Saturday, April 19, 2014

Prázdniny

Než odjedu na chatu jíst a válet se, slavit Velikonoce, mám tu pro Vás ještě pár fotek z velikonočních prázdnin.


 Neustálé pečení, to jediné co mám na Velikonocích opravdu ráda. Obzvlášť se těším zítra ráno na mazanec!

 Miluju sekáče!

Moje nejmilovanější sezona jahod./Hrozná to hra. Obzvlášt, když člověk ví, že se dá dohrát! Ale teď už můžu po 3 dnech posouvání čísel konečně spát.

Konečně jsem vyžešila moje skladování šperků a koupila si háčky v ikee.

 Mám ráda ty návraty domu večer za světla. K čertu s odpůrcema letního času! / Koláč ♥

Reklamní nealko birell. S pivem to nemá voobec nic společnýho, ale je to fajn! 

 Pošta ala můj nový domov poslední dobou / Rychlo svačina. Chleba s marmeládou, sýrem a podmáslí.


24 comments:

  1. Veľmi pekné fotky. ja som tiež rada že sa posunul čas. Peknú veľkú noc :)

    ReplyDelete
  2. Tvé fotky mě nepřestanou fascinovat! :) Na velikonocích mám také ráda pečení a ty háčky na šperky jsou úžasné! Já zase sháním něco na zavěšení náušnic :)

    ReplyDelete
  3. Máte nádherné perníčky :))) Užij si chatu a zítřejší mazanec!! :)

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky! Přeji krásné Velikonoce :)

    ReplyDelete
  5. Jééj ty úplně vychystáváš na ty Velikonoce, já to vůbec neslavím, máme jenom kupovaný mazanec :D Haha a 2048 je největší závislost, ale jakmile to dohraješ, tak nechápeš, jak u toho mohlas trávit většinu času a srát se s tím :D Kamarád dal dokonce 4096 - nechápu!!!!

    ReplyDelete
  6. na mě už se taky ve špajzce smějou dva mazance, ať už je ráno! (nebo možná půlnoční svačinka)

    ReplyDelete
  7. mnam ty perníčky taky jsme u nás pekly a zítra pečem vánočku místo mazance:)

    ReplyDelete
  8. Tyhle randomky mám ráda a u tebe se alespoň můžu podívat na krásně vypadající Velikonoce :)
    My je tento rok slavit nemůžeme kvůli stěhování, tak se kochám tady těmi krásnými fotkami :)
    Na chatě si to užij !

    ReplyDelete
  9. Zbožňuji tyhle tvoje random fotky!
    Co to je za hru?
    EJNET

    ReplyDelete
  10. Skvělý fotky (jako vždy)! Hlavně se mi líbí to jídlo, hehe :D

    ReplyDelete
  11. Super fotky, užij si to a hezké Velikonoce.:)
    P.S. - ten birel je dobrej :3 :D

    ReplyDelete
  12. Máš vždy tak krásné fotky! Ten mazanec vypadá opravdu skvěle!:-)

    ReplyDelete
  13. Mňam, perníčky vypadají krásně :)

    ReplyDelete
  14. já ani nevím, že jsou velikonoce :DD

    ReplyDelete
  15. Ja taaaak milujem tvoje fotky! :) <3 a asi nikdy neprestanem :DD

    ReplyDelete
  16. Opět super fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. Ten birell jsem měla taky, máš pravdu, pivu je to hodně vzdálené (pro mě no problema, protože s pivem máme kruchý vztah), ale fajn. A co se týče jahod, tak se musím pochlubit, že i u nás jsme neotáleli a na víkend si pořídili dva balíčky jahod (netuším kolik toho je v gramech, ale asi hodně, protože to zatím nezmizelo, hehe).

    ReplyDelete
  18. tak to já a Velikonoce nic moc, bohužel se dokážu přežrat a přecpat i normálně :D
    jinak perfektní fotky a dostala jsem teď chuť na pivko

    ReplyDelete
  19. Tu hru furt hraje mamka :D To je fakt děsný :D

    ReplyDelete
  20. 2048 mi taky nedá spát :D asi jsem vadná, ale pořád nejsem schopná to dokončit :X :D velikonoční perníčky jsou krásný zvyk, příští rok se do nich také pustím :)

    ReplyDelete