Friday, December 6, 2013

Parka


To, že na půlce fotek si odháním vlasy z obličeje a na těch pár použitelných mám zavřené oči, je důkaz, že zima blogu nepřeje. (A já se tímto omlouvám moji nejmilejší fotogrtafce, která musí trpět kvůli mně). Počasí mě ujistilo, že dnes je ten den, kdy se dokoukám všechny seriály, vyřídím všechno co potřebuju, něco si konečně přečtu, začnu píct cukroví a setřídim si nápady, co chci kupovat k Vánocům (nejdřív bych nějaké musela mít, pravda). Poprvé jsem letost vytáhla parku a nejteplejší kašmírový svetr (nejnovější úlovek ze sekáče za 40,- stoprocentní kašmír!) a vážně nevím, co budu dělat až bude -20°C a sníh.

Máte už nakoupené dárky a napečené cukroví?




22 comments:

  1. Krásný outfit :), parku jsem si v poslední době hodně oblíbila :)

    ReplyDelete
  2. ta je fakt krásná :) podobnou jsem hledala minulý rok a marně :(

    ReplyDelete
  3. Tobě to tak moc sluší :) Já chci taky takovou parku.

    ReplyDelete
  4. Ta parka je krásná, pořád sháním nějakou teplejší na zimu :) Fakt se bavím o takovýchhle "letních" outfitů, potažmo fotek, já se dnes brodila tak třiceti, zachumlaná v kulichu, šále a zimní bundě (a nejteplejším svetru :)) Proč u nás v sekáčích nic takového nikdy nenajdu? :(

    ReplyDelete
  5. cukroví máme teprve dva druhy, ale na nějaké další už je připravené těsto :)
    dárek mám jeden :D
    a miluju tvoje džíny, achjoachjo..!♥

    ReplyDelete
  6. já budu píct až na poslední chvíli a stejně tak s kupováním dárků, protože mám limit na kufr do letadla a kdybych všechno nakoupila tady, tak se mi ty dárky pěkně prodraží :DD

    ReplyDelete
  7. ta kabelka<3 upečné máme tepr perníčky a tento víkend jsou v plánu vanilkové rohlíčky a linecké:)

    ReplyDelete
  8. Co sa tyka fotenia, tak sme na tom podobne, hold, v zime je blogersky chlebicek naozaj nelahky. ;) A kasmirovy sveter za 40 korun? Podla mna je to kludne aj ulovok roka! :)

    ReplyDelete
  9. Krása :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Krása :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Já včera myslela, že venku ulítnu :D Byla i docela zima .. Dárky mám 2 a ještě tak 6 zbývá :D Nemám vůbec žádné originální nápady :X A cukroví už doma máme! Napečené od tety :)

    ReplyDelete
  12. Krásna si, tá parka je dokonalá!

    ReplyDelete
  13. odkud máš kabelku? je nádherná.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ještě kalhoty? takové sháním dlouho, tak mě to zajímá ... předem díky.

      Delete
    2. promin! já to tam zapomněla napsat, každopádně kabelka je ze Zary a kalhoty z Takka :)

      Delete
  14. Dárky mám skoro všechny, cukroví zatím jenom linecké, letos to bude slabééé.. A jako já chodím v tlustém svetru, parce, rukavicích, čepici, tlusté šále a zatím je mi fajn, ale taky netuším, co budu dělat v -20, umrznu, už si nemám co víc dát na sebe :D

    ReplyDelete
  15. Sluší ti to :) darček nemám ešte ani jeden ale perníčky už napečené máme :)

    ReplyDelete