Wednesday, February 12, 2014

Asijské okénko


Chutě se u mě mění častěji, než by mohlo být zdravé. Přes italskou kuchyni k Mexiku, potom zpátky k České klasice v podobě pečené kachny a nakonec například na Balkán. No poslední rok/dva jsem se pounula zase o něco dál a to na daleký východ! Ovládla jsem hůlky (no dobře, pořád jsou tam veliké rezervy), překonala strach z tasemnic v sushi (:D) a zamilovala si endorfiny z pálivého jídla. Vím, že nejsem jediná a asie vládně světem a proto přidám můj nejoblíbenější a nejjednodušší recept (po špagetách s tuňákem samozřejmě ! :D) na rýžové nudle s kuřecím masem a zeleninou.


Potřebujete (4 porce)
300g rýžových nudlí
3 kuřecí prsa nakrájené na nudličky
2-3 lžíce slunečnicového oleje
4 stroužky česneku, nasekaného
půl balení mražené sushi zeleniny
1 mrkev škrabkou nastrouhanou na nudličky
papriku/y (čím vc barev tím lépe) nakrájenou na nudličky
sojovou omáčku
sůl/pepř podle chuti
koření na čínů

Na wok pánvi rozehřejte olej, přidejte česnek a kuřecí maso a orestujte, přidejte směs koření na čínu. Přidejte zeleninu a sojovou omáčku (já dávám od oka ale asi tak 3-4 lžíce řekla bych). Mezitím namočte nudle do vlažné vody si na 10 minut, dejte si vařit vodu do hrnce a n 5 minut nudle dejte vařit. Nakoenc propláchněte studenou vodou, aby se nelepily. Do wok pánve přidejte mrkev a papriku a chvilku poduste. Nakonec přidejte i uvařené nudle a promíchejte. Podle chuti přidejte sojovou omáčku/sůl/pepř...



26 comments:

  1. Tak to vypadá hodně dobře, něco pro mně:)

    ReplyDelete
  2. Milujem tvoje recepty! ♥ toto vyzerá tiež dobre! :)

    Kitti. , thestyletale.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Já miluju domácí čínskou polévku a když mi mám nějaké nudle bokem navíc, hodím na pánev cibuli, žampiony, nakrájenou papriku, nudle a zakápnu sojovkou. Nakonec vše promíchám s rozkvrdlaným vajíčkem. Můžu jen doporučit ;-) bára.kára

    ReplyDelete
  4. Oooooo, to vypadá velice chutně!! :)

    EJNET

    ReplyDelete
  5. Vypadá to dobře! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. mmmmm hned bych si dala! Pro asijskou kuchyni mám slabost (=sushi sushi sushi!)

    ReplyDelete
  7. já čínu zbožňuju! sojovku davam skoro do všeho, haha
    ady.

    ReplyDelete
  8. Rýžové nudle zbožňuji a přesně tohle jídlo nám dělají v jídelně a nemůžu si to vynachválit, je to mé nejoblíbenější jídlo :) do toho kuřecí maso, mňam :)
    Vypadá to moc dobře!

    ReplyDelete
  9. Vypadá to úžasně..něco podobného jsem měla a moc mi to chutnalo,takže určitě vyzkouším...))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. tvoje fotky sú vždy tak krásne. A toto vyzerá úžasne. Musím si kúpiť tú sushi zeleninu, pretože to chcem určite skúsiť :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  11. Vypadá to skvěle, s rýžovýma nudlema jsem ještě nepracovala, ale ty klasický miluju :)

    ReplyDelete
  12. Občas jsme dříve chodívali na čínu, ale od té doby, co jsem objevila nudle z M&S, tak si často dělám něco podobného doma a je to mnohem lepší:)

    ReplyDelete
  13. to vypadá skvěle! tuhle jsme u vietnamců koukala na nějaké nudle a spoustu dalších vychytávek té jejich kuchyně a určitě někdy musím něco vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  14. Ty brďo smekám nad Tvým kuchařským uměním, Martinko. :) Vypadá to mňamózně a kdybych vydávala kuchařku, nechala bych si jídlo nafotit od Tebe. Perfektní :)

    ReplyDelete
  15. Tož to se dá. Něco indického bys tam neměla? Toho se můžu užrat já, takže doma teď do všeho sypu kari :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://indickerecepty.cz/kureci-tikka-masala/ Taky miluju Indii a tohodle se můžu ujíst. Laura

      Delete
  16. Vypadá to nádherně. Měla by sis udělat svojí kuchařku „Vaříme s Vaci“ :D

    ReplyDelete
  17. Máš skvělé recepty! Vypadá to výborně a chutně.:)

    ReplyDelete
  18. Asijská kuchyně je stejně top!:)

    ReplyDelete
  19. Chcela by som skúsiť nejakú klasickú čínu, doma ju veľmi nerobíme. Mamina je skôr na taliansku kuchyňu, alebo rôzne tipicko netipické jedlá. Neviem či by urobila niečo takéto, ale pokúsim sa jej prihovoriť, vyzerá to totiž skvelo.

    ReplyDelete
  20. asii miluju, i když já mám ráda snad všechny kuchyně světa. nudle určitě vyzkouším, doma jsem si je nikdy nedělala. :)

    ReplyDelete
  21. poslední dobou na asijské kuchyni docela ujíždím a vymýšlím si všelijaké nové receptíky :) rýžové nudle tu mám a moc se těším až je zkusím! ;)

    ReplyDelete