Monday, December 9, 2013

Skater skirt


Persunmall.com coat    Womens Riveted Pockets Slim Fit Checker Shirt    C&A skirt    CCC boots 

Typicky. V neděli jsem se nadšeně vydala nakupovat vánoční dárky, byla jsem pyšná jak mám sepsaný seznam a nakonec jsem koupila jenom jeden. Úplně jiný než jsem plánovala. A sobě sukni... A šálu. Do C&A moc nechodím, většinou mě tam nic nezaujme, jenom mě tam občas dotáhne mamka, ale protože o2extra mají ty super skvělé slevy (díky kterým se mimochodem knihy k Vánocům ještě více vyplatí) tak jsem začla do toho na Václaváku a byal překvapená jak je obrovský. Dole sice nic moc, ale nahoře jsem objevila tuhle sukni (ne neni z latexu jak si ostatní myslí) za něco málo přes 200,-! K tomu mi také dorazil kabát a také košile z Aupie.com , o které jsem si myslela, že se ztratila někde mezi Asií a ČR. Mojí košilovou obsesi už asi znáte.





14 comments:

  1. Tá košela vyzerá byť super !

    ReplyDelete
  2. Ja do C&A chodim tiez malo, pritom tam skoro vzdy natrafim na pekne kusky, len to teda chvilu trva.. ;) A nielen suknu, ale aj koselu mas krasnu! :)

    ReplyDelete
  3. Ta sukně je božíí! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Sukně vypadá fakt pěkně, ještě líp s tou košilí!!

    ReplyDelete
  5. toto ti nehorázně sluší:)

    ReplyDelete
  6. Tiež zhanam skater skirt, pôjdem pozrieť :)

    ReplyDelete
  7. ta sukně je super! já taky do C&A skoro nechodím, ale sem tam se tam dají objevit pěkné kousky:))

    ReplyDelete
  8. Ta sukně je krásná .)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. krásný outfit :) za jak dlouho ti přišel balíček z aupie? už na něj čekám měsíc a pořád nic :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. právěže mi taky dorazil asi až za dva měsíce :/

      Delete
  10. tyhle sukně jsou perfektní!!

    ReplyDelete
  11. Já si právě C&A za poslední dobu dost oblíbila, víc než New Yorker třeba ;) Vždycky tam něco najdu v těch jejich slevách. Tahle sukně vypadá skvěle a ty v ní taky ;)

    ReplyDelete