Saturday, March 15, 2014

Jarní dny


Persunmall coat    H&M secondhand shirt    CCC boots    H&M jeans    Bata bag

Jarních dnů jsme si užili, doufám, že se teď nevrátí ta zima co se nám tak krásně vyhla. Ale když už je tak hnusně, tak jsem se konečně rozhodla pořádně probrat skříň a něco dát na votocvohoz (k čemu už se nutim asi 3 týdny...). Jaké jsou vaše plány na víkend??
PS: omlouvám se za fotky, poslední dobou nejsem tak úplně spokojená, ale nevím co s tím, tak snad tomu přijdu brzo na kloub!


23 comments:

  1. Ten kabátek je dokonalý! A fotky myslim, že jsou super :)

    ReplyDelete
  2. Tvé fotky se mi moc líbí :))) Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. taky dnes dávám věci na votoč :D http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/21824-reieva (promiň, za reklamu :D)
    fotky mi přijdou pěkné a tobě to taky moc sluší:)

    ReplyDelete
  4. perfektní košile :-o :) !!!
    A opět Ti to děsně moc sluší! :)

    ReplyDelete
  5. slušíí!:-) ještě by to chtělo nějaké šperky:-)

    ReplyDelete
  6. děkuju moc Martinko :) Každý palec se rozhodně bude hodit :D...a o Tobě nepochybuji, slyšela jsem, že jsi biologický génius :)

    ReplyDelete
  7. Náhodou fotky jsou dobré jako vždy:) ale také mám občas takové období, kdy se mi má tvorba nelíbí vůbec! :D
    Skvělá kabelka!

    ReplyDelete
  8. Fotky jsou náhodou super :) krásej kabát, tenhle týden byl krásně prosluněnej :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  9. Tá košela aj kabát sú super :) A myslím, že aj fotky sú vydarené :)

    ReplyDelete
  10. tie boty ... zas a znova tie boty ...

    ReplyDelete
  11. dokonalý kabátek,moc se mi líbí :)

    ReplyDelete
  12. nádherné fotky! veľmi ti to pristane :) ♥

    ReplyDelete
  13. Fotky vypadají skvěle, moc Ti to sluší. :)

    ReplyDelete
  14. Moc krásné fotky a celkový outfit, jsi krásná :)
    Jarní dny jsou prostě nejlepší a nejpozitivnější.

    ReplyDelete
  15. fotky jsou náhodou super! :) sluší ti to :))

    ReplyDelete
  16. Moc ti to sluší! Fotky vypadají jako s nějakým filtrem. Nevypadá to na zimu, ale že by přišel podzim? Studený vítr, br... bára.kára

    ReplyDelete
  17. Ta košile to pěkně oživila, moc hezký :)

    ReplyDelete
  18. moc se mi libi ta vzorovana kosile :))

    ReplyDelete