Wednesday, January 22, 2014

Last week


Tak jem tak přemýšlela, co je vlastně cílem mých fotek... Většinu času fotím každou blbost, nějaký nápad nebo význam jím většinou chybí :D.. Asi před rokem jsem fotila jenom samé kytky a to byla teprve nuda, to uznávám. Z kytek jsem přešla na jídlo a z jídla na mlhu a lidi kolem sebe.. A k tomě mě občas chytně neskutečná narcistní chvilka (a nebo to prostě vyžaduje přirozená potřeba změnit si všude profilovou fotku, jako správná náctiletá dilča). Takže jsem se rozhodla tomu učinit přítrž, fotky si promýšlet, trochu i plánovat a dávat si na nich o trochu více záležet... Takže tedy naposledy, pár fotek z posledního týdne.




SWITCH TO ENGLISH

PS: nebojte, nepsala jsem to sem, abyste mě museli uklidňovat, že se vám fotky líbí :D. Jde hlavně o to, že mám pocit, že mě to nikam neposouvá a chci začít zkoušet nové věci :)

27 comments:

  1. a) prvni fotka.. ♥
    b) tvoje fotky meli vzdycky nejaky kouzlo i kdyz na nich byla treba i ta blbost jak rikas. A tylhe jsou skvele. Stripky zivota. :)

    ReplyDelete
  2. Tobě to taaaaak strašně moc sluší na tý první fotce!

    ReplyDelete
  3. môžeš byť taká krásna na tej prvej? :))

    ReplyDelete
  4. Pěkné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. vždyť jsou tvoje fotky bezvadný !!! :DD aspoň já se teda ráda kochám ^^

    ReplyDelete
  6. Ta fotka s mlhou je ale skvělá! Jsem zvědavá, jaké fotografie přijdou příště :)

    ReplyDelete
  7. na tej prvej si veľmi pekná:)

    ReplyDelete
  8. moc ti to sluší :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Na tej prvej fotke si nadherna! <3 Inak prave mne sa tvoje fotky naozaj pacia, napriklad spominane jedlo fotis skvelo. ;)

    ReplyDelete
  10. nepracuje tvoje mamka v cosmopolitanu? jedna redaktorka je ti hrozně podobná, jako tvoje starší já ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nene nepracuje:) ale to se musím podívat! :D

      Delete
  11. Taky to tak posledni dobou mam stím focením všeho možného:D
    Ale fotky jsou moc krásný a tobě to hrozně sluší:))

    ReplyDelete
  12. mně se fotky líbí (i když jsi to nepsala se záměrem tohle poslouchat :D) a navíc jsi kočka!! :)

    ReplyDelete
  13. Žádná Tvá fotka není obyčejná, je jedno co fotíš :)!! pro mě budou vždycky kouzelné :)
    A mimochodem na té první fotce jsi, ach můj bože, překrásná :)

    ReplyDelete
  14. Ta první ♥ Já taky fotím kraviny kolem sebe a taky bych to chtěla začít víc promýšlet, ale nevím no... Nevím, na co se zaměřit, už dlouho si pohrávám s myšlenkou, že si prostě zaplatím nějaký fotografický kurz a třeba mě to nakopne a posune dál :)

    ReplyDelete
  15. Podle mě ve fotografii ani nejde tolik o nějakou význačnou originalitu, spíš o celkový nádech fotky, poceitech a vyjádření :) ale také mívám občas pocit, že jsem se "zasekla na místě" a musím udělat nějakou změnu :)
    Jinak mně se Tvé fotky moc líbí, máš takový charakteristický styl.)

    ReplyDelete
  16. Tvé fotky mají vždycky něco do sebe! Baví mě, líbí se mi, nejsou obyčejné a už vůbec nee nudné. Mikuju první fotku!

    ReplyDelete
  17. ta předposlední fotka je dokonalá :O :)

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Náhodou super fotky. Je sice fakt, že by fotka měla mít význam, ale to neznamená, že si nemůžeš občas pro radost vyfotit blbinky ;)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  19. Být kluk, tak se díky té první fotce do tebe asi zamiluju :DDDD...Né fakt ti to moc sluší :)) Krásné fotky!

    ReplyDelete
  20. nádherné. a ta mlhavá fotka, ta je úplně dokonalá

    ReplyDelete
  21. ta červenovlasá slečna! ♥ přesně takový vlasy chci!!
    a jinak, jako vždycky, tvoje fotky prostě m i l u j u ! ♥

    ReplyDelete