Friday, March 28, 2014

Džínová


2hand bunda a triko   ebay taška    H&M kalhoty    casnaboty.cz boty 

Můžu se oficiálně začít nazývat sekáčová královna. V mé skříni je totiž ze secondhandu asi půlka věcí, stejně jako tahle džínová bunda a triko. Obzvlášť džínové bundy mi totiž v obchodech připadají předražené a přitom s džínovinou nemají nic společného. 
Přesto ale znám spoustu lidí, kteří by tam už z principu nevkročili a já nechápu proč. Máte totiž téměř jistotu, že ve stejné věci nikoho nepotkáte a navíc kvalita několikanásobně často převyšuje cenu.
PS: jsem ráda, že se vám minulý článek líbil (protože upřímně jsem ani nečekala, že by ho někdo celý přečetl :D) Ale teď jste si zavařili a podobných povídacích článků bude asi víc.



20 comments:

  1. Tvůj styl je dokonalý ♥
    hrozně se mi líbí ke džínovému materiálu zlatá :-)
    Martinko a myslím, že už jsem Ti dlouho nepochválila úsměv...tak tedy chválím...!

    ReplyDelete
  2. Ach, parádní džísku sis našla! Já teda sekáče taky miluju a mám z tama polovinu šatníku, nedám na věci z tama dopustit. Taky nechápu lidi, co by tam jen z principu nevkročili...

    ReplyDelete
  3. Tohle je strašně super! A ty jsi nádherná! :-) Máš skvělou postavu :))

    ReplyDelete
  4. Ty nohy! :-)
    Džínový bundy jsou super:))

    ReplyDelete
  5. milujem taketo outfitty a ta bunda amazing ! :D

    ReplyDelete
  6. Džínové bundy jsou skvělé, škoda, že mi žádná nesluší :D

    ReplyDelete
  7. Miluju tenhle styl,moc ti to sluší..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Jednoduché, pohodlné a krásne! Presne takýto štýl sa mi páči :) A tebe to veľmi pristane! :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  9. jednoducho, minimalisticky, skvelo! krásna si:)
    www.justsimpleglamour.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. Kočka :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. love your outfit!
    would you mind to follow each other? :)

    greetings from Hong Kong :)

    www.basic-classic.blogspot.com
    https://www.facebook.com/basicclassic
    www.instagram.com/Andianti_

    ReplyDelete
  12. Džínovina a černá barva jdou prostě k sobě, je to taková ta klasika, určitě super kombinace. :))

    ReplyDelete
  13. krásna kombinácia :)) pristane ti to :)

    ReplyDelete
  14. dost dobrý outfit! moc ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  15. Super outfit a pekné fotky!

    Ema

    ReplyDelete