale ty košilové, ach... a ta barva! bára.kára

    ReplyDelete
  10. Ja mám celoročnú posedlosť šatami. Z týchto tvojich by som si vybrala skôr druhé, ale aj prvé sú pekné. Na eshop pozriem

    ReplyDelete
  11. já jsem na tom se šaty stejně- zrovna včera jsem si pořídila nové haha :D
    strašně se mi líbí ty květované, ten vzor mi připomíná květy, které mám na vějíři doma :-)

    ReplyDelete
  12. ty druhé se mi k tobě uplně hodí, já jsem taky pár eshopů ozkoušela, ale už tak přes půl rok mě to vůbec neláká až zbytečně mě to svazovalo a omezovalo :)

    ReplyDelete
  13. tvou posedlost naprosto chápu, neboj se! :) šaty košilového typu se mi moc líbí, hlavně pak proto, že u nás opravdu tolik vidět nejsou.

    ReplyDelete