Wednesday, December 11, 2013

Dresden


Poslední dobou mám tolik štěstí, že to snad ani není možné. (*tukám zběsile do stolu*). Většina věcí se mi daří, už jenom týden školy a tím pádem konec všem stresům, vyhrála jsem fotografickou soutěž (a do mé rodiny přibyla další zrcadlovka :D) a mojí radostnou náladu ještě vylepšují tryskem blížící se Vánoce, litry svařáků, fakt, že jsem zvládla nakoupit dárky! a adventní trhy, které prostě miluju. Včera jsem jela s babičkou do Dráždán, co jsem dostala jako dárek k narozeninám a vrátila se spokojená, přeslazená a přiopitá. 





28 comments:

  1. já ty tvoje fotky miluju ♥ nedivím se, že si vyhrála fotografickou soutěž a moc gratuluju!:)) taky mám ráda vánoční trhy, o víkendu se asi pojedeme podívat na thy do Olomouce, prý jsou tam krásný:)

    ReplyDelete
  2. juuj to super že sa ti darí, gratulujem k novej zrkadlovke, no ale netreba sa čudovať zaslúžiš si to .
    neviem síce, čo je to svařák, ale vianočné trhy sú aj môj natural habitat v predvianočnom čase :D

    ReplyDelete
  3. ty máš ale štěstíí!♥ :O
    a tvoje fotky opravdu neskutečně miluju, máš neskutečný cit :)

    ReplyDelete
  4. blahopřeju, ty si těch zrcadlovek zasloužíš milion :D :)

    ReplyDelete
  5. Ani neviem, ci ta este stale bavi citat moje pochvaly, ale ked fotis naozaj krasne! <3 K vyhre gratulujem, nech sa ti teda dari nadalej. ;)

    ReplyDelete
  6. Gratulujem! Fotky ako vždy krásne!

    ReplyDelete
  7. vůbec se nedivím, ty bys měla vyhrát všechny fotografické soutěže!:)

    ReplyDelete
  8. Nice photos. I like your blog very much!

    ReplyDelete
  9. Pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Gratuluji k vítězství ani se nedivím, tvé fotky jsou nádherné! :)

    ReplyDelete
  11. Taky jsem tam byla :) moc hezký
    http://petrusha1992.blogspot.cz/2013/12/zdravim-vas.html?m=1

    ReplyDelete
  12. Jééj máš pekný blog + som nový follower:) a ináč super fotky.

    ReplyDelete
  13. krásné :) přímo kouzelné! gratuluji k výhře :)

    ReplyDelete
  14. V Drážďanech jsem byla v úterý! :) Jezdím tam takhle na Vánoce pravidelně .. A gratuluji k výhře! Zasloužíš si to. Tvoje fotky nemají chybu :)

    ReplyDelete
  15. tak to je boží, mě se podařilo dostat jedničku z největší písemky z matiky s plným počtem bodů a málem jsem se rozbrečela :D
    a ty fotky jsou nádherné!!

    ReplyDelete
  16. Fotky jsou úchvatné. Jak já bych se tam ráda podívala! Bohužel je to pro mě - Moravanku - trošku víc z ruky...

    ReplyDelete
  17. Blahoželám k výhre :). Drážďanské trhy môžu byť úžasné, vlastne čo to táram, určite aj sú úžasné. Ja dúfam, že sa mi podaria viedenské trhy a bratislavské a pražské prirodzene, aj keď tie poznám naspamäť.

    Čo sa týka radostných udalostí, tak nie zrovna v blízkej dobe, ale aj mne sa pošťastilo a ešte teraz som z toho šťastná :)

    Ema

    ReplyDelete
  18. Krásné fotky! Já se doufám do Drážďan dostanu příští týden. Jinak doufám, že ti to štěstí vydrží co nejdéle ;-)

    ReplyDelete
  19. krásný fotky, taky jsem byla v úterý v Drážďanech ;))

    ReplyDelete
  20. dokonalé !!!!

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. já chci taky do Dráždan , oh vypadá to tam nejvíc krásně!

    ReplyDelete
  22. Teda! Půjč mi prosím trošku toho štěstí, po zkouškách ti ho vrátim:D Výlet ti pěkně závidim, taky bych se tam chtěla podívat. Nebo vlastně já se chci podívat na jakékoliv vánoční trhy, protože jsem letos nebyla nikde na žádných, ani maličkých. Ale o víkendu prý mě tatínek vyvenčí, jupí!:P

    ReplyDelete
  23. Drážďany vyzerajú krásne! A samozrejme aj fotky ;)

    ReplyDelete
  24. Drážďany jsou v tom předvánočním období nádherný (ne, že jinak by nebyly) a každý rok tam minimálně jednou jedu na vánoční trhy :)

    ReplyDelete