Wednesday, March 26, 2014

50 facts about me



To, že napíšu tento článek už jsem slibovala několikrát. No, nějaký ten půl rok už to bdue určitě, ale dnes je k tomu konečně ideální příležitost. Zaprvé nemám fotky, zadruhé mám chut hodně psát a zatřetí mám spoustu věcí, co musím udělat (ať žije prokrastinace!) Nechtěla jsem, aby to bylo tak suché, tak jsem
 první bod pořádně přeplnila nudnými informacemi.

  1. Jmenuju se Martina, je mi 18 a žiju v Praze. Chodím na osmileté gymnázium do septimy a směřuju to k medicíně. Ve svém volném čase fotím, běhám, chodím do fitka, ven, miluju jogu, čtu a jsem závislá na seriálech.
  2. Jsem introvert. 
  3. Neumím se seznamovat, bojím se trapného ticha a proto se snažím pořád mluvit. A to o těch největších nesmyslech.
  4. Proto asi nikdy neudělám dobrý první dojem.
  5. Taky mám ráda svůj klid. Aspon chvilku musím být každý den sama, jinak blázním.
  6. Poznáte mě tak, že jsem v okolí se svými 180cm většinou ta nejvyšší.
  7. Mám chvíle, kdy mě moje výška hrozně úžírá.
  8. Ale občas mám i chvíle, kdy jsem za ní hrozně rád (například koncerty a mhd!)
  9. Celkově jsem tak trochu psychicky labilní. A šíleně náladová.
  10. Občas přijde období, kdy bych týden nevylezla mezi lidi.
  11. Jsou věci, které mě neskutečně vytáčí. 
  12. Nedokážu jíst s někým, kdo mlaská. Prostě to nejde.
  13. Celkově nesnášim všechny tělesné projevy :D
  14. Když mě někdo naštve, jdu běhat.
  15. Stejně tak jdu běhat, když jsem unavená, smutná nebo se nudím.
  16. Možná to s tím sportem občas trochu přeháním, ale jinak by se mnou asi nebyla řeč.
  17. Sport je moje největší prokrastinace. Když volím jestli se pujdu učit nebo sportovat, sport vítězí.
  18. Ale ve škole se mi daří.
  19. Mám matematicko-fyzikální mozek po taťkovi a na tyto předměty se skoro nikdy neučím. Jednodušše mi dávají smysl
  20. Naopak dějepis, zeměpis a všechny tyhle humanitní věci mi do hlavy nelezou.
  21. Mám vážně příšernou pamět. Jména si tluču do hlavy klidně i týden.
  22. Chodila jsem 5 let na atletiku. Byla jsem vždycky nejpomalejší.
  23. Pak nastalo období, kdy jsem nesnášela všechny fyzické aktivity kromě volejbalu.
  24. Pak jsem ale začala běhat a zhubla asi 10 kilo.
  25. Žádný jojo efekt se nikdy nekonal.
  26. V 17 začalo jakési moje party období. Asi půl roku, kdy jsem snad každý týden kouřila, hulila a pila ve velkym. Moc na to nejsem pyšná, ale myslím, že každý si tím musí projít.
  27. No a teď na to jen pomyslím a je mi zle. Cigarety už nechci nikdy vidět a piju jen výjimečně. (a to už konečně legálně můžu!). 
  28. Celkově se raději v pátek vyspím, než jdu někam ven. Ale hospody mám ráda!
  29. Pokud se o něco snažím, pak se mi to musí povést!
  30. Dokážu se nadchnout pro sebemenší blbost a zapomenout na všechno ostatní.
  31. Děsím se budoucnosti.
  32. Hrozně těžko se mi utrácí peníze. Obzvlášt, když si ted už většinu vydělávám sama.
  33. A proto šíleně vyžírám ostatní a tímto se jim moc omlouvám.
  34. Období autoškoly bylo jedno z těch nejvíce stresujících v mém životě.
  35. Obzvlášt, když jsem nedala první jízdy.
  36. Jediný sport, který opravdu nemám ráda, je basketbal.
  37. Moje sportovní (ne)úspěchy mě naučily až moc dobře prohrávat a v týmových sportech už mi trochu chybí motivace.
  38. Pomlouvám.. Hodně :D
  39. Nenávidim legíny s krátkým trikem...
  40. Ale ještě víc nesnášim legíny s minisukní a crocsy.
  41. Neumím lhát. 
  42. Naštěstí se moji rodiče nikdy moc neptají.
  43. Nemám žádnou "nejlepší kamarádku", mám rovnou 3.
  44. Jednou jsme se s kamarádkou vsadily, že vypijeme 1,5 litru vody na ex. Málem jsme umřely. (doslova
  45. Sleduju Ulici i Ordinaci v růžové zahradě (už asi tak 5 let :D)
  46. Mám v sobě zabudované slušnácké pudy, kterých se asi nikdy nezbavím a asi nikdy ze mě nebude správný rebel. Ano! správně jste mě vychovali, rodiče!
  47. Občas na všechno koukám až moc racionálně.
  48. Musím spát každý den alespon 7 hodin, jinak semnou není řeč.
  49. Nejím vepřové od doby, co mě děda vzal na zabijačku a já s ním splétala střívka na klobásy.....
  50. A miluju snídaně!

20 comments:

  1. Bod 12 máme podobný, já jsem hodně tolerantní vůči ostatním, ale mlaskání nesnesu...prostě ne :D!
    s 39 taky naprosto souhlasím, ale bohužel v dnešní době legíny na každém rohu,co? :-/
    a bod 43 je hrozně super, to ti opravdu přeju!! :)

    ReplyDelete
  2. Neuvěřitelně jsem se začetla, až jsem byla zklamaná, že jich je jen 50. :-D Píšeš suprově, a i když mám nejradši sarkastický nádech, tak tvoje humorné pojetí mě prostě baví i víc. A když řeknu, že jsem si zamilovala tvůj instagram, tak mi nevěř, protože to je slabé slovo. O:)

    ReplyDelete
  3. Vážně super. :)) V hodně věcech jsem se v tom taky našla. Jsi vážně skvělá blogerka !! :))

    ReplyDelete
  4. Super článok :) mám rada takéto "povídačky" :) a ten obrázok s tým "so much studying :D ..akoby mi z duše hovoril. A s tým behom ťa obdivujem, ja sa neviem nikdy donútiť :/

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. panebože, já myslím že jsme jeden člověk, až na to, že já mám zase humanitní mozek. všechno o lidech, o budoucnosti, atletice a mluvíš mi z duše s tím party obdobím, i když já ho měla asi ještě dřív ale už je za mnou a teď nenávidím kouření, i když je mi 17 :D
    ady.

    ReplyDelete
  6. Ježiši ty si míca♥ Hahah jak si mě označila :D Vůbec mě nevyžíráš ty kecko!

    ReplyDelete
  7. raňajky sú najtop jedlo, lebo si môžeš dať čokolvek a povedať, že šak to ešte spáliš... teda ja to tak robím, hh :D pekný príspevok!

    chocolate kiss

    ReplyDelete
  8. Téda, moc super článek, moc ráda jsem se o tobě dozvěděla plno věcí a ještě k tomu to bylo celkem vtipné :D :)
    Jsi super :)

    ReplyDelete
  9. To je super článek! Přečetla jsem ho jedním dechem. Ve spoustě věcí s tebou souhlasím, v některých ne, ale to je normální. Čiší z toho upřímnost a za to ti patří dík! ;-) bára.kára

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. V něčem se dost shodneme, tedy až na matiku a fyziku-zrovna tyhle dva předměty mi smysl nedávají VŮBEC :D

    ReplyDelete
  12. jé,konečně člověk se 180 cm! naprosto tě chápu!

    ReplyDelete
  13. sympatické. já měřím 186 a když jsem byla v pubertě tak jediný co jsem si přála bylo magicky se zcvrknout o 10cm. A běhat jsem teď začala, tak doufám že se to stane takovou součástí mýho života jako to máš ty :)

    ReplyDelete
  14. Moc hezký článek. Kdyby jich bylo více bylo by to super :-) Love run eat repeat

    ReplyDelete
  15. několik prvních bodů na mě sedí jak prdel na hrnec!
    A buď ráda, na vysoké postavě s dloooouhýma nohama bude vždycky vypadat všechno oblečení lépe než na trpaslíkovi bez noh :D

    A ten matematicko-fyzikální mozek ti musím jedině závidět, já jsem pravej opak a dějepis jsem vždycky milovala. A legíny s tričkem? Aaa!

    ReplyDelete
  16. Na začátku jsem si říkala, že snad píšeš o mně :-D
    Pak jsem narazila na bod s matematicko-fyzikální mozkem a musela jsem konstatovat, že tohle fakt nejsem já..
    Moc krásný článek, škoda že je těch bodů jenom 50 :-)
    a bod č. 44 - Vody nebo vodky? :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D kdyby vodky, tak už asi opravdu nejsem na tomto světě :D

      Delete
  17. Já jsem se s tebou shodla skoro úplně na všech. Volejbal a běh úplně miluji. Akorát tedy ta Ordinace a Ulice mi tam nesedí :-)

    ReplyDelete
  18. Moc hezkej článek a víc takovejch! :)

    ReplyDelete