Saturday, December 21, 2013

Good things take time


Nejdřív jsem chtěla napsat nějaký další smysluplný článek o běhání, ale protože jsem teď sama líná a běhám jen jednou týdně, tak jsem si nepřipadala jako dobrý příklad. Jsem ráda za prázdniny, potřebovala jem je jako prase drbání (dnešní 12ti hodinový spánek je tomu důkazem) a doufám, že teď budu mít trochu času světla fotit! A že to bude plné jídla. Zatím ještě staré fotky, čátečně z Dráždan, chaty a taky kamarádky nový králík, který je naprosto nejrozkošnějším stvořením na světě.




22 comments:

  1. Ta poslední fotka je naprosto překrásná!!! A vůbec, všechny jsou nádherné ♥ ♥

    ReplyDelete
  2. achjo, já vážně miluju tvůj blog, tvoje fotky, tvoje outfity.. všechno je to TAK MOC nádherný !! ♥

    ReplyDelete
  3. nununuuu ten kralicek♥
    na tvoje fotky bych se mohla koukat pořád, a obdivuju tě, že běháš i v takové zimě, já jsem hrozně rozmazlená a jak se ochladí, musím do posilovny na pás, což sice žádná velká zábava není, ale nefouká tam a není mi zima :D

    ReplyDelete
  4. Ježiš, ten králík je rozkošný! Jak já miluju ty tvoje fotky ♥

    ReplyDelete
  5. Neeee, ten králík je až moc roztomilý, bože ♥

    ReplyDelete
  6. Juuuuj ten zajačik je nádherný!! ♥♥

    ReplyDelete
  7. Jujky! To je takovej mazlík! :)

    ReplyDelete
  8. Zajoch vypadá jak plyšovej, hlavně ty očka :-)

    ReplyDelete
  9. Jé, krásné fotky, jako vždy :) JEN jednou týdně? Já bych se v téhle zimě nepřinutila ani jednou za měsíc :( :D

    ReplyDelete
  10. Pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Ten kralicek je najrozkosnejsi! :)

    ReplyDelete
  12. krásné fotky :) a ten králík je ňuuuu ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Moc pěkný fotky, ten králíček je fakt k umazlení! :) U nás je dost hnusně, takže tady by se fotilo dost blbě ;(
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  14. Tyhle předvánoční posty miluju....úžasný ♥

    ReplyDelete
  15. toto je také, veľmi krásne:)

    ReplyDelete