Tuesday, December 17, 2013

Random





 Poslední týden, hohohooo <3 Jsem ráda, že Vás fotky pořád baví, protože jich bude ještě spousta. Na jiné články nemám nápady (a světlo)
Včera jsem dostala chuť přetvořit design, tak jsem se dotoho pustila a jsem mnohem spokojenější. Jediné co mi vadí je, že zmizel panel GFC, nejdřívj sem si myslela, že jsem prostě nešikovná někde během upravován html kodu jsem ho vymazala, ale co koukám, tak nejde nikde.

  • peču peču peču... ♥ a už se těším až se to během týdne všechno sní
  • omrzlé jeřabiny 
  • všechny určitě zajímá.. rizoto
  • přišel brandnooz box, tentokrát první česká a verze a musím říct, že mě docela zklamala. Největší radost mi udělal asi Apetit a boloňská omáčka.
  • zdobení perníčků a každoroční boj s bílkovou polevou. Tentokrát byla moc tekutá a schla celou noc 
  • ranní mlha a náhodný jack russel
  • nesmrtelná kombinace, nejlepší snídaně
  • půlnoční joga <3
  • tahle knížka je naprosto boží! 
  • přišla jsem domu celá hladová a myslela si, že něco v lednici najdu. Ale ne, byla tam jenom vajíčka tak jsem je smíchala s kuskusem a zbytkem všemožných sýrů a nakonec to bylo vážně moooc dobrý
  • jedeme do Dráždan!
  • kapky


25 comments:

  1. super fotky tá druhá pre mňa naj:)

    ReplyDelete
  2. tohle je tak nádherný random :-o ♥
    a ohledně bílé polevy...jeden rok jsem měla perníčky jaksi celoplošně bílé :D

    ReplyDelete
  3. krásne fotky <3
    a veľmi pekne si zmenila dizajn :)
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  4. Taky absolutně nechápu, kde pravidelní čtenáři jsou! O.o Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  5. krásné, jako vždy :)) já tak hrozně moc miluju linecký cukroví! taky už jsem skoro všechno snědla, achjo :D polevu na perníčky jsem udělala tak řídkou, že ani po týdnu to není pořádně suché, ale já tam prostě víc cukru přidávat nebudu, ne a ne! :)

    ReplyDelete
  6. krásne fotky :)) najviac sa mi páči tá s náhodným jack russlom <3

    ReplyDelete
  7. Krásný perníčkyy!! a design se ti taky povedl, vypadá hezky, jednoduše a prostě fajn.. jen hrůza, že vždycky je nějaký mínus:D aspoň teda u mě bylo nějaký v každym designu co jsem měla, minule menu a teď rámečky kolem fotek, které nechtějí zmizet ať dělám co dělám podle všech návodů, no nic.. mám hned chuť na cukroví:D tvoje fotky mě taky baví:)

    ReplyDelete
  8. Ta fotka od vody s Jackem, ta je nádherná! A mně se ten brandnooz box líbil :)

    ReplyDelete
  9. Juu krásne fotky, tieto tvoje články milujem! ♥ Hlavne tá druhá a posledná sa mi páčia najviac!
    A tiež by ma zaujímalo, čo sa zas deje s tým GFC :( Inak je nový design skvelý!

    Pozývam ťa na Giveaway na mojom blogu: Stray Alley :)

    ReplyDelete
  10. chvíli jsem váhala jestli fotka se psem a mlhou není obraz. super!

    ReplyDelete
  11. Parádní fotky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Krásné fotky! Fajn tip jak konečně zkusit něco s kuskusem :) A perníčky máš super! :)

    ReplyDelete
  13. nádherné fotky! a design se ti povedl:)

    ReplyDelete
  14. máš nejhezčí randomy:) užij si Vánoce!

    ReplyDelete
  15. ta fotka s jeřabinami a ta s ranní mlhou jsou skvělé! a já přemýšlela o tom boxu, že si ho objednám a jak tak koukám na obsah, tak jsem ráda, že jsem tak neudělala..

    ReplyDelete
  16. Mám rada tvoje fotky, moc pekné :)

    ReplyDelete
  17. tá druhá fotka je krásna :))

    ReplyDelete
  18. diky za recept vyskúšam :) a čo je kuskus?

    things we love

    ReplyDelete
  19. krásný fotky, hlavně s tím pejskem v mlze! :)

    ReplyDelete
  20. Fotka s Jack russelem je úžasná!

    ReplyDelete