Wednesday, January 29, 2014

January


necklace- dresslily.com    sweater-h&m

  • stará dobrá zara taška a nový náhrdelník, který jsem si rozdělila na dvě části a konečně mám onen pravý řetěz, těžký jak kráva, ale skoro ho nesundavám!!!
  • půldenní running sushi s Břízinkou. All you can eat je fajn, zvlášt když se jedná o sushi a když toho hodně vydržíte (poznámka pro příště: na sushi jedině s legínama)
  • jedna z originálnějších snídaní :D cheesecake s merunkama a jogurt s musli, bananem a arašídovým máslem. A chai latte!!! 
  • Další nový náhrdelník, který jsem si ale šikovně hned roztrhla o šálu... :D poleno
  • Celozrné loupáčky podle Markétky. Ano, zapomněla jsem na mák, ale i tak byly vynikající!!
  • Horká čokoláda na dobrou noc
  • Kočička B*  a naše plánovné akademické dopoledne, které se trochu zvrtlo a my se místo zajímání o naší budoucnost raději věnovaly nakupování, jídlu a Leonardu DiCapriu.
  • Hon na arašídové máslo. Nakonec jsem unesla jenom 6, co vy?
  • Vlk z Wallstreet a čína v kině. Kam se hrabe popcorn, tohle je high class občerstvení. Mimochodem dokonalý film! Jen na něho raději nechodte s rodiči. :D
  • Poprvé ve fitku. Vím, že jsem říkala, že na pás ne... Ale potom, co jsem se minulou středu málem zabila na ledu jsem si spontánně koupila permici na celý rok! 
  • Nevím jestli to platí na všechny, ale na mě jo.¨
  • A dotřetice všeho dobrého další náhrdelník, tentokrát trochu jiný styl, vypadá jak po babičce, ale já ho miluju







27 comments:

  1. Náhrdelník po "babičce" je krásný :) Do kina jdu v pátek na Vlka, tak se dost těším! :)

    ReplyDelete
  2. Krásná taška :) A ten poslední fialkový náhrdelník je nádherný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Pekný random, tieto články zbožnujem:)

    ReplyDelete
  4. Prosim si vsetky tri nahrdelniky a tu lupacku k tomu! :D ;)

    ReplyDelete
  5. krásné náhrdelníky<3 vlk je boží film!

    ReplyDelete
  6. Tvoje fotky jsou stejně nejkrásnější.

    ReplyDelete
  7. Všechny 3 náhrdelníky jsou krásný ;) Na Vlka se chystám, ale ne do kina, už to mám stažený :D A arašídový máslo jaksi nemám, dřív než dnes jsem se do Lidlu nedostala a samozřejmě už nebylo. Tak aspon cookies a jelly beans - nejlepší ♥

    ReplyDelete
  8. ty náhrdelníky jsou tak peckaaa ♥

    ReplyDelete
  9. No uzily jsme si to :-* ale vypadam tu jak dement :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ps. Doufam ze nam ostatní diváci naše luxury občerstvení krutě záviděli! :-D

      Delete
    2. ale prosímtě.<3.
      myslim, že bezpochyby !!! a určitě i uklízeči !

      Delete
  10. Poslední náhrdelník je fakt skvělý!

    missbagaholic.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nejvíce se mi líbí ty náhrdelníky, obzvlášť pak ten první :) dříve jsem takové výraznější kousky nesnesla,ale teď na ně nedám dopustit. A taška ze Zary taky skvělá, mají tam teď úžasné věci, co jsem tak koukala

    ReplyDelete
  12. Nemůžu se rozhodnout který náhrdelník je nejhezčí'!! Krásný.:)

    ReplyDelete
  13. To já domu tahala 8 skleniček burákového máslíčka :D :D

    ReplyDelete
  14. Tie náhrdelníky sú úžasné, všetky tri!! ♥

    ReplyDelete
  15. Líbí se mi spontánní nápad s permicí!
    Na toho Vlka se chystám a oběma vám to sluší - i Tobě, i B* :-)
    jdu si dát chai latte :D

    ReplyDelete
  16. Vlk z Wall street je geniální, viď? :)
    Musím Ti hodně pochválit náhrdelník na poslední fotce...je překrásný, takový neobyčejný ♥ vypadá jako kouzelný :) :D

    ReplyDelete
  17. Krásný fotky :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. krásne fotografie :) ten náhrdelník na posledných fotografiách je skvelý :) a arašidové maslo milujem, najmä posledných pár mesiacov :)

    ReplyDelete
  19. B to strašně sekne!
    a peanut butter <3

    ReplyDelete
  20. krásné fotky, nejvíc mne zaujal, ten náhrdelník!!

    ReplyDelete
  21. Zbožňujem tieto tvoje random články. A náhrdelník (ten čo sa ti roztrhol) je úúžasný! Chain náhrdelník som si kúpila nedávno v New Yorkere, je z takého "ružového zlata" a stál 130 kč. Váhala som, ale povedala som si, že aj tak lacnejší nikde nenájdem.

    Ema

    ReplyDelete
  22. ty mi dáváš - nádherný náhrdelníky! :) na Vlka musím taky konečně jít, snad o víkendu překecám přítele :P :D

    ReplyDelete