Tuesday, March 4, 2014

Random




Sice se mi v hlavě rodí skvělé nápady na články, ale dneska zůstaneme zase u klasiky... Krom toho, statistiky říkají, že tyto články máte stejně nejradši... A tentokrát zase trochu (hodně) toho jídla
  • zrcadlová na rozehřátí!
  • čočka beluga.. pořád ještě z německého brandnooz boxu. miluju luštěniny a tahle černá čočka je naprosto skvělá! Obzvlášt s karamelizovanou cibulkou na vinegaru a vajíčkem!
  • mocca z mccafee za 30,-! do pekla semnou zato, kolik jsem minulý týden utratila za kafe.. Ale takovéhle akce se neodmítají!
  • další z prázdninových oběd. Spíše takový rychlo oběd co dům dal. Kukus, brokolice, květák, mrkev a hromada sýrů
  • občas se mě ptáte co jím za musli. Dělávala jsem si vlastní, kdy jsem si nakoupila ovesné vločky, sušené ovoce, ořšky, kokos..... všechno spojila medem a dala zapéct. Teď jsem přišla na lehčí variantu. Koupím si sypané musli napíklad toho čokoládové z lídlu, přidám k tomu balík vloček, 3 vrchovaté lžíce medu, vanilkový extrakt a skořici a dám zapéct. /ak přisypu rozinky nebo oříšky....Množství musli se zdvojnásobí a já zkrátka radši to zapečené než sypané...
  • v rodině máme nový mixér a to známená smoothie denodenně. Na fotce je mrkev, kiwi a 100% grepový džus
  • čokoláda ♥ 
  • jedna zbytková
  • a další jídlo, tentokrát skleněné nudle z asijského týdnu se zeleninou a krevetami.
  • a nazávěr zase ta čočka!



25 comments:

  1. Ňam! Děláš mi chutě, asi si pro něco zajdu do kuchyně :D S tím musli je to dobrý nápad! Já ještě Master Crumble ani nevyzkoušela, to musím napravit!
    Jinak, kde prosím kupuješ skleněné nudle? :) Nebo jestli alespoň víš značku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tyhle byly v asijském týdnu v lidlu, jinak jsem je přávěže nikde neviděla :(

      Delete
    2. Skleněné nudle mají i ve větším Albertu, ale mám i ty z lídlu...i to musli - je super. Laura

      Delete
  2. máš dokonalé fotky! Vždy tie príspevky s takou radosťou otváram. Master Crumble som tiež ešte nejedla, práve mi dorazil Mixit, takže naň sa veľmi teším :)

    ReplyDelete
  3. mňam, taky mám mnohem radši domácí udělané musli, než to kupované, ale zmixovat to je dobrý nápad:)

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky!:) Ta čočka vypadá hodně lákavě:)

    ReplyDelete
  5. zaprvé, jseš strašně pěkná! A zadruhé, všechno tvoje jídlo bych teď hned snědla :D A naprosto tě chápu, taky si někdy řikam že bych byla najednou strašně bohatá kdybych přestala si kupovat kafe:D

    ReplyDelete
  6. pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. ten jednoduchý receptík zní moc dobře .) já ale už přešla na sypané a zapékané je na mě moc :D :)

    ReplyDelete
  8. Pěkné fotky, ach, škoda, že nemáme Cross café v Brně, marně tu hledám něco podobného... bára.kára

    ReplyDelete
  9. Jooo random ♥♥♥
    Dneska k obědu mám čočku, rozhodně! A super tip s musli, já právě taky nepatřím mezi Ty, co rádi předstírají, že jim sypané chutná víc haha :D

    ReplyDelete
  10. Krásne fotíš , úžasny random hlavne to jedlo vyzerá chutne <3

    ReplyDelete
  11. To pečené musli musím zkusit udělat:)

    ReplyDelete
  12. Randomy jsou prostě super! Stejně tak Crosscafé, to je srdeční záležitost :)

    ReplyDelete
  13. Úža, zbožňuju tvý randomy :) na to čokomusli z lidlu už se taky chystám, já zas sypané ráda, a moc! :D

    ReplyDelete
  14. Víš co? Běž už do háje.
    Už mě vážně s tím jídlem nebavíš, akorát mám pak hlad a snědla bych i ten noťas, fakt! :D Je deset večer a já sem zase v tý nepříjemný situaci, za kterou můžeš jen a jen ty! Styď se. :D

    ReplyDelete
  15. Ja mám strašne rada random ... hlavne to tvoje jedlo nech sa snažím jak sa snažím nikdy ho neodfotím tak super či je to blog alebo instagram

    ReplyDelete
  16. Miluju randomové články :)) Na všech fotkách ti to sluší :)) To müslli bych si dala, mňam :))

    ReplyDelete
  17. Skvělé fotky jako vždy! Máš vážně super blog!:-)

    ReplyDelete
  18. Tvůj blog patří mezi mé oblíbené, jsi moc sympatická slečna! :-) Rozhodla jsem se založit si také blog a začít sdílet věci, co zatím byly jen v "šuplíku" tak budu ráda, když se mrkneš. ;-) http://roma450.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Úžasné fotky, hlavně toho jídla!♥

    ReplyDelete