Thursday, April 24, 2014

Week

Miluju jaro. Je to moje nejoblíbenější období v roce a nejradši bych šila celý tento týden dokola a dokola. (a s prázdninama taky samozřejmě!)
Konečně můžu fotit bez toho, aby mi mrzly prsty. Můžu si k tomu sednou/lehnout a nemusim se bát nějakého zánětu močáku a navíc je konečně CO fotit...

Fotila jsem sedmikrásky a co na mě nevyběhne! No nebudu vám lhát, měla jsem chut foták hodit daleko a utéct. Naštěstí myš byla rychlejší.

 Klasické prázdninové jídlo - bulgur, kuřecí maso, hora zeleniny a parmazán. / chatařská z terasy s teplým čajem

Sedmikrásky do salátu. V minulém příspěvku se někteří psali, jak to chutná. No chutná to, jako když jíte trávu.. :D Ale vypadá to hezky!

 Velikonoční snídaně! Neexistuje nic lepšího na Velikonocích. / No a úterní detoxikační oběd. Pohankové celozrné těstoviny s rajčatovou omáčkou, olivami, tunákem, zeleninou a sýrem.

 Vyrábíme domácí nudle do vývaru♥.

 jaro♥ a jarní bouřky


26 comments:

  1. sedmokrásky sú skvelé do green smoothie, najprv som sa toho bála no je to skvelé :)) a moc pekné fotky

    ReplyDelete
  2. nádehrné fotky a naozaj si neviem predstaviť ako to chutí, no vyzerá to skvelo ! :)
    pozývam na GIVEAWAY

    ReplyDelete
  3. Pěkné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Přesně takový bulgur se vším co doma je jsem měla dnes na oběd taky! Nejlepší!

    ReplyDelete
  5. ta fotka s myší je úžasná! :)

    ReplyDelete
  6. Souhlasim,jaro je nejfotogenictejsi :). Ale ty mas stejně krásný fotky po cely rok:)!

    ReplyDelete
  7. je mi trapný pořád psát jak máš skvělý fotky....ale musím zase:D
    A velikonoční snídaně vypadá úplně nejlíp!

    ReplyDelete
  8. Týýývole ta myš, taky bych měla chut utéct, ale touha ji vyfotit by mě přemohla! A ta fotka s mravencama - taky nádherná ♥

    ReplyDelete
  9. Překrásné fotky, myška je nádherná, já se naštěstí myšek vůbec nebojím a nelekám :D :)
    Ty sedmikrásky jsou úžasné :)

    ReplyDelete
  10. Na instagramu milujem tie tvoje jedlové fotky

    ReplyDelete
  11. Ta myš!:D
    No jako vždy, všechny fotky úžasné.:)

    ReplyDelete
  12. oh áno, jar je nádherná. my sme až také dobré počasie nemali lebo prší každý deň, ale o to viac sa teším že po daždi vyjde slnko! :)
    a ten detoxikačný obed mňam, dala by som si hneď

    ReplyDelete
  13. Ta chatařská s čajem se mi hrozně líbí :) a máš pravdu,jaro je nejlepší!

    ReplyDelete
  14. Máš překrásné fotky! Kéž bych uměla fotit jako ty..

    ReplyDelete
  15. ta první je nádherná jedna z nejlepších co jsem u tebe viděla <3

    ReplyDelete
  16. BOŽE!!! MILUJU TENHLE POST!!!♥♥

    ReplyDelete
  17. Martinko Tvoje fotky jsou dokonalé a jedinečné, jako vždy ♥
    Strašně se mi líbí záběr nudlí :D

    ReplyDelete
  18. Super fotky! Nie je takē ľahkké fotiť ničo živé... Obdivujem ťa za tú fotku myšky. Tá je fakt perfektná. A presne si to vystihla! Ja keď teraz fotím, tak si ľahnem na zem... Proste hocičo, čo cez zimu sa vôbec nedalo :)

    ReplyDelete