Sunday, December 8, 2013

Vánoční nákupy


Vím, že hodně z Vás už dárky nakoupené má, ale jsou tu i ti, pro které jsou vánoční nákupy utrpení stejně jako pro mě. Nemylím to tak, že bych nerada nakupovala. Naopak, pokud delší dobu netrávím odpoledne mezi ramínky a cenovkami, blíží se to abstinenčním příznakům nějkého alkoholika. Ale o Vánocích je to jinak. Ten pocit, že musim něco koupit, ta věc ani nebude pro mě a všude bude tolik lidí, že je pravděpodobně budu muset odsunovat, mě děsí už od půlky října. Ještě horší je odhadnout, co by ostatním vůbec udělalo radost. Tak jsem si tenhle rok udělala takový seznam věcí, co bych mohla koupit.

Seznam jsem rozdělila na ženskou a mužskou část. Pro mamky, tety, kamarádky, sestry a možná i babičky nejčastěji kupuji kosmetiku (různé sprchové gely, laky nanehty, šampony, masky na vlasy, krémy na ruce, balzámy na rty). Možná je to trochu ohrané, ale vždyck yse snažm najít nějaké originální balení a značky, které by si dotyčné normálně koupily. Třeba značku lush nezná skoro nikdo a takový eos balzám se v čechách snad ani neprodává. Když selže kosmetika, přijdou na řadu doplňky, náhrdelníky, naušnice, šály, čepice, rukavice, teplé ponožky na doma. A nakonec ještě například hrnečky, termohrnečky a peněženky. A pro jídlomaniačky samozejmě kuchařky! A arašídové máslo, hodně arašídového másla.

Protože drahou polovičku, bráchu, kamaráda, táta nebo dědu asi krém na ruce moc nepotěší, tak většinou každý rok hledám nějakou pěknou koženou peněženky, pásek, hodinky, šálu nebo obal na mobil. Ale hlavní věcí co kupuji jsou knížky. Většinou už předem vím, co by se ostatnm líbilo, letos hodlám pořídit taťkovi Inferno od Dana Browna, o kterém básní už od října a pro něco od Jo Nesba. Pokud máte doma sportovce, tak mu určitě udělá velkou radost například protein. Dědovi a tátovi naopak zase například salám. 

A co kupujete nejradši vy? Nakupujete vánoční dárky rádi nebo trpíte?




21 comments:

  1. Vánoční dárky nakupuji i balím strašně ráda, vždy se na to těším už dost dlouho dopředu:) Tento rok jsem kupovala zase klasiku a to hlavně kosmetiku, která nikdy nezklame:)

    ReplyDelete
  2. Jsem na tom úplně stejně, taky nemám ráda to, že ''musím něco kupit'', ikdyž normálně nákupy miluju...
    Ještě navíc nesnášim davy lidí, z nichž každý taky ''musí něco koupit'' :D
    Potěšilo mě, že nejsem jediná, kdo kupuje dědečkům uzeniny...nikdy nezapomenu, jak jsem přes celé město táhla obrovskou šunku pro dědečka a všichni na mě zírali :D

    ReplyDelete
  3. Nakupování miluju,jindy už mám touhle dobou všechny dárky nakoupený,ale letos mi ještě spoustu dárku zbývá koupi :(((
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. hezký seznam, já mám dárek jeden zatím:D a ten kočičí hrnek je parádní!:)

    ReplyDelete
  5. Já ještě teda nemám ani jeden a pořád nevím, co komu koupit :D Hrníčky a svíčky mi už prijdou ohrané :D

    ReplyDelete
  6. já většinou kupuji k Vánocům dárky, které by si moje rodina asi normálně nepořídila :D ale zase to kombinuji, aby to dotyčný opravdu užil a nebyla to jen blbost na zasmání :) Zatim se to vyplatilo a vždycky překvapilo :D Takže kosmetiku vůbec nekupuji, beru to jako běžnou věc, stejně jako jídlo... ale knížky kupuji hodně často a často i kreslím na trička, aby dostali opravdu něco ode mě.. :)

    ReplyDelete
  7. Knížky jsou pro mě nejlepším dárkem (když se člověk trefí do vkusu, je vyhráno), ale bohužel od nás z rodiny snad nikdo nečte, a tak mi nezbývá nic jiného než vymyslet něco jiného. Hrníčky bych taky kupovala všem, ale dle vlastních zkušeností nikoho nepotěší a všem jsou ukradené (co to mám za rodinu? :D ) zato mně by naopak taky hroznou radost udělal nějaký pěkný (nejlépe kýbl :D). Já vůbec nevím co komu :((

    ReplyDelete
  8. Moc hezký seznam. :-) Jsem na tom podobně.. Kupuji hlavně knížky, protože pokud dotyčný rád čte, nějaká pěkná knížka opravdu hodně potěší :-) (mimochodem, letos bych chtěla pod stromeček taky Levharta od Nesba :D )
    Letos mám v plánu převážně jedlé dárky.. nejlépe domácí.
    P.S. Ty ponožky na obrázku jsou skvělý! A termohrnek starbucks taky :-)

    ReplyDelete
  9. anooo, hodně hodně arašídového másla prosím! :D
    mám to dost každoročně podobné kosmetika a nějaké maličkosti pro mamku a sestru, pro taťku naopak něco k pití...a salám :D

    ReplyDelete
  10. já jsem příkladný shoppaholic a nakoupené dárky ještě nemám :-D

    ReplyDelete
  11. přimlouvám se za salám! :D. Já letos taťkovi kupuji koš jídla a pití. Je to praktické a myslím, že zrovna mému tátovi to udělá největší radost. I když protein nebo sachariďák by taky nebyl špatný! Aspoň mám tip na příští rok! :-)

    http://wonderlandbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Letos nějak nemám žádné nápady, co komu koupit :( Sice jsem už přečetla spoustu článků jako je tento, ale stejně mi pořád připadá, že to chce něco jiného! Stejně nakonec nakoupím kosmetiku dva dny před Vánocemi :D

    ReplyDelete
  13. Ja nakupujem vianocne darceky celkom rada, aj ked teda je to naozaj omnoho tazsie rozhodovanie ako ked kupujem nieco sama pre seba. ;) Inak podobne veci ako v tvojej kolazi zvyknem podaruvat aj ja. ;)

    ReplyDelete
  14. Bohužel tenhle rok mě vánoční múza nepolíbila a já pořád nevím co komu koupit ( a možná za to může nedostatek financí :D) ...
    takže se snažím kupovat maličkosti, které se vždycky hodí, kupovat hoodně maličkostí :D ( v podobě kapesníků, krémů na ruce, přívěšků a dalších blbůstek..) :D

    ReplyDelete
  15. Inferno se taky chystám koupit, ale spíše pro sebe, vzhledem k tomu, že jsem v rodině tak jediná kdo čte, hehe. já většinou teda kupuju taky tu kosmetiku. Sice každý říká, že je to ohrané, ale mě to taky udělá radost, když něco takového dostanu, když je to i nějak originální, jak říkáš:) taky ráda kupuju různé vůně, jako vosky do aroma lamp, yankee svíčky a podobně. Jinak hodně i dekorace do bytu, pokojíčků, pro kamarádky, nebo příbuzné:) jinak podle koníčků dotyčných, nebo podle toho, o čem třeba dlouho básní:))
    btw, rozhodla jsem se že si na blogu založím novou rubriku, kam každou sobotu přidávám příspěvek s oblíbenými blogy a začala jsem nejoblíbenějším českým, tedy tebou. Né že by na tom nějak záleželo, protože to stejně nikdo nečte, haha, ale doufám že to nevadí :))

    ReplyDelete
  16. Trochu si mi aj pomohla, taká peňaženka ma pri mužoch napríklad vôbec nenapadla, ďakujem! :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  17. Já kupuji taťkovi jedině kosmetiku, protože mě nebaví vymýšlet různé kravinky a taky jsem studentka takže peněz moc není :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Ja som tento rok stavila na knihy, ale ešte nemám nakupene všetko. a mimochodom len pozor aby ti tu tí ľudia nenakukli a nevidel darčeky vopred :P

    ReplyDelete
  19. super tipy :) ja som mamine kúpila očný krém mary kay, snád bude spokojná :)
    BeeKey

    ReplyDelete
  20. Hm ...nákup vianočných darčekov :D vyznie to divne, ale vždy keď ich idem kupovať, nakúpim hlavne sebe ! preto ich mám rada ! No potom mi ostane dosť málo penazí a je problém čo to kúpiť ostatným ! Viem že to odomňa nie je pekné, ale tak ... :D

    ReplyDelete
  21. dárky tátovi jsou pro mě vždycky muka :D mamce člověk vždycky něco vymyslí, ať už je to kosmetika, šperky nebo nějaká blbinka, ale táta mi vždycky dá zabrat.

    ReplyDelete