Saturday, January 18, 2014

5 things


Moleskine. Diář, všichni ho známe, všichni ho milujeme. První týden v lednu jsem ho skoušela podvádět s jiným, reklamním, ale nevyšlo to, nebylo to ono a tak jsem zase utratila celé jmění za tento.




Hodinu co hodinu u nás doma běží konvice na čaj. Nestíháme ani dokupovat zásoby. Tentokrát jsem si koupila v M&S tyto tři. Zelený a zázvorový jsou klasika, ale tento Chai čaj jsem si koupila poprvé a zkusila z toho Chai latte napůl s mlíkem a medem... OMNOM!! stala se z toho každovečerní tradice. A krásně se po něm spí.


Moje poslední arašídové máslo. Až bude konečně ten americký týden, tak už neudělám chybu jako minule, ale koupím si rovnou celou přepravku. Ale tohle s m&s se vážně moc dobré. Jediná vhodná alternativa, ještě s tím máslem z tesca.


Pokud máte rádi seriály jako já (hohohoo), tak celým mým srdcem doporučuji Mindy project! Nikdy jsem se takhle nezasmála! :D A to mi připomíná se vás zeptat, jestli by vás další článek o seriálech zajímal, protože od minule jich zase pár přibylo. 


A nakonec tip na musli. Jednou jsem ho v tescu hodila do košíku, protože bylo za 20,- (:D), ale teď vážně. Vím, že je plné cukru, nic moc zdrávého asi a nevím jestli z čeho ty jahody ve skutečnosti jsou, ale tohle musli jže vážně nejlepší kupované, co jsem kdy měla. Hodlám se tm vrhnout ještě na nějaké druhý, protože ovocné normálně moc nemusím. Ale i ty jahody! v jogurtu se krásně nasáknou a chutnají jako čerstvé! to se mi ještě nikdy nestalo.


29 comments:

  1. Miluju arašídové máslo..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. V M&S majú naozaj úžasné čaje, ale vlastne, tam majú všetko tak dobré, že najradšej by som vykúpila celé potraviny :D Na ten chai sa pozriem, lebo neviem, či ho majú v tom obchode kam chodím, ale budem dúfať, že áno, lebo Chai Latté je vážne úžasné, tak by som si ho hneď kúpila :)

    ReplyDelete
  3. Moleskine je prostě top. Já čekám až mi přijde spojení diáře a passion zapisníku z Ameriky, objednával jsem z Amazonu a měl tu být již 26. prosince, od té doby je stále na cestě. Ovšem Amazon mi vrátil skoro celou částku zpět a pořád je na cestě, tak uvidíme :)

    ReplyDelete
  4. ten chai čaj nutně potřebuju!
    a arašídové máslo z M&S je nejlepší :-)

    ReplyDelete
  5. Zrovna tyhle čaje od nich mám hodně ráda, nejvíc ale asi ten zelený s jasmínem..
    A moleskine diář mám tenhle rok poprvé, ale už dlouho jsem po něm pošilhávala, jen jsem si vždycky vybrala jiný (nebo mi byl vybrán)
    A článek o seriálech by byl fajn :)

    ReplyDelete
  6. pro ten Chai čaj si asi dnes zaběhnu:D) dík za tip:)

    ReplyDelete
  7. Ten seriál se mi líbí, ale NESMIM, musim počkat do května, až mi skončí škola :/:D

    ReplyDelete
  8. M&S čaje jsou top!! a fairtrade k tomu, takže dokonalost :)
    Díky moc za tip s musli, dlouho hledám nějaké dokonalé a kromě Jordans ,asi tak za milion :D,jsem ještě žádné neobjevila ...

    ReplyDelete
  9. mňam musli<3 vidím,že nejsem jediný seriálový maniak:D

    ReplyDelete
  10. moleskine, čaje z M&S, PB a tie serialy, to ako keby som pisala ja :-D

    ReplyDelete
  11. ten Chai potrebujeeeem, dufam ze ho v nasom m&s budu mat.
    moleskine je čistá radosť :)

    ReplyDelete
  12. Já jsem měla jednou taky musli s jahodama, ale jinou značku a taky to byla ňamka! :) Moleskine ♥ A MaS je nejlepčí, májí tam hrozně dobrý věcičky a krásně zabalený všecko! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  13. Ty čaje!!! Taky u nás nonstop běží konvice na čaj :D a tenhle zelený s jasmínem plus zelený s citronem mám nejradši :)

    ReplyDelete
  14. príspevok o seriáloch by bol super, už dlhšie hľadám nejaký dobrý a zábavný :)) a čaje z m&s vyzerajú pekne, asi si aj ja nejaký kúpim :D

    ReplyDelete
  15. tyhle články mám hodně ráda:)) taky pořád piju čaj, momentálně je mým nejoblíbenějším švestkový od Loyd <33

    ReplyDelete
  16. aaa to musli vypadá TAK dobře!
    a MS máslíčko je klasika - proč sakra není v Rakousku Marks and Spencer ani Tesco?:D

    ReplyDelete
  17. To musli vypadá lákavě :_)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Cheche chai latté je opravdu závislost, yummy :) My ho teda máme v prášku, dívali jsme se i takhle na dávkovaných čaj v pytlíčcích, ale paní v obchodě nám říkala, že ten čaj by se neměl zalívat mlíkem.. Tak nevím, asi ho stejně brzo vyzkouším a uvidím, co je lepší.

    ReplyDelete
  19. Mne arašidové maslo nechutí :) Ale super príspevok :)
    BellesFleus

    ReplyDelete
  20. Musli jsme si koupili oříškové a je fakt boží :)

    ReplyDelete
  21. No matter what you're going through, it's always better if you have people to share it with.
    thank you for sharing this to us ,enjoy here
    love the photos all!!!
    Hope to be your friend soon Pls post more!

    http://me-poppy.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja som antidiarovy typ, ale ak by bolo vsetko inak, moja volba by padla prave na Moleskine. ;)

    ReplyDelete
  23. Jááj, Moleskine diár a tie čaje... Mňam :)

    ReplyDelete
  24. Chai latte zbožňujuí! Já si ho dělám v dolce gustu a hned po ranním cappucinu je to nejlepší příchuť.

    ReplyDelete
  25. Chai z M&S urcite vyzkousim. A na americky tyden uz si taky brousim zuby, snad se mi tentokrat podari ulovit crunchy maslicko :)

    ReplyDelete
  26. Já jsem tomu máslu vůbec nepřišla na chuť, v tom Lidlu. Nevím čím to je, ale fakt mě to nějak nevzalo, čekala jsem od něj víc :( :D

    ReplyDelete
  27. Zelený čaj a burákové máslo M&S totálně miluju, ale do Prahy se podívám jednou za rok, takže nemám zásoby :/
    FairyChain

    ReplyDelete