Thursday, February 20, 2014

Tartan v modré

F&F coat    Takko jeans    CCC boots    Gate scarf    Baťa bag

Jsou tři věci, které mi dělají neuvěřitelnou radost.
1. že už jen jeden den a začnou mi prázdniny!
2. že je tak krásně, že jsem konečně vytáhla koženou bundu!
3. že moje ofina konečně dosáhne za ucho!
Sice tenhle týden je ve škole snad ještě horší než před pololetím. Písemky a zkoušení se valí ze všech stran jako kdyby prázdniny trvaly měsíc. A taky že končí olympiáda. protože já miluju tu hromadnou euforii z úspěchů českých sportovců, fandění při hokeji a sledování olympiády ve fitku. 



24 comments:

  1. Sluší ti too :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Doufam, že mi Janičko kousek necháš :D
    Marti jsi úžasná ♥

    ReplyDelete
  3. Hezký outfit, ale snad ještě víc se mi líbí to prostředí, ve kterém jsou fotky focené! Takovéhle uličky jsou kouzelné:)

    ReplyDelete
  4. mně taky dělají radost 3 věci:
    - že je venku hezky a nestmívá se už tak brzo
    - když se mi podaří vybrat si na oběd ze tří jídel to nejlepší
    - a ty! ♥ prostě miluju všechno, co si na sebe vezmeš a celý tvůj blog :)

    ReplyDelete
  5. Pěkné fotky a prázdniny si určitě užij :)

    ReplyDelete
  6. Veľmi ti to pristane! A páči sa mi aj to prostredie na fotkách, pekná ulička :)

    ReplyDelete
  7. Och, zase ti to taaaak moc sluší! A naprosto chápu tvoje rozhořčení z olympiády, taky mám ráda tu hromadnou euforii a hlavně fandění hokeji, ale tak za chvilku je mistrovství aspon :)

    ReplyDelete
  8. Krásný outfit,moc se mi líbí a moc ti to sluší..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Tomu sa hovorí tešiť sa z maličkostí :) Veľmi ti to pristane.

    ReplyDelete
  10. pekné miesto na fotenie :) a super fotky ;)

    ReplyDelete
  11. Jsi hrozně fotogenická, závidím! A tvoje outfity jsou super :)

    ReplyDelete
  12. tartanu není nikdy dost a máš super džíny!!

    ReplyDelete
  13. jééé :) tohle se mi moc líbí!

    ReplyDelete