Sunday, January 12, 2014

Random



Původně jsem chtěla přidat recept na slunečnicové housky, protože ty opravdu stojí za hřích !!, ale jsem jelito holka nešikovná a vymazala si fotky... A s tím i spoutu dalších. No nebudu tu vzlykat nad rozlitou kaší, housky jsem nedělala naposled a místo toho, zase velice originálně, článek plný neouvisejících fotek.

  • zbytková z minule :)
  • nejroztomilejší kamarádky pinďa! pěkně vyrostl od minule
  • taková skoro jarní 
  • ten nejlepší diář! pozdě ale přece
  • slavnostně jsem dojedla naše cukroví a rok ho zase nechci vidět
  • západ slunce v Prokopském údolí, aneb proč miluju běhání
  • poslední zbytky a čaj
  • studuju jak správně osvětlovat fotky, když mi nepřeje denní světlo
  • babiččina oříšková roláda, mňam
  • velice sexy fotka před běháním :D
  • pinďa podruhé ♥

23 comments:

  1. A první fotka je stejně nejhezčí:)

    ReplyDelete
  2. Krása :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Ten tvoj usmev! :) A posledna fotka je najrozkosnejsia! ;)

    ReplyDelete
  4. Takhle bych se usmívala až po běhání, poté co bych to měla za sebou:D
    A na housky jsem zvědavá, ale doufám, že recept bude až v únoru, jinak by mě trápilo, že si je na kolejích nemůžu upéct:D

    ReplyDelete
  5. Och, ten králiček je nádherný!! ♥ A ty si na fotkách tiež krásna! :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  6. To je prdelka, ten králíček :)

    ReplyDelete
  7. Tvoje fotky jsou tak krásné! :)

    ReplyDelete
  8. Ty ses koča :-) a Pinda je neuvěřitelně roztomilej!! :-)

    ReplyDelete
  9. užasné :) kraliček je roztomilý :) <3

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Nádherný fotky, máš všude hrozně pěkný světlo :) ten králíček je k uňuchňání a všechno je prosě nádherný, byla by z toho super koláž :)

    ReplyDelete
  11. úplně se rozplývám z pinďi :D :D
    Na první fotce jsi strašně krásná :)

    ReplyDelete
  12. ten zajačíík!! :D juuuj je zlatý ♥

    ReplyDelete
  13. Krásné fotky! Hned bych si dala tu roládu a cukroví:-)

    ReplyDelete
  14. prosím prosím, přestěhuj se k nám (mám tu jeden volný pokoj, sice je menší, ale útulný a budeš tam mít soukromí :D), budu se o tebe krásně starat a na oplátku chci strašně strašně moc takhle krásných fotek, děkuju :) :D

    ReplyDelete