Sunday, March 30, 2014

Konec března





  • Zbytková...
  • Včelka
  • Moje láska z dětství ♥
  • Pořádná snídaně! Dva kusy dortu, jogurt, musli, banán a jahody
  • Plesujeme
  • Už moje druhé ze secondhandu ♥ (tentokrát textile house na Smíchově nádraží :)
  • Poprvé jsem si koupila pravé sojové mléka (a podvedla tím sojovýho zajíce). Samotné mi moc nechutná, ale v chai latte je super! A chystám se něco upéct. (už týden... :D)
  • Ovoce a podmáslí (to si přímo volá o nadýmání! :D)
  • Všechno krásně voní
  • Poslední dobou konzumuju arašídů až to hezké neni: Svačina z tvarohu, hrsti arašídů, lžičce araš. másla a musli s arašídama. :D
  • Momentka z plesu
  • Včera jsem byla v pražské Sapě a kromě propriet na domácí sushi, zásoby kokosového mléka, rýžových nudlích a omáček jsem si přivezla i tyhle pohankové nudle, kreté jsou naprosto perfektní ! ♥ (obzvlášt s tunákem! - to už tu dlouho nebylo!)


22 comments:

  1. Musím říct, že na černobílých fotkách ti to snad sluší ještě víc a na momentce jste obě s Břízinkou nádherný. :)

    ReplyDelete
  2. ty jseš tak krásná ! :)

    ReplyDelete
  3. to je tričko nebo šaty ? (z toho SH) má to krásný límec :)

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Ta první fotka je nádherná :) kouzelné fotky.

    ReplyDelete
  5. Strašně se mi líbí ten nádech (odstín?) fotek. :-)

    ReplyDelete
  6. Prvá aj druhá fotka sú fakt skvelé :) a tie šaty so Secondhandu sú nádherné :))

    ReplyDelete
  7. Ta halenka z Orsay <3

    ReplyDelete
  8. Už je mi hloupé posílat Ti ke každému randomu srdíčka :D ale přesto ♥♥♥ zase boží fotky :D
    A ta první mi vyrazila dech..jsi čím dál tím krásnější :)
    Sojové mléko mi samotné nechutná (jen zajíc a jogurty), ale zkusila jsem z DM ovesné a to je závislost, za den jsem dala celou krabici :D

    ReplyDelete
  9. Na fotce ti to moc sluší a celkově jsou fotky velmi povedené! :)

    ReplyDelete
  10. Ty šatičky jsou super, alespoň den dekolt teda <3 A tohle mléko mám nejradši, do koktejlů s ovocem :-) Jak děláš chai latte, prosím? Měla jsem ho v crosscafe a děsně mi chutnalo!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. koupila jsem si chai tea v marks and spencer a louhuju ho v horkém mlíce napůl s vodou :) a sladím medem ♥

      Delete
  11. Wow, Cheap Monday ze sekáče??? Kde je to "Smíchovo nádr."? :)

    ReplyDelete
  12. tie fotky majú takú milú atmosféru :) krásne! :)

    ReplyDelete
  13. Sa mi páčia tieto tvoje posty ... a na prvej fotke si tak prirodzená ... a krásna

    ReplyDelete
  14. Ty fotky jsou úžasné..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Aach, hrozně moc Ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  16. I really love your blog! Followed you already in Bloglovin. I hope you'd check my blog too and follow me back. :)

    xx
    thesenestedthoughts.blogspot.com

    ReplyDelete