Wednesday, December 25, 2013

Christmas time


Krásný Boží hod! Doufám, že si všichni užíváte Vánoc (protože další zase až za rok!), není vám ještě tak zle z toho cukroví jako mně (u babičky to byly vážně orgie a jenom dobelhat se domu mi dělalo problém a to jsem si myslela, že se přejíst jen tak nedokážu), sledujete postopadesáté ty stejné pohádky a radujete se z dárků! Jestli vás zajímá co jsem dostala já (a pokud nezajímá, tak vám to stejně řeknu), tak jsem pod stromečkem našla objektiv! Ano ano, už jsem správná blogerína, mám svojí pevnou padesátkou a můžu zvesela fotit o sto šest! Ani jsem tomu nevěřila, že bych ho mohla dostat, přece jenom jsem rodiče už tenhle rok stála váážně hodně peněz. Stejně jsem ale o něm celou dobu básnila a celá rodina se mi na něj složila. ! ♥ Takže jsem sice letos nedostala od rodiny nic jiného (ani ponožky... :D), ale jsem šťastná jako blecha! Pochlubte se taky!!
PS: fotky jsou takové velice náhodné, počítač jsem zapla jen tak nachvilku, abych promazala pár fotek jelikož se mi plní pamětovka a nijak jsem to netřídila.





26 comments:

  1. Aj tvoje nahodne fotky su veru krasne! :) A aj mne sa splnili vsetky priania, tak sme dve co sme rady. :)

    ReplyDelete
  2. Fotky jako vždy krásný, a objektiv je v těch nejlepších rukou, ty s ním budeš umět kouzla! :)

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky! Ja som si priala notebook, a ani som neverila, že ho dostanem, o to viac to potešilo! :D :)

    ReplyDelete
  4. už je mi blbý to pořád opakovat, ale tvoje fotky, to je bomba! ♥
    já jsem dostala růžový fén na vlasy, když nesnáším růžovou :DDDDD jediný, co ho omlouvá je, že je fakt dobrej :) a jinak nějaký oblečení a tak :) letos jsem spokojená :3

    ReplyDelete
  5. Nádherné fotky! :)
    ..já už cukroví nemůžu ani vidět :D :X
    gratuluju k objektivu! :)

    ReplyDelete
  6. Moc pěkný fotky, to je super, žese ti splnilo přání! :) Já jsem zase dostala stativ :))

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky:) A tak hlavně že jsi s Vánocema spokojená, já jsem taky dostala svůj vysněný dárek:)

    ReplyDelete
  8. Cukrovím jsem pěkně přecpaná :D a beru další a další a dávám si do pupíku .. Ať žijou Vánoce. Ještě, že svátky jsou jen 3 dny! Snažím se nic nedělat ( jsem hrozná akvtivistka a nevydržím sedět ) a zatím mi to jde .. Od Ježíška jsem dostala mixér,holínky,prašule .. Už se těším na další nové fotky! :)

    ReplyDelete
  9. ty máš tak strašně nádherné fotky!

    ReplyDelete
  10. Fotis naprosto dokonale :-)

    ReplyDelete
  11. Já jsem letos cukrovím přecpaná nějak brzo, ale stejně ho furt žeru :D Já měla jako hlavní dárek kolo a táta mě překvapil osobní tiskárnou do bytu v Brně, pak jsem dostala i nějaké drobnosti, takže jsem fakt hoooodně spokojená, super to bylo. A dokola na ty samý filmy a pohádky se samozřejmě dívám :D

    ReplyDelete
  12. Tak to me by se nikdy neslozili, takové věci si musim pořídit sama :D tesim se na fotky a ja jsem dostala asi jako ten nejlepší dárek poukaz na masáže :)

    ReplyDelete
  13. Jeden opravdu chtěný dárek je důležitější, než spousta malých a téměř zbytečných - ale dárky vlastně nikdy zbytečné nejsou :)

    ReplyDelete
  14. Blahopřeji k objektivu:) Určitě sis ho zasloužila:)

    ReplyDelete
  15. super fotky:) já jsem dostala teleobjektiv a nemůžu se ho nabažit <3

    ReplyDelete
  16. Dokonalé krásné fotky ach ♥
    Umíš zachytit ty nejnádhernější momenty!!Těším se na fotky s novým objektivem, hrozně moc!\
    Já jsem taky uvažovala, že bych si objektiv přála,ale poté, co jsem viděla účtenku za autoškolu a přípravky na vejšku jsem to hned přehodnotila :D ....Nakonec , ikdyž jsem si nepřála nic, jsem pod stromečkem našla fantastické věci :)

    Mimochodem...máme stejnou čajovou soupravu (ty tyrkysové hrnky :) )

    ReplyDelete
  17. Krásné fotky..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Úplná pastva pro oči, ty tvoje fotky :-)

    ReplyDelete
  19. Nádherné fotky :) Já už mám v plánu přát si objektiv příští Vánoce :D

    ReplyDelete
  20. Krásné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. Já budu rodiče stát hodně moc v roce 2014 hehe :D
    Jsem ráda, že jsi ho dostala :)

    ReplyDelete
  22. Já jsem letos dostala tablet, hrazdu na cvičení a úchopy na kliky, ořechové másla a pasty, nějaké to oblečení, kosmetiku..

    ReplyDelete
  23. Vážně super fotky :) Jídloo <3

    ReplyDelete