Friday, January 3, 2014

New Years random



 Bylo mi vytčeno, že už na instagram nepřidávám tolik jídla. Ne, nedržím hladovku, jenom mobil vystřídal foťák, který nosím všude sebou, až s tím musím být trochu otravná. Ale díky tomu mám plnou složku s jídlem a některé z vás to určitě potěší!

  • Kuřecí roláda se špenátem, slaninou,feta sýrem. a bramborovou kaší. Jsem velký kuchař!
  • Beluga čočka z německého brandnoozboxu, aneb za poslední týden jsem měla čočku asi 5x. Ale tahle je výborná! Tentokrát s rajčaty a cibulkou karamelizovanými na balsamiku s ho vězím masem ♥
  • Nojo, velice originální zrcadlová fotka. Ještě, že mám tak velkou hlavu, že nevidíte ten bordel zamnou.
  • Ale i tak je to nejlepší dárek <3
  • Štědrý den aneb začíná 14ti denní festival jídla.
  • Opájení na Staromáku. Medovina dobrá, ale svařák je svařák.
  • Rizoto miluju, ani škola mi ho nedokázala znechutit. 
  • Ještě mnohem mnohem víc originální fotka. Nojo, ale musela jsem, před rokem jsem ještě tu možnost neměla!
  • Myslela jsem, že tenhle styl knížek není nic pro mě, ale nikdy jsem se takhle nezačetla. 2 dny o mně nikdo neslyšel. 
  • Čaje, čaje, čaje...
  • Ranní mlha <3





33 comments:

  1. Dan Brown je úžasný spisovatel. ^^
    Jinak máš fakt krásný fotky:)

    ReplyDelete
  2. Máš krásný fotky, takže foť jak o život!! <3
    Já jsem zrcadlo dostala teď k Vánocům, takže předpokládám, že to bude same as here! :D A tyhle bokehový (zabte mě za prznění slov) fotky jsou dost vděčný téma, takže je taky teď momentálně hodně fotím... :)

    ReplyDelete
  3. Suprový fotky..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Ty fotky jídla jsou skvělé. Ten foťák ti fakt závidím, takový bych taky hned brala :)

    ReplyDelete
  5. krásný fotky, to jídlo vypadá vážně nádherně
    tyhle tvoje články mám stejně nejradši :)

    ReplyDelete
  6. Chci tvůj foťák! To rizoto vypadá uplně živě! :D

    ReplyDelete
  7. ááách, to jedlo ♥
    zbožňujem tvoje fotky!

    ReplyDelete
  8. ty srdíčka jsou skvělý :)

    ReplyDelete
  9. Mám pcit, že ti to píšu pod každý článek, ale miluju tvoje fotky !!! ^^

    ReplyDelete
  10. a jako vždy si říkám mňam:D

    ReplyDelete
  11. pekné fotky a tie srdiečka ♥ :)

    ReplyDelete
  12. Krásné fotky, u té první mi až ukápla slina :-)

    ReplyDelete
  13. Paradne fotky, prva a ta srdieckova su uzasne. ;)

    ReplyDelete
  14. Krásné, parádní, skvělééé :)) já jsem se nikdy nedonutila brát si všude foťák, přecejenom je to velký a těžký a všichni koukaj divně, že si radši užívám ty okamžiky jako takové, než zpoza hledáčku, ale úplně tě chápu :)

    ReplyDelete
  15. Jak to děláš, že máš tak překrásný fotky?!!

    ReplyDelete
  16. Ááách ...boží fotky ♥
    Fantastická je rizeto, jak se z něho ještě kouří :D :)

    ReplyDelete
  17. I love your layout! Did you do it yourself?:)

    xx Victoria
    http://mybookofstyle-victoria.blogspot.ca

    ReplyDelete
  18. krásný fotky! ty srdíčka! :)

    ReplyDelete
  19. luxusní fotky :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. Fantastický fotky, všechno bych si dala! Tu čočku jsem furt ještě nezkoušela, musím si ji uvařit :) A já Dana Browna miluju, od Inferna jsem se taky nemohla odtrhnout.

    ReplyDelete
  21. Krásné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. Ta kuřecí roláda vypadá naprost božsky. Už vím co budu o víkendu vařit :-)

    ReplyDelete
  23. ten recept na čočku musíš přidat! mohla bych jí pořád :D někdo si tu hrál s šablonkami na objektiv, vypadá to kouzelně :)

    ReplyDelete