Friday, December 13, 2013

Rolky s lotus pomazánkou a čokoládou


Od té doby co mi tahle pomazánka přišla v zeleném boxu, tak mám neustále nutkání vyrazit ke skříni a nabrat si pořádnou naběračku. Naštěstí mám rozum a rozhodla jsem se jí zužitkovat trochu jinak (mimochodem taky je skvělá do tvarohu nebo jogurtu!) a upekla si během pečení cukroví tyhle jednoduché čokoládovo lotusovopomazánkové rolky/šneky... A pokdu nemáte lotus pomazánku, zkuste to s arašídovým máslem! Vyzkoušeno<3!



Potřebujete :
300g mouky (já dala 100g celozrné žitné a zbytek hladké)
3 lžíce cukru
jedno vejce
35g rozpuštěného másla
3/4 čerstvého droží nebo 1 1/2 lžičky instantního
1/2 hrnku teplého mléka (tak na teplotu ruky)
40g rozpuštěné hořké čokolády
3 lžíce lotus pomazánky/arašídového másla
10g másla
rozšlehané vajíčko
hrst nasekaných oříšků

Pokud používáte čerstvé droždí nechte vzejít kvásek z půlky teplého mléka, rozdrobené droždí a trochy cukru. Smíchejte zbytek ingrediencí kromě posledních 3, přidejte kvásek a vypracujte těsto. Nechte zhruba 45 minut kynout.
Rozpusťtě si čokoládu s máslem a přidejte lotus pomazánku/arašídového másla, která se v teplé čokoládě rozpustí. Nakonec vyválejte těsto na velikost zhruba A4 a pomažte ho touto přesladkou pomazánkou. Zarolujte a rozkrájejte (mě vyšlo 8 spírál). Buď je můžete dát do formy na muffiny nebo jen tak na plech. Potřete je rozšlehaným vajíčkem a posypte ořechy.Pečte v troubě na 180°C dozlatova (myslím že to bylo kolem 20-30ti minutú



PS: stýská se mi po denním světle, ve kterém každá fotka jídla vypadala o 100% lépe.

17 comments:

  1. Určitě vyzkouším :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Moje jedine momentalne stastie je, ze som uz jedla! :)

    ReplyDelete
  3. Bože, to vypadá vážně krásně :) Nejspíš je vyzkouším, až doplním zásoby arašídového másla, protože Lotus pomazánku jsem bohužel nikde neviděla :/

    ReplyDelete
  4. Vyzerá to skvele...skúsim to na Vianoce. :D

    ReplyDelete
  5. To je krasne! Mnam, lotusku jsem nikdy nemela,ale je mi uplne jasne,ze je urcite super bozi :D super napad s tou formou na muffiny :)

    ReplyDelete
  6. mňáááááááááák :oo :333

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Vypadá to dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Musím raz vyskúšať, vyzerá to úžasne :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  9. :O to vypadá dost dobře :O vyzkouším :3

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Máme stejný nutkání s tou Lotuskou :D Ty rolky vypadají fajn, ale já si tu pomazánku asi užiju jen tak :D

    ReplyDelete