Sunday, December 15, 2013

Nine days


Doufám, že vás tyto články ještě neomrzely. Nejradši bych fotila všechno vánočního, ale zatím se držím a shromažduji fotky na vánoční období. V okolí se občas vyskytnou ti, kteří se na Vánoce netěší, nebo je ani nemají rádi! Ti mě musí mít už asi plné zuby, protože nemluvím skoro o ničem jiném. (možná to bude tím, že minulý rok si moc nepamatuju protože jsem procházela během Vánoc jakýmsi podivným stavem a bála se, že jsem duševně nemocná :D) Zimu sice nesnáším, ale Vánoce miluju. A potom jenom přežít to období od ledna do března.



25 comments:

  1. super fotky,ta první má bezva atmosféru :)

    ReplyDelete
  2. This blog is great:)
    Add you and I invite you to me;)
    shootingdiamond.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tyhle články mě nikdy neomrzí, to se neboj!! Miluju způsob, jakým dokážeš všechno hezky vyfotit!:P

    ReplyDelete
  4. Krásne fotky! Reči o Vianociach ma nikdy neomrzia. :)

    ReplyDelete
  5. tvoje fotky mě neomrzí ani kdyby jich tady bylo 100 každej den! :D
    a ta první je nejlepší :)

    ReplyDelete
  6. klidně mluv o vánocích celý rok !!! a na tvoje fotky bych mohla koukat denně, takže žádný strach :DD

    ReplyDelete
  7. To jsou tak krásné fotky, jen ten sníh chybí viď :)

    ReplyDelete
  8. Super fotky hlavne tie stromy a neboj niesi sama aj ja hovorím stále len o Vianociach:)

    ReplyDelete
  9. nádherné fotky<3 já Vánoce miluju a taky o nich furt mluvím:)

    ReplyDelete
  10. Hodně dobrý fotky! Na co fotíš? (A ted budu ohromně neslušná a ještě vychloubavá, ale na našem blogu - www.kamilaklara.com - se taky snažíme a dobrý fotky, třeba tě zaujmou :D)
    Klára

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já Váš blog miluju !!! ♥ jeden z mých nejoblíbenějších !! a fotím na Nikon D3100 + 55-200mm 4f :)

      Delete
  11. ty jsou nádherné prostě!! <3

    ReplyDelete
  12. Strašně pěkné fotky! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Jé, ta první! Já teda o Vánocích vůbec nemluvím, ale těším se na ně víc než kdy jindy, letos fakt hlavně na ty chvíle s rodinou :)

    ReplyDelete
  14. foť foť foť Tvé články zbožňuju, konkrétně tyhle nejvíc :)

    ReplyDelete
  15. Mna s tym teda neotravujes vobec, ja patrim k nadsencom Vianoc. :D A prva fotka je nadherna! :)

    ReplyDelete
  16. Fakt nádherný fotky, já se taky moc moc těším na Vánoce a řekla bych, že mamku už s tím taky občas štvu ;) ale co :D nádherný článek, mně se takový moc líbí ;)

    ReplyDelete
  17. tyhle fotce ve mně sice Vánoce neevokují, ale mají úžasnou atmosféru i když maličko pochmurnou :)

    ReplyDelete