Friday, December 27, 2013

Christmas time II.



Třidenní festival jídla končí a cukroví nechci minimálně do zítřka (:D) vidět. Nadbytek cukru a neustálé rodinné obědy a večeře mají na moje tělo asi tak stejný účinek, jako běh do Brna a zpátky. Po štědrovečerní večeři a 4chodovém obědě u babičky s tou nejlepší krůtou se třemi druhy nádivek přišla ještě svíčková na sv. Štěpána a večer jsem se pohybovala asi takto. No co, stejně miluju Vánoce! 
Dlouho jsem bojovala s kvalitou fotek a zvesela to sváděla na blogger. Až pak jsem zjistila, že za to můžu samozřejmě já, protože jsem neuměla správně nastavit export z lightroomu a fotky dostaly takový nehezký zelený vyblitý nádech. Tak snad to teď bude lepší! 
A příště už zase něco méně vánočního 



27 comments:

  1. Moc pěkný článek, krásný fotky :) haha, to s tím pohybem sedí! taky se musím dost plazit :D

    ReplyDelete
  2. ty máš nádherné fotky,vždycky!

    ReplyDelete
  3. ach Martinko ♥ Miluju Tvoje fotky a už je mi fakt trapný to pořád opakovat :D

    ReplyDelete
  4. presne poznám tieto Vianočné prejedania :D ja som včera u babky mala guláš s knedľou, slepačiu polievku a hus s lokšami :D ďalšie jedlo som do seba nemohla vôbec napchať :))) ale tie fotky sú veľmi peknéé :))

    ReplyDelete
  5. no jooo, ty tvoje fotky♥
    mě čeká oběd u babičky až zítra,tak jsem zvědavá, jaká dobrota tam na mě čeká (mísa cukroví je jistá:D), ale mám obavy, že se pak ani neodkutálím na vlak :D

    ReplyDelete
  6. Jé! Měli jsme podobně prostřeno a i podobný věnec :-)

    ReplyDelete
  7. Já maraton včera zakončila svíčkovou u babičky k obědu a pak ještě kachnou s bramborovým knedlíkem a se zelím k večeři, žiju si jak prase v žitě, fakt, ale už to musí skončit :D Krásné fotky :))

    ReplyDelete
  8. Pěkné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Když už není atmosféra za oknem tak aspoň doma :)

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky! Na co fotíš? :)

    ReplyDelete
  11. Opakuju po ostatních..Super fotky.:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. krasné fotky <3

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Nádherné fotky. :) Chůzi mám o Vánocích nejspíše hodně podobnou. :D Ale stejně tyhle svátky miluju. :))

    ReplyDelete
  14. perfektní fotky!!! Přeji krásný nový rok!!

    ReplyDelete
  15. Ty fotky mě ohromily, šikovný ruce :)
    A od toho ty Vánoce jsou, však přejídání už by se taky mělo počítat jako tradice, když vidím, jak o tom všechni mluví :D Bez jídla by to nebylo ono :)

    ReplyDelete
  16. Nice post , thank you for sharing !

    ReplyDelete
  17. pekné fotky ;)
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. Tvoje vianocne fotky su seriozne uplne najkrajsie! :)

    ReplyDelete