Wednesday, February 26, 2014

The city


Persunmall coat, necklace and top    ebay bag    Pull and bear sweater    casnaboty.cz boots

Vždycky přemýšlím, co by se k podobným článkům mělo psát. Jestli nějaké velké zamyšlení nad tím, jak pokaždé několik hodin vymýšlím, co na sebe  nakonec si stejně vezmu něco obyčejného, ale pohodlného. Nebo například zážitky, jak jsem se při běhání vyválela v bahně od hlavy až k patě nebo jak i přes mojí špatnou stravitelnost kravského mléka neustále piju kakao a potom neskutečně nadávám, jak je mi zle..
No, ale nakonec, protože jsou prázdniny a já mám čas i náladu psát články, tak bych byla ráda, kdybyste mi v komentářch zanechali nějaký nápad na článek, který by Vás zajímal. (Protože jsem hlava dubová a když mi to někdo napíše, tak to samozřejmě nejpozději do týdne zapomenu...)






18 comments:

  1. kočka!
    a od tebe si přečtu jakýkoliv článek ráda, klidně i o tom válení v bahně! :D

    ReplyDelete
  2. Klidně bych uvítala nějaká článek o Tobě, o tom, kde ráda nakupuješ nebo kdo Tě inspiroval, co se oblékání týče :) A nebo nějaké tipy pro fotografy! :D Protože Tvé fotky jsou vždycky boží :)

    ReplyDelete
  3. S tim kakaem jsme na tom stejně :D a mě by třeba bavil nějaký hrozně náhodný článek, třeba co tě v ten den všechno napadlo :D

    ReplyDelete
  4. Krásný outfit :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Kakau se neda odolat, ani se ti nedivim. Ja ho ted dokonce vyzkousela se sojovym mlekem, jak jsem na nej dostala chut. Sice to nebylo uplne ono, ale nejhorsi to taky nebylo:D Moc ti to slusi:3

    ReplyDelete
  6. Mně by zajímal článek o nějakém cestování, zda si někde byla a co podnikala :)
    EJNET

    ReplyDelete
  7. Ahoj Vaci, ráda bych si přečetla něco o tvých "style basics", alias třeba 5 nejdůležitějších kousků v tvém šatníku. A nebo tvoje oblíbený místa v Praze (žiju tam teprv chvíli a moc super podniků zatím neznám)
    PS: mléko zkus sojový nebo mandlový, a pokud bys chtěla něco extra fancy, zkus lískooříškový :D. Mně taky mléko nedělalo dobře, chvíli mi trvalo se ho vzdát, ale to bolení břicha a další s tím spojený problémy jsou konečně pryč.. A myslím že v kakau by to nemuselo bejt znát :)

    ReplyDelete
  8. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Tak tohle je asi nejkrásnější outfit, který jsem u Tebe viděla ♥
    mimochodem s tím mlékem jsme na tom podobně...začínám z toho být docela nervózní, jogurtů se nikdy nevzdam :-/!

    ReplyDelete
  10. Moc ti to sluší:)
    Já bych si ráda přečetla nějaký článek s tvými tipy na nákupy a podobně :))

    ReplyDelete
  11. skvely outfit!! :) a ten kabát je krásny!! :)

    ReplyDelete
  12. Děkuju moc, Martinko, za krásný komentář :) Netruchli, ještě máš sobotu, neděli a pátečního Harryho!!
    Mimochodem...ještě jsem Ti chtěla říct, že se pomalu začínáš stávat jednou z nejstylovějších českých bloggerek!! Za nějakou dobu budou všechny ''Pavlíny'' (nic ve zlém) plakat :D...nemohla jsem si to odpustit a zároveň doufám, že žádná z ''Pavlín'' si tenhle můj komentář nepřečte :D

    ReplyDelete
  13. Ten kabát je strašne super. A aj taška, keď už komentujem..čo taška, celý outfit + ty :D

    ReplyDelete
  14. TOP! :) ve mně se ten black&white milovník nezapře.

    ReplyDelete