Sunday, March 23, 2014

Happiness




 Propadla jsem focení momentek a trochu za to může i project 100happydays, ke kterému jsem se přidala nejenom já, ale koukala jsem se, že i řada z vás! A to je super, protože konečně někdo vymyslel něco smysluplného a motivujícího (ano, narážím tu na beer challenge, která se asi před měsícem šířila po sociálních sítí jako mor
  • Nostalgické prohlížení starých fotek. Miluju staré černobílé fotky a zároveň si neumím představit, jaké to je, mít na fotku jenom jeden pokus!
  • Vitamíny !!!
  • Pondělní snídaně, snad první za světla tento rok! Čokobuchta s kokosem a jogurt s nesquikem, banánem a araš. máslem. Mandarinka a čaj.
  • Jarní běhání v nových teniskách.
  • Leželo na stole...
  • Koláčky od babičky ♥ a čaj s citronem. Nejlepší svačina.
  • Zatímco běhat chodím ve všední dny, protože o víkendu je v parku tolik lidí a psů, že to spíš připomíná překážkovou dráhu, o víkendu chodím do fitka, kde je málo lidí a většina strojů a činek volných.
  • Nostalgie II.
  • Slavili jsme tatkovi 50tiny. Dort jsem pekla já. Chtěla jsem udělat dvoupatrový, ale takhle to dopadne, když jsou formy skoro stejně široké. Dolní je z hořké čokolády a navrchu z bílé a z tvarohu. 
  • Svačina: tvarohová čokobuchta s tvarohem navrch .
  • Bastille!!!!! ♥ Přežila jsem davové šílenství a viděla je konečně naživo!
  • Chtěla jsem z nich konečně zkusit domácí arašídové máslo, ale snědli mi je :(




14 comments:

  1. Jé, Bastille závidím, musel to být neskutečný zážitek! :) Kde vlastně hráli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, byli naprosto skvělí ! :) v Sasazu

      Delete
  2. krásný, úplně z toho (a hlavně z tebe!) září dobrá nálada :)
    i můj taťka bude mít za chvíli narozeniny, ale problém je, že sladký nejí, jen štrůdl, a to není zrovna slavnostní, takže to budu mít těžší a snad něco vymyslím :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to ten můj ní úplně všechno :D Ale zkus třeba salámový dort!!! :D ten jsem vždycky chtěla ochutnat já, ale nemám odvahu

      Delete
  3. skvelé fotky ! :O :)) to jedlo mňam :D
    a beer challenge mi ani nespomínaj, to som ,,hejtovala" od prvého videa čo sa objavilo, zaujímalo by ma aký inteligent to vymyslel :D

    CHOCOLATE KISS

    ReplyDelete
  4. Ahhh Bastille závidím, já je snad uvidím v létě na Colours of Ostrava :)

    ReplyDelete
  5. A tys jako taky byla na Bastille?!!!! Ty taky? Fajn. Víš co. Tak teď už ste tam byli snad všichni, kromě mě! :D

    ReplyDelete
  6. Krásný dort jsi udělala! Fotky jsou úžasné jako celý post :)

    ReplyDelete
  7. To jsou parádní fotky! Momentky jsou nejlepší a nejvíc vypovídají o dění ;-) bára.kára

    ReplyDelete
  8. To je taaak krásný, až teda na Bastille, ty nemam hrozně ráda :/
    EJNET

    ReplyDelete
  9. Bastille Ti závidím, zbožňuji je. Jinak focení je droga, moc krásné fotky.

    ReplyDelete
  10. Tá prvá fotka je krásna :))

    ReplyDelete