Thursday, December 19, 2013

Five days

H&M jeans and hat    Mango scarf    Secondhand coat and sweater   casnaboty.cz boots    ebay necklace

Nenene, moje super hyperaktivní předvánoční nálada mě ještě neopustila, i když mi přijde hodně zvláštní, že by Štědrý večer měl být už jen za 5 dní! Těším se! Těším se na cukroví a na kapra. A na svíčkovou. A na nádivku s králíkem a další hromadu cukroví. Do té doby ještě musím stihnout několik svařáků než zase zavřou trhy a koupit si nějakou lahev do zásoby.

PS:  Neměl byste někdo zájem od zrcadlovku Canon EOS 1100D? Zcela nová, nerozbalená, se základním stabilizovaným objektivem (stejný model tady), roční zárukou za 8 000,-? Pokud ano tak mi napište na email: vacovska.martina@gmail.com . 
(Je to ta zrcadlovka, co jsme vyhrala v té fotografické soutěži, mám už svého Nikona ráda a chudák Canon by ležel doma nevyžitý.)




21 comments:

  1. Naprosto chápu tvojí euforii z nejnádhernějšího večera v roce! Taky se nemůžu dočkat, kéž by byly Vánoce až za měsíc a my si mohli užívat předvánoční náladu ještě nějakou chvíli :)
    Klára
    www.kamilaklara.com

    ReplyDelete
  2. Naprosto chápu tvojí euforii z nejnádhernějšího večera v roce! Přála bych si, aby byly Vánoce až za měsíc a my si mohli ještě chvíli užívat předvánoční nálady. Těším se!!!
    Klára
    www.kamilaklara.com

    ReplyDelete
  3. moc ti to sluší! :) taky už se těším, i když cukroví už je skoro pryč, asi musím napéct další :D

    ReplyDelete
  4. kiežby som aj ja našla takýto kabát v sekáči! pristane ti to :)

    ReplyDelete
  5. Moc ti to sluší :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. ty jsi tak sympatická,že ten outfit je už jen třešnička :D! :)

    ReplyDelete
  7. Sluší ti to :) Jo taky se mega moc těším na Vánoce, akorát já kapra nejím takže bude řízek :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Ten náhrdelník je úžasný koľko stál ak sa môžem spýtať ?

    ReplyDelete
  9. Ten náhrdelník mi připomíná znak "relikvií smrti " z harryho :D :D
    Ale je krásnej a tobě to strašně moc sluší! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo jsou to relikvie !! :)
      děkuju <3

      Delete
  10. Ty kalhoty jsou tmavě zelený, že? Vypadají skvěle :)

    ReplyDelete
  11. tak to máš štěstí!!
    já bych brala hned, ale peníze jsem utratila za ipod a ty kalhoty ti uplně sedí!

    ReplyDelete
  12. sluší moc! gratuluju k výhře :) a ten náhrdelník je božskej!! :)

    ReplyDelete
  13. aj ja sa už tešíím!! :D riadne sa napapáme :) a tie fotky sú skvelé :) opäť ti to pristane

    ReplyDelete
  14. Presne taketo nejake nohavice by som kludne prijala, ale mam dost zle skusenosti s nohavicami z H&M, ake su tieto co sa tyka kvality? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tyhle jsou docela fajn, ale uvidím časem :) já mám z haemka ještě dvoje a ty docela rychle blednou

      Delete
  15. Dneska už jen tři dny :) ♥
    Martinko jsi moc krásná :) a umíš se strašně hezky obléknout, tenhle styl k Tobě dokonale sedí !

    ReplyDelete