Wednesday, March 12, 2014

Březen




Hrozně to letí. Nostalgie Prokrastince mě dohnala k prohlížen fotek z minulého roku a přijde mi to pomalu jako před měsícem. Už je na čase plánovat léto, shánět brigádu (achjo), ale taky konečně  vytáhnout jarní věci a sluneční brýle!
  • Jarní líska. Miluju to slunce!
  • Konečně jsem překonala zimní krizi a pořádně běhám! A mám nové boty! Po dlouhé době zase Adidas. (A teď jsem celá růžová a ladím s dámským prokopáckým běžeckým klubem!)
  • Hostina k snídani ještě u Břízinky. Mrkvový koláč, kaiserky, sojový jogurt (už nikdy víc!) a všechno okolo.
  • Intelektuální večery. Čaj, Na západní frontě klid a mrkev s hruškou
  • Nekonečně zaostřování s pevnou padesátkou. Povedlo se asi na 150. pokus
  • Jakási náhodná rostlinka
  • Dělala jsem si večeři a přišlo mi to jako šíleně fotogenické zátiší. Ne tak úplně. :D
  • Oběd z arabské restaurace. Hovězí masové kuličky (Okra) s pálivou rajčatovou omáčkou a rýží.
  • Nejroztomilejší asi týdenní telátko (to napravo, vypadá jak hrouda hlíny), které nám pobíhá u chaty.
  • Sebestředná chvilka
  • Nová leopardí láska za 180,-!
  • Špenátové rizoto s tuňákem. Rychlovečeře.






32 comments:

  1. skdjhaslkfj tvoje oči jsou neskutečný! <3
    ady.

    ReplyDelete
  2. Fantastické oči..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Umřela bych pro sójové jogurty jiné ani nejim kromě bílého :D ta barva oči je nadherna <3

    ReplyDelete
  4. parádne fotky, ako vždy ! :-)))

    ReplyDelete
  5. aké zelené okooo. :D vau
    skvelé fotky:)

    ReplyDelete
  6. Ty fotografie jsou nádherné! Hlavně z přírody :) a ta zelená barva očí je brutálně fantastická! :)

    ReplyDelete
  7. Aaach rozplývám se :D nádherné fotky, Martinko, jako vždycky! Máš nádherné oči, nemůžu se na tu fotku přestat dívat :). A ikdyž jsem zastánce všeho zdravého, co se dá ve výživách a podobných krámcích koupit, sojový jogurt taky nemam ráda :D

    ReplyDelete
  8. Z fotek už dýchá jaro :) něčím mě hrozně zaujala ta poslední, jak se z toho jídla kouří :)

    ReplyDelete
  9. Moc hezký fotky :) S pevnou padesátkou je zaostřování fakt děs, ale výsledek potom stojí za to :) Na všech fotkách ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  10. super randoms ! :))
    čím fotíš? fotky vyzerajú celkom kvalitne! :))
    CHOCOLATE KISS

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju ! :)
      NIKON D3100 + 50mm f1.8 / 55-200mm f4 / 18-55mm f3.5

      Delete
  11. Opět nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Nejroztomilejší telátko - vypadá jako hrouda hlíny...! :DDD

    ReplyDelete
  13. Ta poslední večeře vypadá mňamózně. :)
    A ukážeš víc z leoparda??
    Ela

    ReplyDelete
    Replies
    1. stoprocentně se tu brzo ukáže!! :)

      Delete
  14. you look cute, very cool pics, really like them!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Opět boží fotky, a to oko je úžasné!! :))

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. milujem tieto randomy :)) hlavne tá prvá fotka je krásna :)

    ReplyDelete
  18. Tvoje randomy jsou nejlepší<33 Jakási náhodná rostlinka je dokonalá!!!!

    ReplyDelete
  19. viď? přijde mi, že s nástupem na vysokou to všechno utíká ještě rychleji... jsem moc zvědavá na další fotky s tím leopardím krasavcem, vypadá fakt dobře :)

    ReplyDelete